5 Perełka

754 26 6
                                    

Razem z tygryskiem bardzo podniecaliśmy się spotkaniem z Andrzejem Dudą. Godzinę przed wyjściem byliśmy wystrojeni i podenerwowani. Ubrałam sie w seksi koszulke z banankami a małrycy óbrał sie w worek po ziemniakach, bo na nic innego nas nie stac. Wyszlismy z naszego zaebistego palacu aka rezydencji a tusz pod dzwiami czekala na nas limuzyna. kierowca od poczatku wydawal mi sie dziwny, ale olalam to. Ruszylismy w droge. Nagle kierowca skrecil do lasu, a dodam, ze wczesniej nie zamienilismy ani slowa. Uslyszelismy przekrecajace sie kluczyki.
-CO MY ROBIMY TUUU. CO MY ROBIMY ROBIMY TUUUU.- muwi tajger
Na co kierowca nie odpowiedzial, lekcewazaco wyszedl z auta, otwierajac drzwi z mojej strony. Nagle pojawilo sie wiecej tych pedalkuw i niczym akcja bagiet policyjnych zawineli mnie do innego auta, a maurycy zostal zwiazany i prawdopodobnie pobity. Usłyszałam tylko jego krzyk po czym dostałam w łeb z czegoś cienzkiego.

Obudziłam się w pokoju z szarymi ścianami. Bylo bardzo ciemno i jebalo szczyanami. Leżałam na cuchanacym jak jakiś jebany bezdomny materacu.
Gdy moje oczy przyzwyczaily się do ciemności zobaczyłam coś co mną wstrząsnęło. Dudziak siedział na krześle a delikatne promienie słońca dochodzące z jedynego okna w pomieszczeniu lekko oświetlaly jego piękna twarz.
-Zatańcz dla mnie- powiedział zawadiacko
Zaczęłam nie pewnie do niego podchodzić kręcąc biodrami i rękami podkreślając atuty mojego ciala, gdy powiedział
- ty serio jakaś pojebana jesteś wracaj na szczyny szmatławcu jebany.
Kompletnie zbilo mnie to z tropu, lecz nie dałam tego po sobie poznać
- Co to wszystko ma znaczyć i gdzie Maurycy?!
-W dupie kórwa! Zaraz się pzekonasz co zrobimy z twoim jebanyn kohasiem.
W tym momencie usłyszałam krzyki
*duda puść masterke bo cię kopniem w nerke*
-O kurwa feministki!!1!!1!!!JAK ONE SIE DOWIEDZIALY!!- wrzasnol dudziak łapiąc mnie za włosy-o co ci kurwa chodzi! Puszczaj!- prubowalam się wyrwać lecz był on bardzo silny.
-Zamknij pysk suko zaraz zobaczysz Tygrysunia.- powiedział wyraźnie zachwycony, lecz jedną sprawa nie dawała mi spokoju- co ja ci do huja zrobiłam?!
-Żona przyłapała mnie na masturbacji do twoich filmików smieciu, zarzadala rozwodu i ogolocila mnie z kasy trzym już mordę szmato!

Po chwili doszliśmy do wielkich, metalowyh drzwi. Gdy przez nie przeszliśmy doznałam SHOCKU. Mój tygrysek kleczał na ziemi ze związanymi rękami i nogami, nagi od pasa w dół. Na jego ciele widziałam liczne siniaki i zadrapania. Ciężko dyszal. Dopiero po chwili zobaczyłam schowanych w mroku murzynów. Się skubani nieźle schowali. Po chwili do pomieszczenia wszedł jakiś inny murzyn ubrany w prawdopodobnie worek maurycego. Niósł krzesło na, kturym bardzo gwałtownie mnie posadził. Dudziak spojrzał na jednego z murzynów i powiedział- zaczynaj pan swoje szoł

Murzyn z największą pałą podszedł do Tajgera i klepnal go w pierdziawke. Po chwili jego czarna, niepokojąco duża pała już stała. Czarnuch zaczął gwałtownie rozpychac Maurycego, który płakał z buló. Po chwili wszedł w jego piekny tyleczek aż ten peńkł a Maurycy zdech. Wielka pała byl widocznie zadowolony z siebie a ja pomyślałam, że też chce tak ómżec. Było mi żal Maurycego ale i tak wkrótce by zdech na raka bo oglądał moje filmy. I w tym momencie wpadła mi do głowy myśl.
Zobaczyłam, że dudziak stoi przy ścianie z wyraźnym wzwodem
-Po co ci to wszystko i tak masz raka od moich filmóf.
-Wiem szmatiksie, Trumpik aka wielki pytong zaproponował mi nowoczesną kórację w USA, wygram z rakiem w 80 sekund. Potrzebóję tylko pieniędzy żeby opłacić część tego zabiegu bo jeszcze Melania się dowie o naszym romansie.
-no to nie mam argumentuw.- powiedziałam smutno

*W tym czasie na zewnątrz*

Reporter TVN : - stoimy właśnie przed pałacem prezydenckim w Warszawie. Nasz najprzystniejszy prezydent Andrzej D. przetrzymuje właśnie znaną i kochaną, kurwiącą się na atencje Aniele B. , znaną jako SEXMASTERKA

Feministki: -DUDA PUŚĆ MASTERKE BO CIE KOPNIEM W NERKE!!11!!ONE!ONE!! DUDA PUŚĆ MASTERKE BO CIE KOPNIEM W NERKE!!1!!!ONE!!....

___________'_________'________________

Jak skończy się przygoda naszej kochanej anielki? Zobacz już za 4 miesiące [SHOCK]

SEXMASTERKA X TYGRYSEK rijal storiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz