Indragostita

237 13 4
                                    

Hei, am revenit cu un nou capitol :*

M-am intins usor pe spare si mi-am inchis usor ochii adormind instantaneu.

Dimineata, ma trezesc imi fac rutina de dimineata imbracandu.ma intr-un tricou negru cu o cruce argintie pe mijloc si o pereche de blugi foarte scurti de un albastru deschis mi-am prins parul intr-o coada mi-am luat papucii de casa si m-am indreptat spre bucatarie..spre surprinderea mea nu e era nimeni..in sfarsit liniste si pace.

Dupa vre-o 10 minute de agitatie m-am apucat sa de micul de jun..ma invarteam prin bucatarie cand deodata am simtit doua maini reci pe talia mea n uam reactinoat in niciun fel, credeam ca era doar imaginatia mea..cand m-am intors nu era asa.

- Ce faaci? tine-ti mainele acasa!

- Neata si tie, iubito!

- Unde e Vanessa?

- La Josh..spune plictisit asejandu-se pe scaun.

- De ce e la el? nu ar trebui sa fie cu tine? iubitul ei?! spun eu accentuand ultimele cuvinte.

- Fostul, se pare..

Un zambet imi aparu pe fata..nu stiu de ce sunt vesela ca s-au despartit.

- Deci inseamna ca poti pleca nu? de ce oi fi zis asta?!!!! nu vreau sa plece..

- mmda, dar Vanessa va venit acasa  peste doua zile si voi mai sta pe aici, daca nu deranjez desigur.

- Nu deranjezi, acum hai sa-ti fac mancare..nu vreau sa te vad murin de foame. spun eu razand

Am facu ombleta si salata, a mancat tot din farfurie..nu ma asteptam.

- Presupun ca ti-a placut ii zic eu facandui cu ochiul.

- Foarte mult.

Se apropie de mine, eu am facut un pas in spate faceam si mai multi dar afurisitul de perete era de parea lui.. eram la 2 centimetri distanta dar mi-a dat un mic sarut pe frunte, nu ma asteptam..off ce proasta sunt acum ce?! vreau sa ma sarute?..mda..m-am tampit.

- Apropo arati super in pantalonii aia iubito, imi spune uitandu.se la fundul meu.

- Ha ha..eu trebuie sa plec vorbim cand ma intorc. ii spun in timp ce ma ma incaltam.

- Unde pleci?

- Ma vad  cu un prieten.

- Ai prieten?

- Daca sunt o tocilara care e batjocorita de cei populari ca tine nu inseamna ca nu am prieteni ok? ii zic iesind pe usa fara sa astept vre-un raspuns.

Din perspectiva lui Mike.

Ce fraier sunt nu trebuia sa o intreb asta.defapt ce-mi pasa mie, tot ce trebuie sa fac e sa respect planul facut cu Vanessa, dar simt ca ma indragostesc de ea ceea ce e imposibil.

Sunt curios cine o fi prietenul ala al ei pentru care m-a lasat pe mine cu ochii in soare asa ca o s.o urmaresc.

Vad ca se indreapta intr-un cartier foarte ciudat..aici stau cei mai periculosi oamenii din oras, ce.o cauta ea aici, e nebunaa?! vrea sa fie violata de cineva.?!!

Observ ca vorbeste la telefon incerc sa ma apromii cat mai mult sa aud ce zice.

 Te astept, sper ca ai marfa....grabeste-te..

Ciudat, ce marfa?! sper sa nu fie ce cred eu. Dupa vre-o 10 minute vad ca vine un tip care o ia de mana si pleca impreuna. Doamnee nu ma asteptam ca Sofia cunoscuta sub numele de ''Tocii'' care vine de la tocilaraa sa se vada cu tipii astia dubiosi.

Continui sa ii urmaresc pana cand intra intr-o cladire, am asteptat ceva timp si am intrat si eu..inauntru era un fum de abia vedeai pe unde mergi la un momendat m-am sprijinit de un perete si am tras putin aier in piept si mi-am continuat drumul..unde s-au fi dus cladirea astea nu cred ca e mai mare de 50 mp.

dupa 10 de minute de invarteala i-am gasit! am gasit.o..nu mi-a venit sa cred cand am vzauto..era cu un joint in gura, deci ea se drogheaza..dar de ce?! de ce face asta?!

- Sofia?! Ce faci aici? strig la ea incercand sa ii atrag atentia.

- M-Mike?!  striga si ea mirata incercand sa se ridice in picioare.

Am ajutat-o sa se ridice, dar ea a cazut iar  pe canapea tragandu.ma langa ea.

A dus iar jointul la gura incercand sa traga un fun dar i l-am luat din mana si l-am aruncat s-a aplecat dupa el dar l-am calcat inainte sa-l ia.

- Heei, era al meuu.

- Sofia hai acasa, acum!

- Nu merg nicaieri cu tine!

Am luato in brate si am plecat de acolo, spre surprinderea mea nu a reactionat in niciun fel pana cand a inceput sa planga

- Sofia, de ce plangi? 

- Vreau sa morrr Mike, lasa-ma sa moooor! spune plangand din ce in ce mai tare.

Cand ii vedeam lacrimile scurgandu.se pe oraji parga un cutit imi era infipt in inima.

- Cum sa mori, inceteazaa.

Am carat.o in brate pana acasa..Era pur si simplu distrusa nu am vazut.o asa niciodata..Am pus-o pe canapea si am plecat sa-i aduc un pahar cu apa.

Cand m-am intor am gasit-o ghemuita intr-un colt al canapelei privind in gol.

- Sofia, esti mai bine?

- Mda..

- De ce faci asta? De ce te droghezi?

- De ce? mai ai tupeul sa ma intrebi de ce? din vina celor ca tine m-am saturat sa fiu jignita si ranita de toata lumea nimeni nu ma iubeste, sunt torturata de propria mea sora..m-am saturat, m-am saturat de viata asta...vreau sa mor! nu mai suport! imi spune izbucnind in lacrimi fugin in camera ei.

- Staiii..am fugit dupa ea si am reusit sa o prind e incheietura.

- Sofia, imi pare rau pentru tot raul pe care ti l-am facut..imi pare rau si nu e adevarat! cineva te iubeste foarte mult sa stii!

- Nu mai mintii, te urasc!  da-.mi drumul.

- Sofia, eu...eu sunt cel care te iubeste! Si iti jur ca nimeni nu o sa se mai atinga de tine vreo data! nici macar Vanessa!

I-am vazut surprinderea din ochi, stiam ca nu ma crede dar..asta e adevarul..fata asta a putut sa ma faca sa fiu mor dupa ea in 2 zile..iar altele incearca o viata intreaga..

M-am uitat in ochii ei care erau plin de lacrimi, i-am sters usor si mi-am apropiat buzele de ele ei, am pus toata dragostea mea in acest sarut si se pare ca si ea a facut la fel. Dupa sarut am luat-o de mana si am mers in camera ei am lasat-o sa-si faca dus si am profitat de timpul perecut de ea in baie pentru a-i pregati cina. Inainte sa intru in camera ei am sunat-o pe Vanessa.

- Alo!

- Buna iubire!

- Vanessa planul cade. Imi pare rau! Sper ca ti-a tras.o bine Josh! nu o las sa mai zica nimic, inchid telefonul si intru in camera Sofiei.

Pot spune cu mana pe inima ca ea o sa fie mama copiilor mei.

Scuzati-mi greselile de scriere. Multumesc celor ce imi cititi povestea! 

Urasc sa iubesc (Bad boy)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum