#4

203 5 1
                                    


-----------------

Do Ciulik :P

Oki powiem, żeby do ciebie napisała.

Od Ciulik :P

Oki.

---------------------------

POV LUKAS

Gdy skończyłem pisać z Mikiem wziąłem kisiel i poszedłem na góre do mojej, słodkiej i malutkiej Al. Nikt o tym jeszcze nie wie, ale Alice mi się bardzo podoba. Po wejściu do pokoju Alice dalej płakała, podszedłem do niej i zacząłem z nią rozmawiać.

-Alice nie płacz, proszę tu jest twój ulubiony kisiel (malinowy)- oznajmiłem smutno

-Oki, dzięki. Dowiedziałeś się czegoś i Mike'u?

-Tak, ale nie wiem czy chcesz wiedzieć.-powiedziałem

-Tak, chcę wiedzieć.

Opowiedziałem Alice całą historię ona nie mogła uwierzyć w to co jej powiedziałem. Zapewniłem ją także, że Mike to silny facet i nie da sobie krzywdy zrobić. Po takiej naszej krótkiej wymianie zdań poszedłem do Kate, aby ją o tym co mi powiedział Mike poinformować. Kate zareagowała dwuznacznie z jednej strony dobrze, bo się spotka z Mike'm i kto wie co z tego wyjdzie, a z drugiej strony źle, bo ja ja w to wszystko wkręciłem .

POV ALICE

Gdy jadłam mój ulubiony malinowy kisiel, który przygotował Lukas, słyszałam jak się z Kate kłóci. Nie zwracałam na to co mówiła. Zasnęłam z pustym kubkiem w ręku.

**sen**

Stoję sobie przed moim domem, zastanawiam się czy nie zadzwonić, w pewnym momencie słyszę strzał.

**koniec snu**

Przebudziłam się i zaczęłam płakać. PO chwili poczułam jak się do mnie ktoś zaczął przytulać. Gdy się odwróciłam zobaczyła, że to Lukas.

POV LUKAS

Próbowałem zasnąć,ale mi to nie wychodziło, co cały czas myślałem o dziewczynie, która mi się podoba. Po pewnym czasie usłyszałem płacz Alice, więc tam poszedłem , przytuliłem się do niej i zacząłem z nią rozmawiać.

-Hej Al, dlaczego płaczesz?

-Hej Lukas. Mike żyje?

-Kochana, Mike żyje, dlaczego to do głowy ci przyszło?

-No, bo słyszałem w śnie strzał i widziałam jak Mike upada, a potem leży w czarnym worku.

-Al, Mike żyje jestem tego w 100% pewny, bo sny to jest wytwór naszej wyobraźni i to my nad nimi panujemy.

-Dziękuje Lukas. Mam jeszcze prośbę do ciebie.

-Kochana mów co chcesz dla ciebie zrobię wszystko.

-Mógłbyś ze mną zostać na noc, bo się boję, że znów mi się coś takiego przyśni- powiedziała do mnie Alice.

-Dobrze zostanę z tobą- odpowiedziałem.

POV ALICE

Poprosiłam Lukasa, aby ze mną został myślałam, że się nie zgodzi i mnie wyśmieje, ale on został i położył się obok mnie

~~~~~time skip~~~~~~~

Po całej nie przespanej nocy wyglądałam jak zombie. Poszłam się ogarnąć do łazienki, gdy brałam kąpiel w ciepłej wodzie doszłam do wniosku, że Lukas się we mnie podkochuje, tylko że jest mały problem, bo ja kocham kogoś innego. Więc podczas kąpieli pomyślałam, że muszę zacząć gdzieś pracować i się z stąd wyprowadzić. Po skończonej kąpieli zrobiłam lekki make- up (czyli zestaw małego tynkarza) i uczesałam włosy tak jak na zdjęciu

NauczycielOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz