POV ALICE
Gdy obudziłam się, czułam, że ktoś mnie cały czas tuli. Gdy odwróciłam głowę zobaczyłam, że to Asher.
-Cześć Skarbie- powiedziałam składając pocałunek na jego policzku.
-Hejka Misiu- odpowiedział mi Asher.
Asher stwierdził, że on idzie zrobić jajecznicę, a ja mam tu zostać. Gdy wrócił z cieplutką i pachnącą jajecznicą, wziął pilot i nacisną "włącz". Z sufitu wysunął się ekran na oko jakieś 55 cali. Po zjedzeniu o obejrzeniu TV poszłam się ogarnąć. Weszłam do łazienki, drzwi zamknęłam na klucz, a na szafce położyłam swoje rzeczy. Nalałam wody do wanny, a do niej płyn o zapachu truskawkowego. Włosy umyłam szamponem o zapachu czekolady. Po wyjściu z wanny, wysuszyłam włosy, a także spiełam je w luźnego koka i zrobiłam makijaż. Na koniec ubrałam swoje ubrania i wyszłam z łazienki.
-No w końcu moja księżniczka wyszła. Już miałem Cię iść ratować- powiedział ze śmiechem.
-Nie wiesz, że kobiety spędzają w łazience więcej czasu niż mężczyźni- powiedziałam z irytacją.
-Wiem wiem, ale zaczynałem tęsknić za moją żabką- powiedział, po czym mnie pocałował.
całowaliśmy się dopóki nie zabrakło nam tlenu. Gdy się od siebie oderwaliśmy, padliśmy na łóżko, aby uregulować oddech. Dziś w Malibu jest ponad 30 stopni, więc zamiast normalnej bielizny ubrałam strój kąpielowy taki jak na zdj:
Po wspólnym leżeniu stwierdziłam, abyśmy pojechali do największej galerii handlowej w Malibu czyli Stasshop Malibu. Asher powiedział, że mogę brać co chcę, ponieważ on za to płaci. Pierwszym sklepem do jakiego poszliśmy był Intimissimi. Gdy odwróciłam się by spojrzeć na Ashera, zobaczyłam w jego oczach iskierki.
-Tą bieliznę będziesz dla mnie wybierać?- zapytał poruszając pociągająco swoimi brwiami.
-Nie wiem czy akurat dla ciebie- odpowiedziałam zadziornie.
-Kochanie nie podpuszczaj mnie, bo wiesz jak na mnie to działa.
-Wiem, wiem, ale na nic nie licz, bo ja Ci nie pomogę rozwiązać problemu.
-Dlaczego, kotek jakoś trzeba ochrzcić te łóżko- powiedział seksownie.
-Skarbie, mam okres, więc nie= odpowiedziałam groźnie.
-Kotku, wiesz dobry marynarz nawet morze czerwone przepłynie, a ka jestem nauczycielem od tego, więc takie morze do dla mnie pestka.
-Nie, na razie nie i poza tym skarbie ja mam dopiero 17 lat.
-No dobrze, ale nastąpi ten moment na sex kiedyś- zapytał spokojnie.
Po galerii chodziliśmy jeszcze jakieś 3h. Asher wyglądał jak mój osobisty tragarz. Kupiłam 3 pary szpilek, 4 pary spodni 2 pary sukienek mini i czarna torebka od Chanel oraz od Chanel perfumy. Gdy wyszliśmy z galerii poszliśmy do Mc'donalda na tak jakby obiad.
CZYTASZ
Nauczyciel
RomanceOna:17-letnia, młoda, atrakcyjna, zwariowana ma brata Mikea i przyjaciółkę Kate On:23-letni atrakcyjny singiel nauczyciel edukacji seksualnej \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ Czytasz na własną odpowiedzialność \\\\\\\\\\\\\\\\...