!!Figyelem, trágár beszéd!!!
"-Nagyon jó illatú a parfümöd.-mosolyogtam David-re aki visszamosolygott rám.
-A rohadt életbe, csak csókoljátok már végre meg egymást!-kapta fel a vizet Bryan."
David a kezeimet a nyakára kulcsolta, majd megcsókolt. Mondanom sem kell, milyen érzés volt ennyi év után újra csókolózni. A szívem vadul kapálni kezdett, a lábaim elernyedtek. Sosem hittem, hogy valami ennyire jó lehet. Egy örökkévalóságnak tűnő pillanat után eltávolodtunk egymástól.
-Na végre!-nyugtázta a dolgot Bryan.
Bár méterre tőlünk megláttam Rose-t és Danielt, akik láthatóan nagyon őrültek a fejleményeknek. Rose valószínűleg beavatta Danielt.
-Egy pillanat és jövök!-szólt hozzám David.-majd felkapta a kabátját és kiment az udvarra. Nem sokkal később Bryan követte.
Rose rögtön el is húzott egy nyugodtabb helyre.
-Na-na-na milyen volt?-kérdezte egy kissé ordítva az alkoholnak köszönhetően.
-Csókold meg Luke-ot, és megtudod!-kacsintottam rá.
-Hé!
-Viccet félretéve, húzz bele! Luke-nak már nem sok kell, hogy az árokban is elaludjon.
-Húú.-fújta ki a levegőt Rose.-Szurkolj!
-Szurkolok!-mosolyogtam rá.
Visszaballagtunk a nappaliba, és leültünk. Hamarosan Luke odatelepedett mellénk és átkarolta a vállainkat.
-Bocs srácok, megkeresem Danielt. Valamit meg kell kérdeznem tőle.-felpattantam, amennyire ez lehetséges volt és a konyhába siettem.
A konyhába persze nem találtam, csak egy csomó évfolyamtársat. Épp kólát öntöttem magamnak, amikor valaki megkocogtatta a hátamat.
-Szia! Tessa, ugye? Stephen vagyok, Luke bátyjának a haverja.
-Szia! Igen, Tessa vagyok. Örülök, de amúgy látásból ismerlek. Három éve ballagtál, igaz?-kérdeztem érdeklődve.
-Igen! Elképesztő, hogy emlékszel. Bár három év az nem olyan sok.-nevette el magát majd megvakarta a halántékát. Csak nem ideges valaki? -Figyelj, csak azt akartam kérdezni, hogy a barátnődnek van valakije?-kérdezte félénken.
-Öhm..most éppen nincs, de..
-Szuper, köszi!-azzal faképnél hagyott
-...már tetszik neki valaki.-Na szép kis barátnő vagyok!
De Rose abban a pillanatban közelített felém. Sírt? Vagy csak a fények?
-Ez egy seggfej. Egy faszkalap!-és a káromkodás nem maradt abba.-Azt mondta, hogy nagyon szép meg okos vagyok, de nem tudna velem többet elképzelni, mint barátság.
-Ezt így? Megcsókoltad?-kérdeztem aggódva.
-Nem, annyit javasoltam neki, hogy táncoljunk.
Basszus ez tuti miattam van. Megöleltem Rose-t, és együtt szidtuk Luke-ot.
-Amúgy Stephen keresett. Tudod, James haverja. Mármint Luke bátyjának.
-Aki felettünk járt pár évvel?
-Aham.
-De amúgy ismerem James-t, nem kell bemutatnod. Már leveleztünk párszor.-vallotta be Rose.
-Miiii?-kérdeztem elképedve.
-Csak párszor, és szigorúan haverok vagyunk!-nyugtatott meg Rose.
-Nekem mindegy mit csinálsz, felnőtt nő vagy, már kemény három hónapja.-helyeseltem a dolgot egy enyhe szarkazmussal.
Mindketten elnevettük magunkat, majd kevertünk egy whiskey-kólát. Éppen szívószálat kerestünk, amikor valaki hátulról átölelte a derekamat.
-Itt is vagyok, táncolunk?-vigyorgott rám David, aki elég nehezen tudott megállni a lábain.
-Ti meg mit csináltatok kint?-vontam fel a szemöldökömet.
David megrázta a fejét, jelezve, hogy ők semmi rosszat nem tettek, majd behúzott magával a tömeg közé, ami a buli kezdetéhez képest már megfeleződött. Megfogta a derekamat, majd egy kisfiús mosoly után magához húzott és megcsókolt. Ez a csók ráérős volt, mintha miénk lenne a világ összes ideje. Az egyik keze lecsúszott a fenekemre, és szépen lassan markolgatni kezdte azt. Egy kissé kínosnak éreztem a helyzetet, de az agyam túlságosan ki volt kapcsolva ahhoz, hogy foglalkozni kezdjek vele. Egymáshoz simulva ringatóztunk a zene ritmusától függetlenül. Jó pár zenei stílusváltás után elszakadtunk egymástól.
-Figyelj, mi Bryan-nel hazamegyünk, van kedved jönni?-kérdezte.
Hiába is kedveltem David-et, bepánikoltam. A gondolatok el kezdtek kavarogni a fejemben.
Menj! Hiszen kedveled! Ne! Biztos meg akar fektetni! Ha nem mész, soha többet nem próbálkozik! Vigyázz, ő részeg, te pedig SZŰZ! Miért kell oda Bryan?
Megráztam a fejemet, hátha akkor lenyugszom.
-Sajnálom, de most nem fog menni. Holnap fizika korrepetálásra megyek.
-Reggel behozlak a tanárhoz.
-De cuki tőled! De sajnos most ezt ki kell hagynom. Nagyon bocsi!-elszégyelltem magamat, mintha a legnagyobb bűnt követtem volna el.
-Hát, rendben.-sóhajtotta csalódottan.
-Kimegyek veletek. Gondolom taxit hívtok, igaz?
-I-igen.
-Fiatalok, indulhatunk?-lépett közénk Bryan.
-Persze.-mondtuk egyszerre David-del.
A taxi körülbelül 10 perc múlva érkezett meg. David búcsúzóul egy apró csókot lehelt az ajkamra. Még pont elkaptam Bryan beszólását, mielőtt beszálltak a kocsiba.
-Nem jön velünk? Barátom, kurva szarul csókolhatsz!-veregette meg David hátát.
Bryan, ha tudnád...
Rose közben felhívta anyukáinkat, így húsz perc múlva már mi is hazafelé tartottunk. Ez volt életem eddigi legjobb bulija.
-És milyen volt lányok?-kérdezte Annie.
-Elment.-válaszolta Rose, aki az elalvás határán járt.
-Egész jó.-mondtam én is.
-Nem vagytok valami lelkesek lányok! Bezzeg a mi időnkben!-idézte fel anya az emlékeit.
Na igen...
ESTÁS LEYENDO
Valóra vált álom? (ÁTÍRÁS ALATT) 2020. Karácsony!
Novela Juvenil-Bocsi, nagyon sajnálom! -mire feleszméltem, már valaki a kezét nyújtotta. Felnéztem a segítőmre. Vagy a támadómra? -Nem direkt volt, csak megbotlottam és hirtelen nem tudtam miben megkapaszkodni.-mentegetőzőtt a srác, akit most kicsit meg tudtam né...