Bilik dk berhadapan dgn bilik the8 dan sebelah kiri bilik joshua, sebelah kanan pulak bilik woozi. Jadi bilik dia di tgh bilik joshua dan bilik woozi. Dk sekarang tgh bermain dgn mic mainannya.
Dia sgt suka bermain dgn mic mainannya kerana itu pemberian seorang nurse yg sgt cantik didlm hospital ini. Dia selalu menjerit atau lebih kepada menyanyi didlm biliknya. Dia selalu menimbulkan masalah didlm aras bilik mereka kerana mase dk menyanyi akan menyebabkan member yg lain terganggu.
Tetapi ape dk kesahkan, even sudah dimarah banyak kali pun. Dia tetap akan melakukannya bah kan lebih kuat dari sebelumnya. Dia juga hampir pulih dari penyakitnya. Tetapi disebabkan sikapnya yg suka membuat bising menyebabkan hari dia di hospital tersebut menjadi lebih lama.
Dia memandang the8 yg sedang beryoga didlm bilik. Actually it's not yoga but the8 was doing b-boy in his room. Maklumlah dk hanya mementingkan suaranya dari pekara yg tidak sepatutnya dia pentingkan. Tetapi fokusnya hilang apabila nurse dan doktor mule berlari keluar dari ruangan aras bilik mereka.
Pintu biliknya juga dibuka oleh seseorang termasuk semua pintu bilik rakannya yg lain. Dia hanya memberi pandangan kosong apabila tangannya ditarik seseorang untuk dibawa keluar.
YOU ARE READING
hospital mental
Short Story🔒 sometimes memories sneak out of my eyes and roll down on my cheeks 🔓