"Ape aku nk buat ni? So boring" keluh mingyu
Dia kini hanya berbaring di lantai biliknya. Dia mula² memandang bilik membernya dihadapan. Woozi sedang bermain blok. 'Serupa mcm budak² dgn ketinggian yg x cukup, memang sesuai' kata hatinya. Selepas puas memandang woozi, dia memandang syiling biliknya pulak. Seperti banyak pekara yg menarik untuk ditgk di syiling.
Dia memangku kepalanya menggunakan tangannya kerana tiada satu pun bantal didlm biliknya ini. 'X pernah jumpe hospital sekedekut mcm ni' kata hatinya. Dia mula ke bosanan jadi dia mula menguling-guling dirinya di lantai biliknya.
Apabila tahap kebosananya mula meningkat, dia kini sedang mengelilingi bilik tersebut. Itu juga antara salah satu aktivi hariannya. Kini dia meletakkan kepalanya pada dinding temper glass nya. Dia hanya membuat muka toyanya.
Tapi semakin lama semakin kelihatan senyumannya berserta dgn gigi taringnya yg comel. Tetapi senyumannya mati apabila para nurse dan juga doktor berlari keluar dari aras bilik mereka. Dia juga ade menjerit menanyakan kenapa dan ape yg berlaku. Tapi itu semua bagai masuk telinga kanan keluar telinga kiri.
Dia mengetuk-ngetuk temper glass tersebut tetapi dia berhenti mengetuknya apabila seorang lelaki yg dia sgt kenali membuka pintu biliknya. Begitu juga dgn pintu bilik rakan² nya yg lain. Dia tidak faham situasi sekarang tetapi dia tetap mengikut langkah² kawannya.
YOU ARE READING
hospital mental
Short Story🔒 sometimes memories sneak out of my eyes and roll down on my cheeks 🔓