"Yam yam yam, sedap wehh. Kau nk vernon?" Tanye seungkwan kepada vernon
Vernon mengelengkan kepalanya tanda dia tidak mahu. Lagi pun mcm mane si seungkwan nk bagi dia sikit sedangkan pintu bilik dia dan vernon sentiasa terkunci. Seungkwan hanya meneruskan kunyahannya.
Di dlm bilik seungkwan sentiasa di penuhi makanan dan juga sampah kerana tiada tempat untuk dia membuang sampah makanannya. Tetapi setiap 3 jam akan dtg seorang pak cik tua yg akan membuangkan sampah tersebut untuknya. Pak cik tersebut boleh di katakan penjaga meraka semasa mereka didlm hospital ini.
Akhirnya pak cik tua tu masuk untuk membuang sampah makanan milik seungkwan. Seungkwan menyapanya dgn gembira.
"Pak cik dtg nk buang sampah seungkwan kan?" Tanye seungkwan
"Ye seungkwan. Kamu pernah nmpk pak cik buang kamu ke?" Perli pak cik tu
Seungkwan mendengus mendengar jawapan dari pak cik tu. Pak cik tersebut sudah keluar dari bilik seungkwan sambil membawa sampah makanan miliknya. 'Pak cik tu memang x de dialog lain ehh, asyik nk perli² org je tahu' kata hati seungkwan sambil memandang author.
[author be like : kau cakap mcm tu lagi siap kau, aku akan pastikan mata kau tu aku bagi anjing makan]
Seungkwan yg seakan-akan mendengar ape yg di kata oleh author terdiam. Dia berjalan ke arah temper glass nya dan melihat suasana yg riuh rendah dari para nurse dan doktor. Ape yg dah berlaku. Kini kawasan aras biliknya sunyi tanpa pengawasan. Ada seseorang telah membuka pintu biliknya termasuk dgn pintu bilik rakannya yg lain.
Dia memandang gerangan yg membuka pintu biliknya. 'Joshua hyung?'
Joshua?? Dino?? Almost finish
YOU ARE READING
hospital mental
Short Story🔒 sometimes memories sneak out of my eyes and roll down on my cheeks 🔓