(1. Bölüm) TANI ONLARI!

1.7K 54 87
                                    

Küçük bir açıklama ile başlayalım... 1) 18+ var! 2) BoyxBoy dokunanlar bye! 3) Sterek sevmeyen okumasın (telefon hafızasını sterek için feda eden canım kardeşlerim siz cansınız). 4) Son olarak küfür çalıntı demeyin lütfen!

Neyse kim varsa tanıyalım sadece (önemli olanlar):

1) Stiles Stilinski kurtadam ve yaratığı devasa bir kurt...

2) Derek Hale kurtadam ve yaratığı mükemmel bir aslan...

3) Scott Mccall-Stilinski (şimdi bu ne? Bu scott ne ara stilinski oldu hikayede anlarsınız üvey bu arada) kurtadam yaratığı büyük bir kartal...

4) Peter Hale pumaadam yaratığı bi dağ aslanı ( isterseniz değiştiririm sıkıntı yok ama sadece yaratığını)

5) Isaac Layhey panteradam yaratığı çok güzel bir siyah at...

6) Liam Dunbar çitaadam yaratığı baykuş...

7) Mellissa Mccall-Stilinski kurtkadın ve yaratığı şahin (buda ne what eror?? hikayede spoi verim hadi neyse Stiles'in üvey annesi oluyo Noah Stilinski'nin eşi yani)

8) Noah Stilinski kurt adam ve yaratığı kaplan....

      Sürüler

Stilinski Sürüsü; 1 alpha 1 dişi kurt 5 beta....
Alpha: Noah Stilinski.

Dişi Kurt: Mellissa Mccall-Stilinski.

Betalar: Stiles Stilinski
Scott Mccall-Stilinski
Isaac Layhey
Ethan Whitmore
Jackson Whitmore

Hale Sürüsü: 2 beta 1 alpha (en değişik sürü normalde dişi kurt olmadan normalde bir sürü olmaz ama bu sürü zaten aşağı dünyanın 2. en eski ve değişik sürüsü en saygı değer 2. sürüdür tabi bu Thalia Hale zamanındayken)

Alpha: Derek Hale

Betalar: Cora Hale
Peter Hale

Sürüler ile birlikte bu şekilde bir hikaye oluşucak neyse hikayemize dönelim....

   Stiles's POV

Ben Stiles Stilinski. Tamam haklısınız okulda en popüler çocuğum diyemem ama arkadaşlarım bana yetiyor. Peki ben kim miyim?

Ben Stilinski sürüsünün önplandaki varisi zoraki olarak babamdan sonra liderliğe geçecek kişi yani sürüm için zorla konseyin seçtiği bir dişi kurtla eşleşip sürünün tabiri caizse babası olucam... Babama yani Liderime Scott olsun ben beta olarak iyiyim diyorum yok anca kıvırıyor! Neymiş gelenekler, adetler, yasalarımız, konseyimiz kısacası hayatımız içinmiş ben istemiyorum kardeşim onu napıcaz?!

   Derek's POV

Ben Derek Hale. Hale sürüsünün alphasıyım. Bide şu lanet Peter var! Bir beta, sonra bir tanede Cora var inatçı keçinin teki ama annemden bize kalan tek şey o birde bu yanık ev, evin arsası ve 1 kaç mahzen ha bide para aslında çok şey bırakmış düşününce bi anda neyse tabi ben akıllısı o parayla bi şirket kurup o parayı katlıyorum o ayrı mesele neyse aslında hem bir sürüyüz hem değiliz bir pumacık olunca işin içinde... Bir sürüyüz biz ayağına yatıyo sonra da kavgada bırakıp gidiyo... O yüzden bir sürümüyüz bilemiyorum açıkçası neyse... Beacon Hills'in 2. en köklü ve saygı değer sürüsüyüz. Yani öyleydik. Yangın, Hale yangını!kayıplar ve sarılamayacak kadar büyük yaralar... Ben yaşasamda ölüyüm. Olaya dönüyorum bu kadar dram ve efkar yeter. O gün Stiles'le ilk karşılaşmamız. O ve kardeşi. Farklı bir sürü HALE bölgesinde! Çok büyük ve ya çok küçük bir sürü değil 7-8 kurt falan. Bize göre çok büyükler tabii... İki kurt ve bir pumadan beklentiniz en fazla ne olabilirki yani ama gerekirse hrrr kan dökmeye hazırım... Ve diyorlarki bölgelerinde bizim kokumuzu almışlar kontrol etmeye gelmişler ve de gitmemizi istiyorlarmış ne diyor bunlar be... Haah bir bunlar eksikti o da oldu. Sonra tatlı olan çocuk konuşmaya başladı önce yamuk çeneli konuşuyordu peki tatlı dedim kabul Derek Hale birinden hoşlanmak hemde erkek birinden yuh diyorum bende kendime neyse... O çocuğa dostça bu bölgenin bizim olduğunu ve onların sonradan gelip beleşe konduklarını söyledim aslında kalplerini kırmak istemedim ama bir anda oldu tutamadım kendimi ama hemen onlara kendimi affettirmek için aslında sadece tatlı olan içindi ama neyse... Normalde ikisinde paramparça olmuştu ama tatlı olana karşı farklı ve çok garip bir şey hissettim çok güzel, narin ve masumdu. Ona bakınca içimi bir huzur kapladı. Bu çok iyi hissettiriyordu. Tabi ben Peter'ı unuttum gittim avdan dönüyordu. Göresiye kadar avıyla birlikte karışık olarak kokusunu alamadım. Çünkü tatlı olan çocuğun kokusundan başka bir şey alamıyordum. Çok hoş kokuyordu. Kokusuyla sarhoş olmuştum. Ona karşı niye böyleyim ben. Ben aklımı falan yitiriyorum galiba... Acaba o da bana karşı..... KES SESİNİ DEREK HALE bu çok SAÇMA. Olmaz, olamaz. Yo're not gay! Okey maybe I'm... Her neyse Peter galiba bunu anladı ani his değişimlerimin kokusunu aldı her halde ki "Ooo Derek Beey!.." diyen o keskin ve insanın -kurt adamın daha doğrusu- içine işleyen bakışlarından birini bana fırlatıyordu.... Hemende yanımızda bitiverdi pislik!!!

  Peter's POV

Derek aşık oldu! Ama hangisine? Esmer olan benim ona göre onu ben istiyorum... Umarım o değildir. Yoksa öldürürüm onu! Aslında biraz daha açık tenli olanda tatlı fena değil yani. Neyse Derek ona fırlattığım kaçamak bakışları fark etmiş olacakki galiba gerçeğe dönmeye başladı... O da çocuklara yiycekmiş gibi sürekli çocuklara bakıyor anlamadım bu işi ya hadi hayırlısı....

  Stiles's POV

Öndeki yakışıklı olan siyah saçlı hani bize adını dahi söylemeden evine davet etti ve bize kaçak dedi. Ayrıca sürekli bana kaçamak bakışlar fırlatıyor. Beni öldüreceğinden korkuyorum bizim yakışıklı Bay Gizemli'min. Galiba bizi Alpha'sına götürüyor... Galiba sürüleri çok küçük o yüzden tek başına devriye geziyor ötekide tek avlanıyor... Çok ilginç...

Bir STEREK Hikayesi (ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin