Stiles's POV
Sürü onları özledim ama onlara gitmek istemiyorum. Burada Hale sürüsünde kalıp Derek ile yaşamak istiyorum. Ama Scott gitmiş bile Peter avlanmaya giderken beraber gittiler o sırada söyledi. Acaba Sürü buraya gelicek mi? Lütfen gelmesinler yoksa ilişkimizi öğrenirler ve babam Derek'i öldürür. Olmaz onu seviyorum. Benimde en yakın zamanda Sürüye gitmem gerek. Bakarız bi çaresine. Derek iyileşsin başka bir şey istemiyorum. Aah Derek Sürüye bunu nasıl açıklarız ki. Ben bunları düşünürken Scott'un sesi aşağıda yankılandı. "Stiles Sürü geldi! Lider seni istiyor! Koş!" Derek'e çafesizce bakıp Derek'in bir işaret vermesini bekledim o sadece endişeli gözlerle bana bakıyordu en sonunda kulağıma "Git." diye fısıldadı. Aşağı inince evi inceliyen Sürü üyeleri bana baktılar. Derek gibi koktuğumun farkındaydım. Ama bu benim için sorun değildi. Liderimiz "Stiles! Sürüyü kendini ve kardeşini tehlikeye attın. Bunca gündür seni ve Scott'u arıyoruz. Niye bize dönüp haber vermedin?" babam yine bilgece bana nutuk çekmeye başlamıştı hah ne kadar güzel. Bi o eksik kalmıştı baba saol o eksiğimizi tamamladığın için sana aşırı minnetarım. Ki anlatamam. Benim aklım Derek için ne diyeceklerindeydi bana ne kadar kızsalarda boştu beni cezalarıyla yaralayamazdı. "Liderim ben ve Scott sürü menfâti için hareket ettik. Bize müttefik kazandırdık. Ve bize yardıma ihtiyacı olanlara yardım etmeyi siz öğrettiniz. Biz sadece öğrendiklerimizi uyguladık. Ne ceza verirseniz razıyım!" tam o anda Derek merdivenlerden inmeye çalıştı aslında başarılı oldu bunun için çok mutluydum. Neredeyse küçücük bir çocuk gibi el çırpmamak için kendimi zor tuttum ama gülümsememi tutamadım. Aslında tutasım gelmedi. Hemen Derek'e yardıma gittim. Ve onu azarladım! Oysaki Derek sadece gülümsüyordu! Babam bize şok içinde bakarken Sürü bu yabancıyı dikkatle inceliyordu. Ne vardıki Derek'te. Bir yerlerimi eksikti onlardan. Gerizekalılar! "Liderim bu Derek Hale bize yardım eden kişi aynı zamanda o bir Alpha, Hale Sürüsünün Alpha'sı. Devriye gezerken kokusunu aldığımız kurt." ayrıca oğlunun sevdiği kişi demeyi isterdim ama Derek için endişe ediyorum. "Stiles. Sen Sürü'ye dönünce seninle bir konuşma yapacağım. Ayrıca Derek'in bölgesindeyiz o seni verirse alabilirim o yüzden istediğin kadar kalabilirsin. Ama yakın bir zamanda gel lütfen ve ayrıca bize haber vermeyi unutma." babamın bu kadar yumuşak karşılayacağını bilseydim onunla bir ilişkimiz olduğunu söylerdim. Neyse Derek'e saldırmadı ya o beni gerçekten çok rahatlattı. Aslında sert gidiyordu. Derek'i görünce yumuşadı. Acaba geçmiş ile ilgili olaylar mı var bu 2 sürü arasında? Olabilir. Sürü gittikten sonra Derek beni kendine çekerek öpmeye başladı. Onu bende özlemiştim ama bu kadar gücü bir anda nasıl kendinde buldu acaba? Ki beni odasına kadar kucağında taşıdı ve dudaklarımızı sadece nefes almak için ayırıyorduk. Sanırım birazdan ilk kez şey yapacaktık. Tamam önce 1 kere bir birimize blowjob yaptık ama hiç şey yapmadık ve ben hala bakirdim. Galiba bu günden itibaren hiçte bakir olmayacağım. Nefes nefese birbirimizden ayrıldık. Ve ben "Derek yoksa ilişkimizi bi üst boyuta taşımayı mı düşünüyorsun?" diye sordum. Ne cevap alsam beğenirim acaba "Evet Stiles Stilinski bu seviyede sıkıldım bir üste atlamamız gerek! Stiles Stilinski benimle çıkar mısın?" Derek Hale dizlerinin üstüne çökmüş bana bu soruyu soruyor. "EVET DEREK HALE! EVET! SANA SONSUZA KADAR EVET DİYE BAĞIRABİLİRİM!" tabiki bunu söyliyecektim ne diyeceğim? Bende yanına yattım. Yerin soğukluğu beni soğuturken Derek'te yanıma uzandı. Üşümüştüm. Ona sokulabildiğim kadar sokulup "Bir rüyadan farksız." dedim. Derek eğilip beni öptü bu alabileceğim en güzel cevap sayılır. Ah Derek bana öyle bakıyordu ki artık dayanamadım üstüne çıktım. Ve üstümü çıkardım. Sonra onunkinide çıkardım. Çevik bir hamleyle yatağın üstüne atlayı verdim. Onu yatağa davet ediyordum. Salisesinde yanımda belirdi ve pijamasının altını çıkardı. Sonra da onun bana verdiği pijama altını çıkardı. Boxerlarımızla yatakta yan yana uzanıyorduk. Kulağına fısıldadım "Bence beni becermene izin verebilirim." her halûkarda ona izin verirdim sadece durumu biraz daha nadir yapmak için uğraşıyordum. Hemen üstümde belirdi. Boxerlarımız artık erkekliklerimizi saklayamıyordu. O kadar şişip sertleştik ki artık sızlamaya başladı. "D-erek ımm sızlıyor! Aah dayanamıyorum ımm seni istiyorum hadi ooh!" dedim daha fazla tutamazdım kendimi. Önce benimkini çıkardı sonra kendininkini beni çenemden tutup gözlerinin içine bakmamı sağladı. Yavaşça içime girdi. Çok büyüktü. Ve benim deliğim ona çok küçüktü. "Aah Derek çok acıyor. Derek ımmh çok büyüksün ama çok iyi hissediyorum."o kadar iyiydiki beni hak etmiyor daha iyilerine layıktı. "Shh sus sadece beni hisset Stiles! Oooohhh ne durumdasın?" gelmek üzereydim büyük ihtimalle oda gelicekti artık. 10 dakika daha içimdeki git gellerine devam etti sonunda aynı anda boşaldık. O sırada bende onun göğüsleriyle oynuyor ve emiyordum. En çok oradan ve kulak arkalarının kaşınmasını seviyordu. Ellerim göğüslerini ağzıma bırakıp kulak arkalarına geçti ve oraları kaşıdı. Sonra Derek beni üste çıkardı. Galiba onu becermemi istiyordu. "Stiles, becer beni seni içimde hissetmek istiyorum. Lütfen beni becer!" bu teklife nasıl hayır denirki bir Hale altınızda beni becer diye çırpınıyor. Ayrıca onu deliler gibi severken. Susması için dudaklarından başlayarak her yerine ıslak ve küçük öpücükler bırakarak o sertleşmiş ve ucundan damlatan penisi biraz yaladım. Sonra o küçük ve hiç becerilmemiş deliğe baktım ve onu yalamaya başladım Derek kendini tutamıyor ve deliler gibi inliyordu. Bende inliyordum. Sonra parmaklarımı ağzına soktum. "Em çabuk Derek ıslat." zaten anlamıştı ne yapması gerektiğini ama yinede söyledim. Biraz sonra parmaklarımı ağzından çıkarttım. Derek'in her yeri salya olmuştu. O salyaları yalamak istiyordum. Ve yaptım her yerini yaladım. Sonra ıslak parmaklarımı bir kerede ben yalayıp Derek'in deliğine soktum. Onu biraz parmakladıktan sonra hazırdı. Ama canı çok yanmasın diye penisimi yalattım. Ve yavaşça soktum. Derek deli gibi inliyordu. Bende onu hissediyordum. Bu mükemmeldi. O yüzden bende inliyordum. Derek saçımdan beni çekiştiriyordu. Ve parmaklarını ağzıma sokmuştu. Parmaklarını çekti ve benim deliğime soktu. Ben hayatımda böyle bir zevk almadım. Bir yandanda ellerim boş durmayıp Derek'in penisine 31 çekiyordu. 5 dakika sonra boşaldık. Ve o yorgunlukla kendimizi 2 yana attık. Sonra Derek'e sırtımı dönüp ona sokuldum. Onun o sevgi kokusunu alıyordum. Beni sarmasına izin verdim. "Derek kurdun ne renk?" dedim bu soruyu hep merak etmişimdir. "Siyah Stiles ya seninki ne renk?" bu soruyu biliyorum. "Kahve rengi. Peki yaratığın ne?"bu soruda merak sorusuydu. "Pek bilmiyorum Stiles ama galiba bir aslan. Seninkinin ne olduğunu biliyor musun?" bunu da biliyorum "Kocaman böyle dev gibi bir kurt Derek!" rengini sorarsa? Bunu bende bilmiyorum hiç ona ihtiyacım olmadı. O yüzden hiç dönüşmeye ihtiyacım olmadıyani. "Rengi?" al işte sınavda çalışmadığın yerden çıktı Stilinski! "Bunu bende bilmiyorum hiç ona ihtiyacım olmadı. O yüzden hiç dönüşmeyi öğrenmeye ihtiyacım olmadı açıkçası. Ama sen öğretebilirsiinn!" evet Derek öğretebilir! Zekilik akıyo benden mübarek! Çok zekiyim! "Bende sana sorcaktım bana öğretir misin diye ama belliki seninde bir bilgin yok bu konuda. Neyse." Derek'ten gelen o hayal kırıklığı kokusu beni biraz üzdü. Sonra onu beni izlerlen yakaladım......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir STEREK Hikayesi (ARA VERİLDİ)
FanficSterek dışında 2-3 tane daha ship olcak... BoyxBoy dokunanlar sterek sevmeyenler okumasın +18 olucak istemeyenler o bölümü okumasınlar. Kısaca bol STEREK burda... HOMOFOBİKLER OKUMAYIN!!!