⛥ Bu Bölüm EvaVenessaLightwood'a itaf edilmiştir!
Stiles's POV
FBI ajanları yolda beni arıyor ne ilginç! Aslında biraz korkunç! Bu düşünceyle Derek'e biraz daha sokuldum. Zaten havada biraz soğuktu açıkçası. O hareketimle Derek beni iyice kendine yaklaştırdı ve sarıldı. Beni yavaşça saçlarımdan öptü. O sırada FBI ajanları bize kimliklerini gösterip kimliklerimizi istediler. Benim kimliğim "Yanımda değil." dedim. Derek'in kimliği bile yoktu ama "Evde bırakmıştık." dedi. Bizden uzaklaşıp "Sammy Cass. O olabilir mi?" dedi. Yanındaki "Olabilir Dean! Sammy bir şeyler söyle eğer gerçekten oysa amcası oluyorsun. Düşünceni söyle." Sammy olduğunu düşündüğüm adam "Cass umutlarını kırmak istemem ama bilemiyorum. İkisinde de bizden farklı bir şeyler var. Ve baksana birbirlerine aşıklar ve bence kurulu bir düzenleri var
Onları boşuna huzursuz etmeye değmez bence. Ama Dean sende düşünceni açıkla yinede." bu adamı sevdim açıkçası. İsmi Dean olan adam "Sammy bu konuda haklısın ama onun oğlum olma ihtimalinide göz ardı etmemi beklemeyin onları biraz daha incelememiz gerek sadece. Winchester ailesinden olması onun adına hem iyi hem kötü. Ayrıca evet bizden farklılar şeytan ve ya melek değiller başka bir şey avcı da değiller. Onlar Ay'ın Çocukları ve ya Gece'nin Çocukları." dedi evet biz gerçekten Ay'ın Çocuğuyuz. Atalarımız Ay'ın hediyesiyle kuşanmışlar ve o hediye bizede geçti. Şimdi niye tarihçemizi düşündüm bilemiyorum. Neyse o yalancı ajanlar niye beni arıyor? Ben bunları düşünürken ismi Cass olan adam bize doğru geliyordu. Adam geldikçe ben geriliyordum. Derek ise güven verici kelimelerini söylüyordu. Derek'e iyice sokuldum o da bana sıkıca sarılıyor ve kahverengi saçlarıma minik öpücükler koyuyordu. Adam artık iyice yaklaşmıştı ötekiler anlamamış gözlerle bir ona bir bize bakıyorlardı ve artık iyice korkmaya başladım. Derek uyarıcı olarak hafif bir hırlama bıraktı adam ise sadece buruk bir şekilde gülümsedi. "Vay be. Canım oğlumun sevgilisi bir Ay'ın Çocuğu aferin evlat! Baban olarak seni kutlarım!" dedi uyuz herif. Adi Dean olan adam "Cass yavaş ol! Bizim hakkımızda hiç bir şey bilmiyor." dedi ne yani bu adam benim babam şu Sammy benim amcam. Eee bu Dean neyim peki! Şu işe bak ben Noah Stilinski'nin yavrusu değilim yani yuh şakanın böylesi. Derek ise daha çok hırlamaya başladı. Bende ona katılmak için ortaya bir uluma bıraktım. Ve tehditkârca hırlamaya başladım. Gerçekten biz bir Sürü gibi hareket ediyorduk. "Oow! Ağır olun Ay'ın Çocukları sizi avlamaya gelmedik. Sadece bir kişi alıcaz ve gidicez!" dedi Sammy adam orta yolu bulmaya çalışıyordu ama biz ulumalarımızla ve hırlamalarımızla üstün basıyorduk. Cass şöyle dedi "Siz Ay'ın Çocuklarısınız anladık ama bizi geçemezsiniz çünkü bu ikili Şeytan ve ben ise Tanrı'ın bir Melek'iyim adım Castiell! Dean ve ben senin babanız. Ayrıca seni istiyoruz! Sen bir Winchester'sın ve ailemize katılacaksın. YANLIZ!" dedi son kelimeyi üstüne basarak ve yüksek sesle söyledi sonra bir kavga koptu derken Scott geldi ve kavgayı ayirmaya çabaladı ama boş beni Derek'den ayıramazlar.
Dean silahını çıkarttı ve Derek'i vuracaktı ayrica az önceki esip gürleyen Cass sesiz sedasız bi şeye dönüştü. Derek onlara atlayıp hepsinin boğazını parçalamak için can atıyordu ama Sammy yani sözde amcam bizden tarafaydı hep. Onu sevmeye başladım galiba. Ama şu ikili tam gıcık neymis Dean babammış Cass babammış saygı duycakmışım. "Yok daha neler benim babam Noah Stilinski annem Mellissa Mccall-Stilinski!" dedim. Derek beni kolumdan tuttu ve sertçe "Stiles hatırlarsan yarım kalan bir alışverişimiz vardı. Biz gidelim. Cadılar Bayramınız kutlu olsun Gençler!" dedi ve beni hafifçe siyah camarosuna itti. Kapımı yine açan o oldu. Ahh benim ORMANTİK Derek'im. Alışverişte yiyecek bana göre kıyafet ve bir kaç kitap aldık ve çıktık. Eve dönüyorduk ki radyoda Clarity çalmaya başladı. Sesi bir anda çok acmiş olacağımki Derek ani bir hareket yaptı hemen sesi kıstım. Öyleki Derek baba hafif bir hırlama yolladı. Ve azıcık sinirli bir bakış atmayı ihmal etmedi. Önümüz boştu. Hızlı gidiyorduk ve hava iyice kararmadan eve varıp uyumak istiyorduk. Derek elinin birini bacağıma attı. Sanki benden gelen bir koku onun benim sakinleşmeye ihtiyacım olduğunu düşünmeye sevk ediyordu. Ama onun bu yumuşak ve minik dokunuşları beni sakinleştiriyor ve mutlu ediyordu. Sonra elinin hafifçe yukarı kaydığını hissetim. Tişörtümden içeri o sıcacık elinin kaydığını ve göğüs uçlarımla oynadı. Gerçekten çok zevk alıyordum. Sonra elin yavaşça geri çıktı. Boğazımdan bir itiraz inlemesi çıktı ama nafile o sıcak el gitmişti derken. El bir anda kotumdan içeri giriverdi. Ve biraz kasıklarıma baskı yapti ama elink tekrar yukarı doğru çekerken dayanamadım elini orda tuttum. Derek bu hareletime şaşırmış gibi bana baktı. "Stiles? İstiyor musun yani eve çok yakınız yani biraz daha hızlanayım mı?" şaşırdı kaldı sevgilim yazık. "Hızlan Derek çünkü seni çok seviyorum ve özledim seni!" dememle Derek son gaza bastı. Ağaçlık alanda bile gidebileceğinden daha süratli gidiyorduk. 2 dakika sonra gelmiştik. Önce eğilip benim kapımı açtı. Ve elini sertleşmiş penisime sürterek geri çekti hemen kendi kapısınıda açıp çıktı ve soğuk havada arabayı kitleyip beni kucağında aldı koşar adım verandaya çıktık "Stiles arka cebimde evin anahtarı var alır mısın?" arka cebinden anahtarı çıkartıp kapıyı açtım. Derek kapıyı bir tekmesiyle kapattı. Hemen odamıza çıktık ve Derek odamızın kapısınıda tekmesiyle açıp tekrar kapattı. Beni yatağa yavaşca attı. Pencere açılmış ama ben üşümeyeyim diye kapattı. Hemen üstüme çıktı ce deli gibi öpüşmeye başladık. Vücudunun her santimini ellerim yeniden yeniden keşfediyordu. O karın kasları köprücük kemikleri herkezin dişlemek isteyeceği türdendi ki artık nefessizliğe dayanamadım ve dudaklarımızı ayırdım yoksa ölecektik. Sonra biraz köprücük kemiklerinde diş izlerimi bırakıp o izleri tek tek öptüm. "Acaba bi kız mı ona daha çok haz veriyordu yoksa ben mi?" diye düşündüm. Galiba fazla sesli düşündüm ne ki? "Sen Stiles. Sen hayatımı bi bok çukurundan çıkardın ve ben kendimi beni o hayattan çıkartan kollarında buldum." dedi ve gülümsedi o gülümsemesine aşık oluyorum işte ben. Aslında o orman yeşili gözlerine o hatlarına o karekterine aşığım ben! Ben onunum o benim olay bu kadar! Ayrıca bu söz çok güzeldi onu karşılıksız bırakmak olmaz şimdi! Ve "Bana kimse sen gibi bakmadı, bende kimseye sana baktığı gibi bakmadım Derek! Seni seviyorum! Hiç ayrılmayalım tamam mı, ne kadar tartışsakta o tartışmanın arkasında seni her şeyden çok sevdiğimi bil tamam mı?" dedim doğruydu bu sözler aslında şu sözlerimle ona kalbimi özetledim ama tek kelime isterseniz kalbimin özeti için DEREK derim hiç düşünmeden... Valla benden şair olurmuş onu fark ettim. Acaba niye ben hiç bu şair tarafımı keşfetmedim neyse o kısım Derek'in gelip onu çıkarmasinı bekliyomuş demekki!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir STEREK Hikayesi (ARA VERİLDİ)
FanficSterek dışında 2-3 tane daha ship olcak... BoyxBoy dokunanlar sterek sevmeyenler okumasın +18 olucak istemeyenler o bölümü okumasınlar. Kısaca bol STEREK burda... HOMOFOBİKLER OKUMAYIN!!!