Derek's POV
"Ateşin var normal ama istersen kalırım. Arkamı dönerim sorun kalmaz. Seçim senin. Zaten kapının önünde duracaktım." dedim."O zaman içeride durmaya ne dersin? Duş perdesini çekeriz. Sıkıntı kalmaz. Ama su atmayacağıma dair söz veremem." dedi. Islanmak istemediğimden "Su atmazsan kalırım."dedim. "Yaaa! Haksızlık ayrıca kalmak zorundasın çünkü bana bir şeyler olabilir.... Hihihihii!" ahh beni zayıf noktamdan vurmayı nasıldabilirmiş. "Tamda zayıf noktam. Stiles. Sana bir şey olmasına asla izin vermem. Neyse doğru Stiles. Su atabilirsin! Söz verdirsem bile atacaksın madem bari önceki sözünden çıkmamış ol." ahh bu Stiles çok çocuksu ama çok tatlı bu ona çok yakışıyor "Aferin Derek çok doğru bildin! Seni gidi zeki. Çok zekisin sen!" ayıptır söylemesi evet doğru çok zekiyim... Derken suyu suratıma attı. Her yerim su olmuştu neyse izin vermiştim. Sadece ıslak bir gülücük ve kahka attım. "Hadi koca bebek suyun soğuyor su sonuza kadar küvette senin için aynı derecede beklemez. Soğutma suyunu!" tamam daha fazla hasta olmasını istemiyorum kabul. " Tamam, tamam dön arkanı ve ben dön diyesiye kadar arkanı dönme!" aslında onu incelemek istiyordum ama " Zaten dönmek gibi bir niyetim yoktu ama uyardığın iyi oldu." dedim ama yalan söylediğimi kalbim açık açık belli etti ve o bir kurtadam o anda kalbimi dinlediğine bahse girerim çünkü beni öyle bir süzdüğünü hissetimki tüylerim diken diken oldu ve yüzüm kızardı iyiki arkam dönüktü. Sonra seslendi ve dediki " İyi dönebilirsin Derek!" demesiyle dönmem bir oldu tutamadım kendimi napıyım o sırada duşun perdesini çekiyordu ama perde sanki benim için takılmış gibi bir anda takıldı ve sonunda onu iyice inceleme fırsatına sahiptim. Hafif kaslı bir yapıya sahipti. Karın kasları vardı fakat belli belirsiz galiba az spor yapıyor olacak ki dikkatli bakmasaydım göremezdim bile. Çok zayıftı. Ama çok güzeldi. O mükemmel karektere böyle bir vücud yakışırdı zaten. Perdeyi örttü ve suya oturdu. Biraz suda kalmasını ve biraz olsun ateşinin düşmesini istedim Stiles'dan. Ateşi düşmez ise kötü şeyler olabilirdi. 20 dakika kadar suda kaldıktan sonra duş aldı ve hemen ona havluları sardım ilk önce benim sarmama itiraz etti fakat benim bu ısrarımı görünce itirazları bitti. Ateşi gerçekten düşmüştü. Bu beni mutlu etti. Bana uykusunun geldiğini söyledi. Onu yatağıma tekrar yatırdım tam çıkacakken "Derek, uyuyamıyorum yanımda kalır mısın? Lütfen." dedi. "Tabiki Stiles bir şey isteyince, istediğini söylemen yeterli elimden geldiğince yaparım." dedim."O zaman birde ılık süt verirsen çok mükemmel olur sen ve ılık süt her şeyden iyi olabilir." dedi. Hemen aşağı inip dolaptan süt çıkarttım. Biraz ılıtıp bardağa koydum ve Stiles'a götürdüm sütü yavaş yavaş bitirdi. Ben ise onu izliyordum. Çok güzeldi. Bitirince bardağı komidine koydu ben koltukta oturuyordum. "Hadi uyumayı dene." 5 dakika sonra dediki "Yine olmuyor gelsene buraya daha yakın olmalısın uykum bir şey eksik diyor." ben eksikmişim uykusunda vay "Uykuna söyle geliyorum." dedim ve yanına yattım içimi bir huzur kapladı. İkimizde çok mutlu olduk. Çok güzel uyuyordu. Onun etkisiyle bende uyuya kalmış olacağımki gece 3 de uyandım ve yanımda Stiles mışıl mışıl uyuyordu evi dinledim herkes uyuyordu buna Scott bile dahildi üstümdeki odada iki kişi uyuyordu. Benim karşımdaki oda çalışma odası üstümdeki oda Peter'ın odasıydı onun karşısı ise Cora'nın odasıydı ne yani Scott ve Peter aynı odada mıydı aynı yatakta çünkü odada koltuk veya benzeri bir şey yoktu (Sceter mı oluyor yoksa?). Neyse ben Stiles'a odaklanmalıyım derken bir baktımki Stiles bana bakıyor. O kehribar gözleri ile beni izliyordu. "Derek noldu niye uyandın? Uyurken seni izleme sırası bendeydi." dedi. "O zaman hemen uyumalıyım." diye Stiles'in kulağına fısıldadım yavaşca kulağına nefesimi üflemektende geri kalamadım. Kafamı yastığıma koyarken dudağını dudağıma bastırdı önce yavaş yavaş başladık ve giderek hızlandık. Yavaşça boynuma geçti bense aldığım hazla kafamı biraz arkaya attım ve dudağımı dişlemeye başladım. Boynumdan karnıma geçerken dudaklarını benden ayırmıyordu böylece ıslak bir yol bırakarak karın kaslarımı emmeye başladı. Sonra benimde bir şeyler yapmam gerektiği kafama dank etti. Bir çırpıda Stiles'in zaten yarı yarıya sıyrılmış olan üstünü çıkarı verdim artık sadece benim üstüm vardı onunda zaten önü sıyrılmıştı. Stiles'ta onu çıkarınca yarı çıplak kaldık. Stiles'ı saçlarından çektim ve "Artık sıra bende." diyip daha tutkulu bir şekilde öptüm boynuna ve yanaklarına arada küçük ıslak öpücükler bırakıyordum. Sonra saçlarımın arasından elini geçirerek beni yukarı çekti. Kulak memesini emmeye başladım altımda kıvranıyordu inlememek için kendini çok zor tuttuğu çok belliydi. Sonra onu üste çıkardım. Birazda ben onun altında kaldım nerdeyse hiç olmayan enfes ağırlığı beni benden çıkarıyordu. En sonunda aklıma göğüsleri geldi dudaklarından ayrılmak istemiyordum ama zaten ikimizde nefessiz kalmıştık. Göğüslerini emmeye başladım. Yavaşça karın kaslarına geçtim. Hepsini birer birer emdikten sonra ağzımızdan küçük birer inleme kaçtı. Yavaşça kasıklarına baskı yapmaya başladım. Arada kendini tutamıyor küçük inlemeler kaçıyordu ağzından "Derek dayanamıyorum! Iıımmh! Dereekk! Oowwh!" artık hazırdı pijama altını ve boxerını bir anda indirdim. Çünkü bende dayanamıyordum. Karşıma tertemiz sertleşmiş bir penis çıktı ardından Stiles'ın rahatlaması için penisi ile ilgilenmeye başladım önce başına ufak ama ıslak öpücükler bırakarak başladım derken bir anda hepsini ağzıma almışım. Çok lezizdi. Biraz daha uğraştıktan sonra ağzımda bir sıcaklık hissettim. Ve Stiles'in boşaldığını anladım. Ve gerçekten çok rahatlamıştı kokusundan belli oluyordu. Sıra bendeydi. Ve Stiles da bu işi halletti. Ona aşık olduğumu biliyordu ben ona daha söylememiştim ama ilk hamleyi o yapmıştı. Ona aşık olduğumu biliyordu galiba..... O çok güzel ve bana hiç hissetmediğim kadar derin duygular yaşatmakta üstüne yok. Mükemmel diyorum hep sanki hmm düşündürücü. Dediğim gibi ona karşı o kadar çok duygu besliyorum ki kelimelerim yetmiyor. Ve ben çok kitap okuyan biriyim kendimi övmek gibi olmasın ama kelime haznemde aşırı çok geniş ama onu nasıl açıklarım? Galiba bir fikrim var o bir şaheser o Tanrı'nın özenle yapılmış bir varlığı ve o milyarda bir kişi bana denk geldi bunun için çok şanslı biriyim galiba. Kısacası birbirimize aşığız hemde deliler gibi onu kaybetmek istemiyorum ama zorlada olsa o bir Alpha olucak ve birlikte bir gelecek kurmak için birlikte olabilmek için ya kaçıcaz yada bir... bir alternatif bulucaz ki bunu Peter'a sorucam bunu aklımdan çıkarmamalıyım. Birlikte olucaz bir şekilde olmalıyız kurdum ve aslanım asla kimseden bu kadar elektirik almadı. Kurdum ve Aslanım onlarda bu kadar huzura asla ulaşamadılar. Ve şu anda tek istekleri Stiles. Onun ruh eşim olduğunu yavaş yavaş anlamaya başladım o benimdi başka kimsenin değil. Stiles için kendimden yaşamımdan vazgeçebilirim ama ondan asla vazgeçmem onu seviyorum daha ne olsun? Aşığım Stiles'a.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir STEREK Hikayesi (ARA VERİLDİ)
ФанфикSterek dışında 2-3 tane daha ship olcak... BoyxBoy dokunanlar sterek sevmeyenler okumasın +18 olucak istemeyenler o bölümü okumasınlar. Kısaca bol STEREK burda... HOMOFOBİKLER OKUMAYIN!!!