atunci

193 40 20
                                    

- Eu am înnebunit, Saya? Cred că da. Adică vorbesc de unul singur fără ca tu să fi aici. Sper că ești mulțumită. Strigă el. M-ai făcut să cred în prostia aia a ta că ești demon. Doamne ce idiot sunt. Ah.

- Of, scumpule e în ordine. Șopti ea.

- Du-te naibii! Țipă el. Dispari de aici. M-am săturat de tine, de jocurile tale și de minciunile tale. Ori îmi spui adevărul, ori dispari. Mi-a ajuns. Răcni el ca un leu gata de pradă.

- Dar...

- Niciun dar, zi-mi. Haide, aștept. Fata oftă prelung. Luă o gură mare de aer și deschise gura, într-un zâmbet forțat.

- Bine. Uite, nici eu nu sunt sigură unde te aflii. Tot ce știu e că eu trebuie să te păzesc. Trebuie să te țin captiv aici, în lumea asta. Acum nu te mint. Nu te-am mai văzut până acum câteva zile, dar știu că țin la tine și mi-e greu să te chinui așa. Ești condamnat să rătăcești aici, în lumea asta cenușie, în Tărâmul Umbrelor. Eu sunt o Semi-Lumină, iar tu un Pierdut. Știu că totul pare absurd, dar ăsta e adevărul.

- Lasă-mă să văd dacă am înțeles. Eu sunt un Pierdut, care naiba știe ce înseamnă, iar tu ești o Semi-Lumină, păzitoarea mea?! Se încruntă. E destul de greu de crezut, nu? Oftă. Și până la urmă ce e o Semi-Lumină și un Pierdut?

- Da, este ciudat, dar e adevărul. Semi-Luminile sunt persoane moarte, care să zicem sunt precum fantomele, dar mai puternice și ... simt. Pierduții sunt oamnei care au intrat în Tărâmul Umbrelor, și-au devenit, hmmm monștrii...

- Nu sunt monstru. O întrerupse el.

- Corect. Ești un rătăcit, nu pierdut. Dar nu mai ai mult, dragule. Dacă te întrebi cum ai ajuns aici, n-am niciun răspuns. Tu ar trebui să știi. În schimb știu că cel care te vrea un Pierdut, mă obligă să te țin aici.

- Mă poți ajuta? Fă-o. Soate-mă de aici și te ajut să... ăăă.

- Sunt deja moartă. Nu mă poți ajuta cu nimic. Nu te pot ajuta, și nici nu vreau. Ești singura mea companie. Aici rămâni. Țipă ea.

- Saya, te rog. Ajută-mă.

- Nu mă numesc Saya. Te-am mințit. Numele meu este Blizzard. 

- Stai. Femeie moartă nebună. Saya e mai frumos ca Blizzard. O ies eu de aici și fără ajutorul tău. Gândi el și începu să alerge de nebun, prin ceața care devenea din ce în ce mai deasă și rece.

RătăcitoriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum