Breeze pov.
Ma plimbam cu Temari pe drumurile satului nostru, vorbind despre examenele chunnin care se vor organiza in Satul Frunzei. Era o zi destul de placuta fata de celalalte.
Am auzit ca un criminal numit Orochimaru s-a infiltrat in sat ca sa faca rost de nu stiu ce informatii. Se aud numai barfe cu el peste tot, deja m-am saturat de ele. Ca cica l-ar asasina pe kazekage-sama, pff numai minciuni.
-...hei, Breeze, la ce te tot gandesti? imi atrage atenția Temari
Tresar si ma uit la ea confuza.
-Ai zis ceva?
-*ofteaza* Te-am întrebat daca o sa-l însoțești pe tata la examen.
-Oh.. păi da. M-a chemat ieri in biroul lui si mi-a spus ca o sa-l asist. spun chicotind
-Abia astept să înceapă examenele, nici nu stii cat inseamna pentru mine sa avansez in rank. spune entuziasmata
-Pai succes, am auzit ca vor participa si cei din satul Sunetului, crezi ca o sa facem alianta cu ei sau ceva?
-Atata timp cat Orochimaru provine din Sunet, atunci nu.
-Ai dreptate.
Mai mergem ce mai mergem cand unul din superiorii satului isi face aparitia in fata noastra.
-Breeze, ai fost chemata in biroul Kazekagelui.
-Am inteles. Pai atunci.. ne vedem mai tarziu, Temari-chan.
-Pa Breeze.
Sar din cladire in cladire pana ajung la biroul lui Kazekage-sama. Bat la usa si intru. Acesta era intors cu fata spre geam si admira priveliștea satului.
-M-ati chemat? spun neutra
-Da.. Breeze, am o misiune pentru tine cand ma vei însoți la examene.
-Care e aceasta?
-Trebuie sa ai grija de Gaara, stii prea bine ca il are pe o coada sigilat in el si poate avea tulburari de comportament.
-Am inteles. Nu o sa va dezamăgesc. spun serioasa
-Multumesc, Breeze...
Schitez un mic zambet si imi iau la revedere. Acesta da doar din cap si plec. Shukaku.. Ultima oara cand l-am vazut pe Gaara scăpat de sub control a fost săptămâna trecuta cand m-am antrenat cu el si deasemenea era sa ma omoare, dar asta nu conteaza. Conteaza ca trebuie sa am grijă de el si sa duc misiunea la bun sfarsit.
Deja se innegurase , ar trebui sa ma duc acasa, dar aleg sa nu fac asta. Ma mai plimb prin sat pana cand 2 voci se fac auzite.
-Maine la prima ora o sa-l ucidem pe Kazekage si o sa-l ascundem in desert, nu? spune o voce de adolescent
-Exact, atunci o sa ma schimb cu hainele acestuia si o sa ma dau drept el ca sa fiu mai aproape de Hokage ca sa-l ucid. se aude o voce sâsâită
-Si cu Gaara ce facem?
-O sa fie doar unealta noastra ca sa distragem atentia oamenilor si tu deasemenea o sa te costumezi intr-un anbu si o sa te bagi în mulțime si o sa-i adormi prin genjutsu.
Bine.. cred ca ar trebui sa plec cat de repede pot de aici, dar... ahh orgoliul asta. Trec incet pe langa ei fara sa-si dea seama ca i-am auzit si imi vad de drum, dar stai...
Cand ma uitai la acel om era chiar Orochimaru.. Bine, asta le intrece pe toate parca era după informatii, nu dupa Hokage. Deci sa inteleg ca o sa ne unim cu Sunetul doar ca sa-l ucida pe Hokage.. ce superficial.
O sa ma duc acasa acum, e destul de tarziu. Intru in casa, arunc hainele pe unde apuc si ma duc la baie sa-mi fac un dus. Tss.. inca nu-mi vine sa cred ce ar putea sa faca.
Teoretic ar trebui sa-i spun Kazekagelui despre cele auzite, dar practic am sansa de a muri foarte usor. Ce ma enerveaza faptul ca nu pot face nimic.
Hmmm.. asta inseamna ca trebuie sa-l însoțesc pe Orochimaru la examen? Ce prostie. Sper doar ca n-o sa se faca un conflict dintre Nisip si Frunza din cauza lui ăstuia.
CITEȘTI
Cele 5 elemente ale Lumii Shinobi | Naruto/Naruto Online Ff
FanfictionNu dețin personajele, ideile sunt originale, do not copyright