Capitolul 7 #Midnight

22 3 11
                                    

Midnight pov.

Mergeam spre Darui si ma gandeam. Oare ce a spus Killer Bee e adevarat? Daca ma voi antrena cu Raikagele, acesta chiar m-ar baga in spital?

Inghit in sec si imi urmez drumul. Incep sa am un sentiment de frica, mai bine zis de panica.

Nici nu realizai ca ajunsai la Darui asa repede. Acesta statea pe o piatra gânditor.

-Se pare ca ai ajuns intreg. spune amuzat Darui

-Mda...

-S-a intamplat ceva?

-Pai cand am ajuns in biroul Raikagelui, acesta m-a anuntat ca ma voi antrena cu el si fix atunci.. m-a atacat..

-Esti bine?

-Da... ca m-am ferit la timp. Dupa, nu stiu cum am reusit sa fac asta, dar l-am ranit la umar, iar el a zis ca maine la prima ora o sa ne intalnim pentru antrenamente...

-Deci sa inteleg ca nu o sa te mai antrenezi cu mine.

-Da..

-Esti foarte norocos ca te antrenezi cu Raikage-sama, dar si ghinionist ca te poate zbura doar cu un pumn in orice clipa. Sa ai mare grija.

-De ce si tu zici acelasi lucru?

-Ce sa zica? intreaba Cee venind spre noi

-Că sa am grija cand o sa ma antrenez cu Raikagele.

-Pai sa vedem.. In primul rand, Raikage-sama are o viteza de neegalat; in al doilea rand, poate sparge un intreg munte daca vrea; si in al treilea rand, nici nu-i trebuie chakra ca sa distruga acel munte...

-Ce oameni!!!

Cei doi incep sa rada fara oprire. De parca ei s-ar antrena cu Raikage-sama. Tot ce trebuie sa fac e sa fiu cu ochii in patru mereu si sa am reflexe foarte foarte bune. N-o sa fie greu.

-Ma duc sa ma odihnesc, pa băieți.

-Pa, Midnight!

-Pe curand, amice. Ai grija sa nu intre pe geam Raikage-sama sa te atace!! spune bufnind in ras, Darui

-Mai vedem noi cine va intra pe geam.

Ma indrept spre casa cu pasi grăbiți si apasati. E d-abia ora 19:00, mai am.. 10 ore de trait. Ma duc la bucatarie si-mi fac de mancare. Macar sa mananc si eu mai incet sa savurez. Poate va fi ultima mea masă.

~Peste 3 ore

Ok, e ora 22:00. Cred ca ma duc sa ma culc. Mai am decat 7 ore de dormit. Sper sa pot dormii. Dar prea tarziu; panica a pus stăpânire pe mine.

Tot ce fac acum e sa mă fâțâi pe toate părțile posibile si imposibile până adorm. Intr-un final adorm, nemaibagand in seama poziția in care adormii.

~Dimineata la prima ora

Ma trezesc cu jumătate de corp in pat si jumatate de corp pe jos. Cum naiba am putut dormii asa? In fine.. acum trebuie sa fug pe campul de antrenament 7.

Fug cat de repede pot și ajung primul. Hmm.. credeam ca Raikage-sama va fi primul, dar se pare ca m-am inselat.

-MIDNIGHT, TE ASTEPTAM!!

Tresar si ma intorc si ma uit la Raikage-sama. Avea aceeași expresie care te poate ucide doar uitandu-te in ochii lui.

-Am întârziat? întreb serios

Asta numesc eu "stăpânire pe situație".

-Nu, voiam doar sa te intimidez, dar se pare ca te-ai mai îmbărbătat de la lupta de ieri.

Pe naiba ca m-am imbarbatat.

-Aveti dreptate.

-Acum hai să începem antrenamentului. Vino cu mine.

-Bine..

-Mergem la sala lui cu aparate.

-Acum fa 100 de tractiuni la bara fara oprire.

Ceeeeee?!?! Asta vrea sa-mi rup gatul sau ce?

-Bine..

Sar si ma prind de bara, abia ca ma pot ridica. Intr-un final reusesc sa fac o tractiune perfecta. Mai am 99 si gata.

~Dupa alte 67 de tractiuni

Gata! Simt ca nu mai pot. Sunt ud tot si parca mi se rup mainile. Ma uit la Raikage repede si il observ ca ridica o greutate de 1 tona cu o singura mana. Glumești, nu?

-S-a intamplat ceva, Midnight?

-Sunt ud leaorca si ma dor bratele.

-Da-ti tricoul jos si fa in continuare. spune acesta calm

-Asa am sa fac...

Se pare ca n-am cale de întoarcere. Fac cum mi-a spus si imi dau tricoul jos. Ma reapuc de exerciții pana le termin.

-Gata!

-Bine, acum du-te si fa 150 de flotări, vezi ca o sa le numar.

Cred ca ar trebuie sa pun suflet pe antrenamentul asta crucial. Doar ma antrenez cu Raikage-sama, nu?

Ma duc hotărât si fac 200 de flotari fara incetare. Raikage-sama ramane surprins, iar dupa rânjește.

-Prea bine, Midnight. Hai sa inconjuram Kamegakure de 50 de ori.

Il urmez pe Raikage pana la intrare in sat.

-Esti gata?

-DA!

-Sa dai tot ce poti.

-Asa o sa fac!

Acesta incepe sa alerge cu o viteza amețitoare, dar nici eu nu sunt mai prejos. Nu degeaba am titlu de asasin al satului.

Incep si eu sa alerg aproape ajungandu-l. Am facut turele foarte ușor. Raikage-sama incepe sa-mi creasca moralul si asta e foarte bine.

Ne-am oprit sa ne tragem sufletele. Raikage-sama se uita insistent la mine, iar apoi întreabă:

-Midnight, tu ai scop pentru care te antrenezi?

Hmm? Întrebare capcana? Sincer sa fiu, nu-mi pare a fi vreo smecherie. Asa ca o sa raspund sincer.

-Da. spun hotărât

-Care e acela?

-Vreau sa devin cel mai puternic dintre elemente.

-O alegere foarte....

-Si asta nu e tot. Deasemenea vreau sa devin mai puternic si decat tine, Raikage-sama.

-Ohh.. Ai tupeu pustiule. Îmi plac persoanele ca tine. Ei bine gata cu antrenamentul. De-acum o sa ne intalnim tot la ora 5 pe campul 7. Apropo te poți antrena in continuare si cu Darui daca vrei.

-Multumesc, Raikage-sama.

-Pentru?

-Pentru tot ce mi-ati oferit pana acum.

-Cu mare plăcere, Midnight.

Acesta zâmbește si pleaca. O sa ma duc Darui sa-i dau vestea cea mare. Defapt... o sa ma duc sa-i fac o surpriza la antrenamente.

Stai asa?! Eu mi-am lasat tricoul în sală. La naibaaaaa...

Cele 5 elemente ale Lumii Shinobi | Naruto/Naruto Online FfUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum