Capitolul 5 #Midnight

18 4 2
                                    

Midnight pov.

-Buna treaba, Midnight! imi spune Darui in timp ce-si trage sufletul

-Mersi, nici tu nu ai fost mai prejos decat mine.

Tocmai am terminat antrenamentul meu zilnic cu Darui. Amândoi avansam pe zi ce trece, dar tot eu sunt cel mai bun.

Din departare îl observ pe Cee care vine alergand spre noi. S-a întâmplat ceva oare?

-Midnight, ești chemat de urgență in biroul Raikagelui! striga din toți plămânii

-Am facut ceva rău?

-Nu stiu, dar era vizibil nervos..

-El mereu e asa, dar ma rog... Pa băieți

-Sper ca o sa iesi viu d-acolo ca altfel o sa ma antrenez singur. glumeste Darui

-Haha, n-o sa fie cine stie ce.

Deja ma gandesc la un plan cum să supraviețuiesc in incaperea aia cu el. Pai sa vedem... exista un geam.. de unde m-ar arunca foarte ușor. Ar fi Mabui.. dar nu cred ca ar putea face nimic chiar daca e secretara lui...

Vrând nevrând intru in cladire si bat la usa biroului lui Raikage-sama.

-INTRAA!!

Tresar si deschid usa incet de tot.

-M-ati chemat? spun foarte încet

-DA! Midnight stiu ca te antrenezi in fiecare zi cu Darui, dar trebuie sa-ti depășești limitele, asa ca am hotărât sa te antrenezi cu mine. spune hotărât

Nu stiu daca sa fiu fericit ca o sa devin puternic sau sa-mi fie frica ca ma poate omorî in orice secunda din greșeală.

Antrenamentele cu el or sa fie dure, dar n-am cum sa ma impotrivesc doar daca zbor pe geam... deci n-am de-ales.

-Bine, cand o sa incepem?

-Chiar acum!!

-Ce?!

Acesta sare de pe canapea cu o viteza remarcabila, dar ma feresc si distruge peretele. Înghit in sec si incerc sa analizez stilul lui de lupta. Momentan tot ce stiu e ca poate distruge un ditamai peretele doar cu un singur pumn.

-NU MAI STA SI TE MAI GANDI!!! ACTIONEAZAAA!!!

Fac o clona si fug spre el, sper sa mearga jutsul ăsta.

-Chidori Kōken!!

O multitude de fulgere se îndreaptă spre el, dar se fereste. Foarte bine.

-Chidori Eisō!

Atunci clona mea duce o sageata de lumina si il raneste pe Raikage la umar. Wow...

-Te descurci bine momentan, dar cand o sa te antrenez, o sa fii in stare sa dobori o intreaga armata de shinobi pregătiți.

Stai ce? Eu chiar l-am atacat cu adevărat? Si eu care credeam ca ma va pune la pământ in secunda doi.

-Acum esti liber, pustiule. Ne vedem maine la ora 5 dimineața pe campul de antrenament 7.

-Am inteles. La revedere!

Ies de-acolo si fug spre Darui. In timp ce fug, o persoana imi taie calea, iar eu ma uit la ea neutru.

-Yo, Midnight, ai trecut testul, dar sa vedem ce o sa faci cu restul.

Se pare ca e Killer Bee dupa stilul lui de vorbit. Nu l-am mai vazut demult, stiu ca se antrena cu 8 cozi, dar asta nu e problema mea.

-Buna si tie...

-Unde te grabesti asa, de fugi din calea mea?

-Voiam sa-l anunt pe Darui ca de maine nu o sa ma mai antrenez cu el.

-Dar cu cine te vei antrena, spune-mi si mie Yaa??

-Cu Raikage-sama. spun cu nasul pe sus

-Cu tembelu de fratemiu te vei antrena, iar eu la spital te voi aștepta.

-... Hmph. ma intorc si plec

-Ne vedem mai tarziu, sper ca nu vei fii in sicriu. incepe sa râdă

Mă îndrept spre Darui nemaibagandu-l in seama pe Bee.

Cele 5 elemente ale Lumii Shinobi | Naruto/Naruto Online FfUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum