Capitolul 6 #Breeze #Scarlet

25 4 7
                                    

Breeze pov.

Ziua cea mare a sosit. Abia aștept sa asist la luptele alea prostești de gennini. Oricum trebuie sa am grija de Gaara și de Orochimaru deasemenea. Ce enervant.

Sunt in drum spre iesirea satului. Acolo mă asteapta toți înafara de Kazekage-sama.

-Offf, iar întârzie tata? se plange Temari

-Poate are putina treaba cu dosarele. mint eu

Pe cine pot sa mint? Mi-ar fi asa de naspa sa le spun ca Rasa a murit. Stiti voi ceva gen "A stiti.. Kazekage-sama a murit ca Orochimaru vrea sa-l ucida pe Hokage, iar eu am ascultat tot si n-am spus haha."

Intr-un final isi face aparitia... Stai așa.. chiar e Kazekage-sama?! Si planul lui Orochimaru? In fine, poate au renunțat la el. Ce bine.

-Ai întârziat!! striga Temari

-Imi pare rau, draga, dar am avut putina treabă cu persoana pe care o voi lasa in grija satului in lipsa noastră.

-Bine, bine.

Parasim satul si ne îndreptăm spre Konoha. O sa ne ia ceva-ceva, dar o sa ajungem la timp si daca nu ma insel, acolo sta si elementul foc. O sa fie palpitant.

~Peste 4 ore

Este ora 14:00. Mai avem 10 metri si intram in sat. Acolo ne așteaptă Hokage-sama si cred ca pustiul ala e elementul foc. Ajungem in fata lor si salutam respectuos.

-Copii, eu ma duc cu Hokagele sa vorbim despre examen, voi sunteți liberi sa va plimbați prin sat.

-Am inteles. spun eu, Temari si Kankuro la unison

Ma uit la baiatu foculet, dar deja plecase. Hmph. Gaara o ia pe o straduta si noi o luam dupa el.

Scarlet pov.

Chiar trebuia sa fie si ea aici? Adică da, că și eu o sa fiu prezent, dar pun pariu ca e mult mai puternica decat mine.

-Hei, Scarlet!!

-Oh, buna, Naruto.

-S-a intamplat ceva? intreaba Sakura

-Nu, voi ce faceti?

-Ne duceam la Kakashi sensei sa-i dam raspunsul, vi si tu?

-Ok.

Mergeam pe o straduta a satului pana cand dam peste cei din satul nisipului. Mai bine de-atat nici ca se putea.

-Ce vreți de la noi?? se rasteste Naruto

Mi-as da o palma peste fata chiar acum, dar as parea idiot.

-Hey, pustiule, noi doar mergeam. spune baiatul pictat pe față

Breeze pov.

Se pare ca baiatu foculet a revenit. Imi vine sa bufnesc in ras chiar acum, dar nu stiu de ce.

Vad ca Kankuro inca se cearta cu baiatul ala pana cineva da cu o piatra in el. Din pom se infatiseaza o silueta de copil, mai exact Sasuke Uchiha, ultimul supraviețuitor din clan.

Alt îngâmfat. Imi vine sa dau foc la un intreg sat cand aud barfe precum "Am auzit ca vrea sa omoare pe cineva", "Sigur e Uchiha Itachi", "Ar trebui sa faca asta". Aghhh sunt sigura ca exista un motiv foarte întemeiat pentru care Itachi ar fi facut asta.

-Cum te cheama? spune acel Sasuke rânjind

-Gaara al nisipului. Pe tine?

-Uchiha Sasuke. Ultimul supraviețuitor al clanului Uchiha.

Nu-mi vine sa cred cum a accentuat "ultimul", asta a intins coarda. Imi iau evantaiul, vrand sa-l lovesc, dar o mana ma opreste. Acesta era Gaara.

-Nu trebuie sa-ti irosesti puterea pe cineva care nici macar n-o are.

Si cu aceasta replica ii ocoleste și pleacă. Wow. Imi pun evantaiul la loc si îl urmez punandu-mi mana in șold.

Scarlet pov.

Si eu care credeam ca eu sunt cel care e îngâmfat, dar se pare ca m-am inselat.

-Haideti sa mergem la Kakashi sensei. spun intr-un final

-Nu-mi vine sa cred ca n-am putut face nimic. Oricum cine se credea acest Gaara sa spuna asa ceva. Sasuke e foarte puternic. striga Naruto

Ajungem intr-un final la Kakashi care statea sub umbra unui pom citindu-si cartea.

-Kakashi sensei, am venit sa-ti spunem ca vom participa la examenele chunnin. zice Sakura fericita

-Foarte bine. Peste 2 ore o sa va duc la sala unde va avea loc prima probă.

-Asaaa, acum hai sa ne pregatim. Ce ziceti? zice Sakura sugestiva

-Eu sunt deja gata. zice Naruto

-Eu ma duc sa ma antrenez singur. zice Sasuke si pleaca

-Scarlet...

-Scuze, Sakura, dar eu trebuie sa ma duc la Hokage-sama sa fac pregatirile. Ne mai vedem.

-Bine, pa.

Ma duc in graba spre biroul Hokagelui. Intru fara sa mai bat, iar acesta oftează.

-Scuze ca am intarziat, dar Naruto a insistat sa mai raman putin.

-Prea bine. Scarlet, tu o sa stai in sala unde se va tine proba I pe post de supraveghetor, deasemenea elementul vânt va fi si el acolo.

Deci o sa fie langa mine mereu.. dar n-o s-o las sa ma intimideze. E doar o fata pana la urma.

-Am inteles. aprob cu zambetul pe buze

~Cu 10 minute inainte de proba I

Breeze pov.

Eram in camera cu cei 3 frati ai nisipului asteptandu-i sa-si termine pregatirile. Kankuro isi mai regla papusa, Temari își curățea evantaiul, iar Gaara.. ei bine Gaara statea pe balcon privind cerul.

-Mai sunt 7 minute, sunteti gata?

-Da! spun cei 3 la unison

-Atunci sa mergem.

Ajungem intr-un final la sala unde se va tine proba, iar eu ma duc in alta camera unde spre surprinderea mea, era si elementul foc a.k.a baiatu foculet.

-Ma numesc Ibiki Morino, examinatorul primei probe, iar voi o sa fiți supraveghetorii. O sa va spun ce trebuie sa faceti mai exact.

Dupa inca alte minute in care ne-a explicat tot ce trebuie sa facem, intram in sala si ne asezam pe margine. Va fi o proba interesantă.

Cele 5 elemente ale Lumii Shinobi | Naruto/Naruto Online FfUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum