Capitolul 4 #Azure

21 3 8
                                    

Azure pov.

Se pare ca am ajuns intr-un final in Satul Pietrei.. ahhh ce drum istovitor. Ma uit la Chojuro si nu parea prea obosit, ce naiba?

-Tu nu esti obosit? il intreb

-Atata timp cand cineva te poate ataca, nu. Te voi proteja mereu indiferent de situație. spune Chojuro zambind

Rosesc putin si imi mut privirea in alta parte. Wow, nimeni nu mi-a mai zis asa ceva pana acum. E asa... drăguț din partea lui.

-Mersi... Acum ca am ajuns in sat, ce facem?

-Pai o sa mergem la Tsuchikage sa-i dam scrolul de la Mizukage.

-A da, batranul acela. Nici acum nu-mi vine sa cred cum de inca e la postul de Kage.

-Chiar daca e batran, Tsuchikage-sama inca poate doborî un munte intreg.

Hă? A cui e vocea asta? Ma uit peste tot si o silueta imi sare in ochi. Sa fie el.. elementul pamant?

-Hey, eu sunt Azure, elementul apa. zambesc si ii fac cu mana

-Azure, poate ca nu ar trebui sa-i dam informatii..

-Off Chojuro-san, tu chiar nu ti-ai dat seama cine e? E elementul pamant

-Eu sunt Crimson, Crimson Fist. Elementul pamant si ajutorul lui Tsuchikage-sama.

-Incantata.

Dau mana cu el si zambim. Arata asa de.. matur. Desi.. poate e vreo tehnica sau ceva de genul sau poate chiar are 20 si ceva de ani. In fine.. acum trebuie sa duc misiunea la bun sfarsit cu Chojuro căruia cred ca ii e frica de Crimson.

-Azure, cred ca trebuie sa mergem la Tsuchikage sa-i dam scrolul.

-Ce scrol? intreaba Crimson

-Mizukage-sama vrea sa facem pace cu voi.

-Ha ha, buna incercare. Tsuchikagele n-o sa accepte asta niciodata.

-N-o sa stim pana nu o sa incercam.

-Ei bine, hai sa facem o mica lupta intre elemente.

-Hmm? intreb ridicând o sprânceană

-Daca castig, n-o sa dati niciun scrol, ba din contra o sa-i spun Tsuchikagelui ca v-ati infiltrat ca sa obtineti informații. Daca tu castigi, o sa dati scrolul si o sa-l conving pe Tsuchikage sa facem pace.

-Asta nu e corect. Lasa-ne sa ne ducem si gata.

-Asta înseamnă ca ti-e frica de mine?

-Nu, dar...

-Dar ce?

-Offf bine, accept.

-Foarte bine.

-Chojuro, tu du-te intr-un loc mai restrâns. O sa fie mare dezastru pe aici.

-Dar..

-Scuze dar, asta e o lupta a elementelor

-Bine.. Totusi sa ai grija.

-O sa am.

Acesta pleaca, iar eu ma pun in pozitie de lupta si astept sa faca el prima miscare. Daca are stilul pamant asta inseamna ca lupta îndeaproape sau poate...

Acesta da cu pumnul in pamant, iar acesta se sfarama, sar si fac sigilii pentru miscarea mea.

-Suiton: Daikodan no Jutsu

-Doton: Doryuheki

Rechinul meu de apa se spulbera in zidul lui de piatra, mi-a barat bine tehnica, dar sa vedem daca tine pasul.

-Suiton: Suiryudan no Jutsu

Invoc repede dragonul de apa si ma feresesc de toate rocile pe care le arunca spre mine. Il lovesc din plin sau poate ca nu... Are armura de piatra, cum e posibil??

Oftez si sar pe roci gandindu-ma la o strategie. Nici chakra nu mai am multa. Gandeste, Azure, gandeste. Cum ma pot gandi la un plan in situatia asta?? Ce chin.

Hmmmm.. ah, gata m-am prins. Pot sa-i distrug armura si dupa sa folosesc ultimul meu atac incat sa-mi ramana chakra pentru a ma vindeca.

Sar spre el si imi adun multa chakra in pumn, dar si el face acelasi lucru. Asta e o problema, dar mai bine m-as concentra pe chakra.

Mai era o distanta foarte mica intre noi. Inchid ochii si astept impactul. Dintr-o data simt ceva care ma arunca in partea opusa, dar nu m-a durut.

Deschid ochii si il vad pe Tsuchikage care ne-a aruncat pe amandoi din cate vad. Chojuro vine la mine si imi intinde mana ca sa ma ridice.

-Esti bine? ma intreaba ingrijorat

-Da.. totusi tu te-ai dus la Tsuchikage, nu? spun curatandu-ma de praf cat-de-cat

-Da, m-am gandit ca in caz ca pierdeai sa fi vorbit deja cu el.

Chicotesc si ma aproprii de Crimson care era intins pe jos. Ii întind mana si el mi-o accepta.

-Se pare ca e remiza. spune el amuzat

-Daca nu ajungeam la timp, acum nu mai aveati maini. spune Tsuchikagele serios

-Cum adica? intreb confuza

-Vreau sa spun ca chakra ta e la fel de puternica ca tehnica lui Crimson de pumn de piatra. Crimson!!

-Da..? intreaba speriat

-Ce-a fost in capul tau sa o provoci pe fată sa se lupte cu tine, mai ales ca e si element??

-Am vrut sa vad daca e la fel de puternica ca mine. Imi pare rau, Azure.

-Scuze acceptate, pot sa spun ca a fost o lupta destul de interesanta, mai ales faptul ca ai armura de piatra sau cand mi-ai barat rechinul de apa, a fost grozav.

-Mersi.

-Ei bine, in legatura cu tratatul de pace... Puteti sa ii spuneti lui Mizukage-sama ca vom face cea mai buna alianta.

Ii sar lui Chojuro in brate de bucurie, nu-mi vine sa cred ca vom face alianta. Acesta roseste si eu rad.

-Se pare ca misiunea noastră e gata, noi am cam trebui sa plecam.. spune Chojuro

-Ai dreptate, ei bine la revedere!! spun entuziasmata tragandu-l pe Chojuro de mana fugind

-Pa Azure!! spune Crimson facandu-mi cu mana

-La revedere, copii!! Au spatele meu!!!

Chicotesc si alerg in continuare.

-Azure mai usor, nu mai pot alerga mult.

-Se pare ca tu esti cel obosit acum.

Radem amandoi si ne asezam la trunchiul unui copac. Chojuro isi trage sufletul si eu privesc cerul. Ce misiune frumoasa. Abia astept o a doua lupta dintre mine si Crimson, doar ca data viitoare eu o sa castig, cu siguranta.

-Cred ca ar trebui sa mergem, doar sa nu mai alergi.

-Offf bine.

Imi pun mainile in buzunar si merg in paralel cu Chojuro. Din când in cand ii mai adresez cate o privire in secret. Sper sa nu-si fi dat seama. In fine, abia astept sa ajung acasa si sa ma arunc in patul meu si sa trag un pui de somn, sunt asa obosita...

Cele 5 elemente ale Lumii Shinobi | Naruto/Naruto Online FfUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum