Chapther 2

1.3K 133 3
                                    


Jungkook : Ermmmm ... Hyung ! Jomlah naik cepat ... Mls ah ... Lyn minah2 gedik uh ! .... Menyampah ja Kookie tgk ... *Rolling Eyes*

BTS kecuali Jungkook : Kajja

   Orang yg pertama masuk bas ialah Jungkook dan diikuti hyung2 nya dibelakang . Masuk sahaja dlm bas , Jungkook ternampak ... Kumpulan GFriend . Jungkook menuju ke arah tempat yg paling hujung ... Dan adanya Yerin , Sin B dan Umji . Tinggal dua tempat kosong , jd Junkook duduk di tepi tingkap kerana Jungkook amat dingin dgn perempuan .

   Langkah Jungkook tadi diikuti Jimin . Jimin duduk disebelah Umji . Umji mula blushing . Sin B dan Yerin sdg berbual kosong disebelah pasangan MinJi . Taehyung dan Yoongi menuju kearah 2 tempat . Belakang mereka ialah Sin B dan Yerin .

   Mereka pun duduk . Didepan Yerin ialah Yoongi manakala
Sin B Taehyung .

   Sowon suka duduk berseorangan dari bersama2 dgn GFriend . Sama juga dgn Eunha dan Yuju . Mereka bukan tidak rapat cuma mahukan ketenangan . Tiba2 sebelah Sowon diduduki oleh Jin .

Jin : Ermm ….. Sowon ... Boleh sy duduk di sini ? *Senyum*

Sowon : Eo ? Boleh ! *Senyum senget*

   Eunha ?? Belakangnya Jimin manakala dihadapannya Yuju . Tiba2 Namjoon duduk di sebelahnya di mana Jungkook ada .

Namjoon : Annyeonghaseyo ... 😊

Eunha : A.. Annyeonghaseyo ... ☺

Namjoon : Btw .. Morning ! ...😊😊😁

Eunha : Ah! Morning Sunbae ! 😊😊

   Yuju sdg mendengar lagu dan menghayati bait2 lagu tersebut sehingga tidak sedar akan kehadiran J-Hope yg sudah duduk disebelahnya . Dengan selamba badaknya J-Hope mengambil earphone yg terpasang di telinga Yuju . dan Yuju membuka matanya .

   Dia terkejut akn kehadiran J-Hope lalu merampas earphonenya .

Yuju :"Bangang ! Terkejut aku dibuatnya ! Haish ! Dia nih ! Mmg nak rasa sgt ke penumbok papa zola aku !!!" Omel Yuju di dlm hatinya .

Yuju : Yah ! oppa ! Boleh tak , tak kejutkan org haihhh ! Mmg nak kena ka ???!

J-Hope : Alah .. Bialah chagi .... Ermmm ... Chagi ... Boleh x kurangkan ... Garang chagi uh .... Chilllah ! Ngan org lain nak garang ! Ngan hobbie pun mcmtu ... Takkan chagi x syg oppa ...

Yuju : Aish ! oppa .... Dah chagi ni seorang yg mmg pemarah .. So mmg lah garang wahai hobbieku TERSYAYANG oiiii !!! And one more thing ... Kalau chagi x syg oppa ... Chagi takkan jadikan oppa namjachingu chagi ...

J-Hope : Cam perli ja ... Perkataan TERSYAYANG uh ...( ̄~ ̄;)

Yuju : Kalau ya ???

J-Hope : Eiiii ... Malas ah kwn ngan chagi ! Puiiii !!!

Yuju : Puii2 jugak ... Last2 kau yg merengek dekat aku ... * kata Yuju dlm nada berbisik*

J-Hope : EXCUSE MEH ! Chagi ! Nak mengate pun ... dlm hatiy okey .... x payah lah kuat mcm chagi duk dlm kubur !

Yuju : Makaiiihhhh ... Kubur ?! Ke mmg nak chagi masuk lam kubor ?! 😏😏

J-Hope : Alorhhhhh ... Gurau jo ... Jgn terase .. Aeh ? Chagi ...

Yuju : Hurmmmm ....

Kedudukan dlm bas
Sin B , Yerin , Umji , Jimin , Jungkook
Taehyung , Yoongi            Eunha , Namjoon             
Sowon , Jin.                  Yuju , J-Hope
                 

❁ 𝐊𝐈𝐍𝐆𝐊𝐀 𝐅𝐚𝐥𝐥 𝐈𝐧 𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐖𝐢𝐭𝐡 𝐌𝐨𝐧𝐠𝐉𝐢 ❀ 🦄💛 ( ✔ )Where stories live. Discover now