I'm backeuuuu !!!!
HAHAHHAHAHA
Mcm dh lama aku tinggalkan bidang menulis yinni
Tetapi tidak tau di hari puasa yinni author dpt idea
HAHHAHAGAGAGGA
OTAK MULA BERGELIGA
btw ... cemana dgn puasa ? Adakah anda semua hokeyyy ?
Hokhokhok!
Lepastu.. Ad nk ckp siket.. Thanks kpd yg sudi bc story ni. Aku tau mungkin story ni merapu nk mampos.. Mungkin org x suka.
Thank youuu again... Kpd readers² sekalian..Ok. Jum ke storyyyyy!!!
⏰⏰⏰⏰⏰
Author : hurmmm... Korang nk tau x siapa yg Tyuzu benci & hendak membalas demdam ? Ajummmmm ... Meh author bawa anda sekalian ke duniaaa ... Flashback 😂
1
2
3
_Flashback_
USA🏢
Ji Hyo : Yuzu ! Jom balik skolah sama² !
CUT !
Author : meh author menyelit siket ! Haaaa... Time ni umur Ji Hyo 5 tahun ... Still tadika ... Yuzu ? Yuzu ni bestfriend dia ... Nama full dia ialah Tyuzu. Ok jum sambung !
ACTION !
Tyuzu : Nae ! Kajja Jiji !
Mereka berjalan sambil berpegang tangan. Tiba² Tyuzu berkata.
Tyuzu : Emm... Jiji ! Yuzu lapar ! Yuzu nk aiskrim ... Nanti Jiji teman tau ! Tp kalau uncle Han Sung dh dtg takpela ...
Ji Hyo : Ah Nae !
Keluar sahaja dari kawasan tadika Ji Hyo & Tyuzu ternampak kereta uncle Han Sung di seberang jalan manakala uncle Han Sung hanya melambaikan tgnnya kearah Ji Hyo & Tyuzu. Muka Ji Hyo tiba² bertukar muram..
Ji Hyo : Eo ? Uncle Han Sung dh dtg *tgk kereta then tgk dkt Tyuzu* alaaaa... X sempat nk teman Yuzu beli aiskrim kat depan sana .... *tunjuk sebuah kedai aiskrim*
Tyuzu : kwenchana Jiji-ah Yuzu blh pergi sendiri ! okaylah ! Yuzu kena cepat ! Takut appa dtg !
Ji Hyo : Eo ? Appa Yuzu dtg ?
Tyuzu : Nae ! Sbb Yuzu x lama lagi akan dapat adik !!!
Ji Hyo : Wuahhhhhh !!!! Deabakkkk !!!
Tyuzu : Appa Yuzu ckp sbb nk sambut kehadiran baby baru appa nk belanja eomma & Yuzu mkn dkt restoran termahal ! Sbb tu lah Yuzu happy !
Ji Hyo : Wuahhhhh !!! Deabak ! Mesti best kan ad adik ! Nanti kalau baby tu keluar kita main sama² aek ?!
Tyuzu : Nae !! Yuzu pegi dulu tau ! Annyeong ! *lambai + terus pergi ke kedai aiskrim*
Ji Hyo : Nae ! Annyeong ! *lambai sambil tgk tyuzu berlari + berlari ke kereta tanpa pandang kiri dan kanan*
PINNN !!!! PINNNNN !!!!
Seakan - akan masa terhenti Song Ji Hyo tdk bergerak malah kaku matanya pula membulat. Tp ....
KEDEBUKKKKK
Seorang lelaki yg berumur 30-an. Song Ji Hyo jatuh ke jalan tar & tanpa dijangka kepalanya terhantuk di jalan dan mengakibatkan pendarahan yg amat kuat. Uncle Han Sung yg terkejut mula cemas ! Dan berlari menuju ke arah song ji hyo yg berlumuran darah itu. Dengan pantas dia mengeluarkan telefon dan menelefon ambulamce.
Manakala ...
Kereta yg hampir melanggar song Ji Hyo tadi hilang kawalan dan melanggar sebuah pokok menyebabkan org di dlm kereta tersepit.
Tyuzu yg pd mulanya ingin memberitahu perisa aiskrim yg hendak dibelinya terbatas apabila ternampak sebuah kereta yg hilang kawalan & terkena pokok yg besar. Org ramai mula memenuhi kawasan itu.
Hanya satu persoalan di minda Tyuzu. Itu bukan ke kereta appa ?
Tyuzu berlari menuju ke arah kereta itu. Org yg berkumpul ditolak kasar & dirempuh kuat ! Dan ... Dia ternampak eommanya sdg mengangkat tgn utk menyentuh cermin kereta.
Tyuzu nampak tgn eommanya penuh dgn darah...
Tyuzu : Eo-Eomma !
Tyuzu menuju ke arah cermin itu
Tyuzu : EOMMA ! JGN TINGGALKAN YUZU ! EOMMA ! YUZU AKAN PASTIKAN EOMMA SELAMAT ! EOMMA ! WAE DENGAN APPA TU ?! ANNIY !!! MESTI DIA TGH TIDUR KAN ! KAN !?
Eomma Tyuzu mendengar semua kata² dari anak daranya. Dia hanya mampu tersenyum. Tp dlm diam dia berasa celahan kakinya mula berair... Dia melihat ke arah celahan kakinya. Dan ternampaklah darah² mengalir... Dia melihat kembali kearah Tyuzu ...
Lalu darah yg masih ada mditanggannya dinaikkan dan cuba utk menulis sesuatu di cermin
"Love You"
.
.
.Tbc
Sorry sbb lambat updates ... Huhuhu author nk promot sikit
Author nk promot gp wassep ni...
Nak join ?
Haaa... Bg number au !
Tatata !Maaf jika ad typo.
Dan maaf jika pendek.
Sorry.
YOU ARE READING
❁ 𝐊𝐈𝐍𝐆𝐊𝐀 𝐅𝐚𝐥𝐥 𝐈𝐧 𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐖𝐢𝐭𝐡 𝐌𝐨𝐧𝐠𝐉𝐢 ❀ 🦄💛 ( ✔ )
FanficDari USA dia pulang ke Tanah Airnya iaitu Korea bersama Eomma dan Appanya. Nama dia Song. Ji. Hyo. Dia terjumpa seorang namja yg pd mulanya tidak suka akn yeoja. Tetapi bila namja itu mula kenal Ji Hyo. Dia jatuh cinta dgn Song Ji Hyo "A-aku suka...