Chapther 14

815 85 18
                                    


[ Someone Pov ]

In Call 📞

? : Aku dah buat apa yg kau nak. Sekarang aku nak kau jumpa aku dekat tempat biasa kita selalu jumpa. Aku nk kau dtg dgn duit² tu. Kalau x? Mungkin kau pulak lepas ni.

End Call 📞

"Haihhhh ... Dua org yg dia syg dah hilang .... Alololololo kesiannya ..... Hahahahaha .... X pe ... Oppa ade ... Hyo tunggu aeh ? Sikit je lagi .... Nanti Hyo jumpalah Omma ngan Appa Hyo dkt dlm syurga"

[ Someone End Pov ]

[ Author Pov ]

Situasi JungHyo

Selepas puas Jungkook memujuk Ji Hyo utk mkn akhirnya Ji Hyo makan bersama dgn Jungkook. Mereka hanya mkn di kedai serbaneka iaitu 7Eleven yg berdekatan dgn hospital.

Sesampainya di 7Eleven Jungkook menyuruh Ji Hyo duduk di dlm 7Eleven dan duduk di tempat kosong yg tlh disediakan.

Sementara itu, Jungkook mengambil 2 cup ramen, 2 kotak Susu dan 2 botol air mineral lalu membawanya ke kaunter utk membuat pembayaran. Selepas membayar Jungkook meletakkan Susu dan air mineral itu di tempat Ji Hyo duduk.

Jungkook mengambil dua cup ramen itu lalu ...
(p/s : korang mesti tau kan .. ? Cara² nk buat ramen en ? )

Ramen yg sudah siap di letakkan air panas dan sudah sedia utk dimakan diletakkan didepan Song Ji Hyo.

Jungkook : Nah ... Makan ... Isi lah perut sikit ... Esk kan ad majlis kebumian (?) eomma ngan appa kau. Kau nk ke diorang pegi then tgk muka sedih kau ni ? Mestilah x nak en ? So mkn ...

Ji Hyo : Aku x de selera ah ... Aku nk tanya kau ?

Jungkook : Apa ? *sambil menghirup ramen*

Ji Hyo : Kalau eomma ngan appa aku pergi ... Aku nk tinggal dgn siapa ? Aku boleh ke hidup sorang² ?

Ji Hyo memandang tepat pada anak mata Jungkook. Manakala Jungkook yg mengunyah ramen didlm mulutnya terhenti dan menelannya.

Jungkook : Apalah kau ni ? Kau duduk jelah dgn aku. Kau ni pun... Dekat rumah aku Ad eomma ada adik aku yg mereng tu... Ha .. Kau tinggal jelah ngan aku ... Keluarga aku baik² belake jgn risau ah... Lagi² kau ni x lama lagi menantu mak aku (͡° ͜ʖ ͡°)

Author : Jungkook kau kalau x membabun sehari mmg x sah ...

Jungkook : Well ... Ni Jeon Jungkook ah

Author : WOW !!! Btw ... Readers² sekalian tlg author kjp tlg carikan baldi ... Aku nk muntah hijo weyhhhh !!! Dah x tahan gila weyhhhh !!! Mamat ni mmg nk sgt kot aku humban dlm loji (͡° ͜ʖ ͡°)

Jungkook : Ceyhhh .. Ko melebih author *korek hidung*





Btw ... Author boleh update setakat ni je .... Maklumlah .... Phone tgh menganjing ni sbb si jebon tu punya pasal sepatutnya end dah chap 14 ni ... Tp dia pypulak yg mengacau nya ..
Salah kan kook ah

BTW
MAAP
BUAT SETENGAH JE ...
SBB TGH SIBUK
MAAP KALAU AD KETYPOAAN DIDLM CHAP
YINNI ...
K.TATA

❁ 𝐊𝐈𝐍𝐆𝐊𝐀 𝐅𝐚𝐥𝐥 𝐈𝐧 𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐖𝐢𝐭𝐡 𝐌𝐨𝐧𝐠𝐉𝐢 ❀ 🦄💛 ( ✔ )Where stories live. Discover now