Chapther 17

784 75 11
                                    

Enjoy this chap!
Sorry if chap kalini x best 😅

📹📹📹

"Love You"

Dengan nyaringnya Tyuzu menjerit.

Tyuzu : EOMMAAAAA !!!!

Penyelamat pun tiba tetapi seorang lelaki menjerit dan mengatakan bahawa kereta itu akn meletup manakala Tyuzu menangis sambil menggeleng kepala & menyebut perkataan 'eomma'

Yes. Siapa tak sedih kalau ibu kandung mati depan kita. Dan seorang lelaki yg dikenali sbg penyelamat mengangkat Tyuzu dan berlari jauh dr kereta tersebut.

BOMMMMMMM!!!!!!!

Kereta itu meletup dgn sekelip mata dan apabila bomba menyembur air ( buat² fhm je 😂 )  kereta itu rentung.

Tyuzu ? Semestinya mati kata.

Ji Hyo ? Telah dihantar ke hospital. Dokter telah mengesahkan bahawa Ji Hyo mengalami hentakan kuat dikepala dan menyebabkan dia hilang ingatan.  Selama setahun Ji Hyo cuba mengingati siapa ibunya dan siapa ayahnya. Puan Song memberi 100% tumpuan kpd anaknya itu.





End FlasBackkk



Tyuzu : Huh ! Kau tunggulah ...

_GFriend Dorm_

GFeiend kecuali Ji Hyo : Ouhhhhh ...

  Ji Hyo telah menceritakan semuanya dari A sampailah Z apa yg terjadi pada ibu bapanya.

Sowon : Kesiannya...

SinB : Kannn...

Yuju : Jadi ? Lepasni Hyo nk duduk mana ?

Ji Hyo : Hyo tak pasti... Tp rasanya Hyo akn balik ke USA balik.. Mungkin Haraboje dan helmonie akan sara Ji Hyo.

Umji : Bwoya ?! Aniyaaaa.... Jgn tinggalkan umji dan yang lain !?

Ji Hyo : Emm... Maaf hyo terpaksa..

Eunha : Ermm.. Hyo ?

Ji Hyo : Nae ? *pandang ke arah Eunha*

Eunha : Apa kata Hyo duduk ngan kitorang ? Sbb x silap eunha .. Dlm rumah ni ad 4 bilik. Kalau hyo nk duduk kat sini boleh je...

Yuju : Alahaiii *tepuk dahi*  mcm mana aku boleh lupa psl bilik tu aish !

Umji : Bajjayo ! ( betul ke ejaan author ? 😂 ) Umji pun baru teringat yg rumah ni ad bilik yg ruangnya Sederhana besar.

Ji Hyo : Eo ? Boleh ke ?

SinB : Sape kate x boleh ? Kita kan kawan. Kitorang pun dh anggap hyo mcm adik kandung.

Sowon : betul tu !

Ji Hyo : *mata berkaca²*  Gumawo... Jeongmal gumawoyo *memeluk ahli Gfriend + menangis* Maaf kalau hyo menyusahkan korang semua ...

Yerin : x lah... X menyusahkan pun... *senyum*

Sowon : *lepaskan pelukan* okay dah² lah biat drama free... Dah nk mlm ni.. Emm... Mknan tadi pun dh habis.. Mcm mna ni ?

Yuju : Biar aku yg pegi beli ramen dkt 7E dgn Ji Hyo.

Sowon : okay ! Aku nk perisa cabonara tau !

Yuju : okay ! Yg lain ? Nk perisa apa ?

Eunha : Cabonara mcm sowon eonnie !

Umji : Nak ramen cheese ! ( eh betul ke ? Main hentam je ni .. 😂😂😂 )

❁ 𝐊𝐈𝐍𝐆𝐊𝐀 𝐅𝐚𝐥𝐥 𝐈𝐧 𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐖𝐢𝐭𝐡 𝐌𝐨𝐧𝐠𝐉𝐢 ❀ 🦄💛 ( ✔ )Where stories live. Discover now