Jungkook : Wanna be my girlfriend .........?[ End Redears Pov ]
[ Author Pov ]
Ji Hyo : A-aku .... N-nak pegi tandas ... K.bye !
Ji hyo terus pergi dgn langkah seribu. Ji hyo ? Dia seakan - akan ... Dipanah petir ketika mendengar kata² Jeon Jungkook tadi.
Jungkook ?
Suka ?
Dia ?
Drama yg tak berbayar itu tadi telah ditonton oleh seseorang. Dari permulaan sehinggalah ke akhirnya ....
[ Author Pov End ]
[ Someone Pov ]
?? : Heh .... Nampak gaya kau nak main dengan api .... Okey .. We will see ... Aku akan tamatkan riwayat kau , famiky , kawan-kawan kau dan Jungkook 😏 kita tengok .... Aku menang atau kau yang menang.....
Aku mengeluarkan telefon pintarku lalu mendail nombor seseorang iaitu .. Anak buahku ...
In Call 📞
?? : Aku nak kau bunuh dua org tua uhh ... Kalau boleh aku nak diorang mati hidop² ! Aku tak nak diorang hidop ! Faham !?
.........
[ Someone Pov End ]
S
K
I
PB
A
L
I
KS
K
O
L
A
HJi Hyo tidak dapat fokus 100% dalam kls. Sebab Jungkook asyik merenungnya dan dia berasa tidak sedap hati. Ya ... Dia merasakan ada benda buruk akan berlaku ..... Tapi apa ya ?
Ting !
Bunyi Notfication dari phone menarik perhatiannya ... Lalu dia membuka aplikasi whatapp dan melihat siapakah gerangan yitu
My Beloved Husband😍💞
Sejak bila ? Nombor siapa ni ???
Lalu Ji Hyo menekan nama tersebut ...
I wanna your answer .... Ji hyo ..
Siapa ni ?? ✅✅
Your husband .... 💞
Lahaiiii ... Aku tanya niiii ... Kau siapa ??
Susah sgt ke nk jwb !? ✅✅Jeon Jungkook
Kau nak apa ? ✅✅
Kalau aku ckp aku nk kau ???
Jgn merepek boleh x ??? ✅✅
Aku saje je .... Nak tau kau buat apa ...
Humppp ! Susah sgt ke nk jwb soalan aku ?!Ji hyo hanya bluetick kan sahaja chat Jungkook lalu dia membonceng ? basikalnya dan menuju kerumah Tn. Song.
Sampainya dirumah Song Ji Hyo seperti biasa dia mengetuk pintu rumah itu yg besar itu. Menurut kata eommanya appa pulang awal sbbtu lah dia nk sampai rumah cepat.
( P/S : Kalau ade ayt merapu sila ... Abaikan )
Tetapi .... Bila diketuk buat kesepuluh kalinya. Dia hairan Dan gusar. Selalunya eommanya akn menyahut pabila mendengar 5 kali ketukan yg direka khas oleh ji Hyo.
( Fhm ? Mcmni ... Ji hyo dia buat lain dr yg lain .. Dia ckp dkt eomma dia ketuk mcm lagu elsa tu ... Itu bermaksud ketukan itu daripada Song Ji Hyo a.k.a anak dara Tn. Song .. Fhm ? )
Ji hyo dgn cuba membuka pintunya. Terkejut dibuatnya ... Pintu rumahnya tidak berkunci.
Degupan jantungnya semakin berombak.Lalu dia melangkah masuk ke dlm rumah besar itu. Benda pertama sekali dia nampak ialah kesan tompok² merah yg banyak di atas lantai .... Seperti darah ?
Dia mengikut kesan darah seperti darah itu menunjukkan jln buat ji hyo.
( ayat keling is detect )
Sesampainya di ruang tamu. Ji hyo ternampak akn bibik² nya yg terbaring dgn berlumuran darah. Ji hyo sudah mula takut.
Ji hyo menuju ke arah bilik tidur Tn. Song dan Pn. Song.
Ji hyo : Eomma !!!! Appa !!!!!!! *pergi ke arah Tn. Song dan Pn. Song.* * Menangis teresak-esak*
Dia nampak dua susuk tubuh Tn. Song dan Pn. Song yg digantung di atas kipas. Banyak darah keluar dan mengakibatkan katil king yg berwarna putih itu telah disaluti dgn darah Tn. Song dan Pn. Song.
Ji hyo : Eomma !!!!!! Appaaaa !!!!!! Jangan tinggalkan hyo sorang² !!!! *meraung dgn kuat dan menangis lebih teruk ialah habis mukanya memerah akibat menangis*
Tiba²
Do you wanna a built a snowman ~ 🎶
Come on let's go and play~ 🎶Tanpa melihat nama contactnya ji hyo menjawab dgn tangisan yg masih belum pudar.
In Call 📞
Ji Hyo : Kau siapa ?
?? : Aku ni Jungkook .. Asal suara kau mcm tgh nanges ?
Ji Hyo : J-Jungkook ..... *menangis* a-aku nk eo-eomma a-aku balik !!!! A-aku n-nak a-appa a-aku b-balik !!!! *meraungdgn kuat*
Jungkook : Nanti aku pegi rumah kau .... Tynggu sekejap ....
[ End Call 📞 ]
Ji Hyo : Eo-Eomma !!! J-jangan t-tinggalkan h-hyo .... A-appa !!!! T-tlg h-hyo !!!! *menangis*
T
B
C
.
.
.
.
.Typo ? Sorry ...
Pendek & hambar ?
Maap !
Dannnn ....
Minggu depan author x update sbb
Author pegi Kem kepimpinan ape ntah
Ingatkan boleh bwk phone ..
Tp cikgu x bg ...
So ...
Sorry ..
K.bye² !!
YOU ARE READING
❁ 𝐊𝐈𝐍𝐆𝐊𝐀 𝐅𝐚𝐥𝐥 𝐈𝐧 𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐖𝐢𝐭𝐡 𝐌𝐨𝐧𝐠𝐉𝐢 ❀ 🦄💛 ( ✔ )
FanfictionDari USA dia pulang ke Tanah Airnya iaitu Korea bersama Eomma dan Appanya. Nama dia Song. Ji. Hyo. Dia terjumpa seorang namja yg pd mulanya tidak suka akn yeoja. Tetapi bila namja itu mula kenal Ji Hyo. Dia jatuh cinta dgn Song Ji Hyo "A-aku suka...