Yemeğini bitirmişti. Yarım kalan içkisini tek dikişte içti. Boğazlarına yakarak aşağı doğru iniyordu. Tekrar saatine baktı. Saat 21:32yi gösteriyordu. Yalnızlık masadaki yerini çoktan almıştı. Can siyah poşetten bir şişe daha çıkardı. Kendi kendine konuşmaya başladı.
“Hayırdır yine geldin.”
“-Benden başka gelenin var mı? Can!”
“Haha senin de benden başka var mı?”
“-Sen istedikçe ben buradayım.”
Can birden düşüncelere daldı. Çünkü bu söz onu hatırlatmıştı. Onu tarihe gömeli çok olmuştu. Ama bir türlü aklından çıkmıyordu. O geceden bile siyah gözleri aklına gelmişti. Ne de olsa çocukluk askı hiç unutulmazdı. Hayır, unutmuştu onu artık. Yeni bir sayfa açmıştı o. Bir daha kimseye âşık olmayacaktı olamazdı da. Âşık olmaktan korkuyordu. Açtığı şişeyi tek dikişte bitirmişti. Boğazında sanki volkanlar patlıyordu. Sesi hırıltılı çıkmaya başlamıştı. Birazda olsa sakinlemişti. Bilgisayarını açtı. Bilgisayar açılırken poşetten bir şişe daha çıkardı. Yapacak bir şey olmadığı için facebook da biraz vakit öldürecekti. Bu sırada aklına çizimini bir grupta paylaşmak gelmişti. Hemen çizimini önüne alıp bir fotoğraf çekti. Grupta paylaşır paylaşmaz biri yorum yapmıştı. Yorumda “Güzel olmuş ama biraz daha güzel olabilirdi” yazıyordu. Bu Can’ı mutlu etmişti. Cevap olarak “Teşekkür ederim. Çizim yapmayalı epey oldu elim biraz hantallaşmış” yazdı. Ardından bir yorum daha geldi. Yorumlar çoğalıyordu. Derken Can’ın bütün hayatını değiştirecek kişi kendini göstermişti. Yorumlara tek tek cevap veriyordu. Ama dikkati tek bir kişini yorumları üzerine yoğunlaşmıştı. Onun yorumlarında farklı bir şey vardı. Sırf yorum olsun diye yazmamıştı sanki. Çok güzel bir üslubu vardı. Can bunun üzerine ona arkadaşlık isteği gönderdi. Kabul edip etmeyeceğini merak ediyordu. Kader anı gelip çatmıştı. Saatler 21:43ü gösteriyordu. Arkadaşlık isteği kabul edilmişti. Bunun üzerine Can tanışmak istediği için hemen bir mesaj attı.
“Selamın Aleyküm. Naber kardeş”
Beklediği şey olmamıştı. Hayal kırıklığına uğramıştı. Oysaki tek isteği tanışmaktı. Kız olsa anlayacaktı neden cevap vermediğini ama erkek neden cevap vermesin diye düşünüyordu.