Chapter 4

127 9 2
                                    

Mă ridic din pat obosita cu o migrena puternica.Observ ca este întuneric.Privesc ceasul,este 3:43.Ce fac eu treaza la ora asta?Acum nici ca mai pot sa mă culc.Imi iau în halat pe mine și cobor la mansarda.
Îmi pun suc intr-un pahar și îl dau pe gat.Ii observ pe prietenii lui Andrew dormind pe canapea unul peste altul.Ma așez la masa.
-Hey Mey ce faci?întreabă Toby.
-Aaaaaa țip eu.M-ai speriat!spun eu tinandu-mi mana pe inima.
-Iarta-ma!spune el.
-E ok...De ce te-ai trezit?întreb eu.
-Nu știu...cred ca te-am auzit!spune el trecandu-si mana prin par.
-Oooouuu scuze!Nu ar fi trebuit sa vin...
-Nu-i nimic!Acum suntem chit!zice el râzând.

Încep și eu sa rad.
-Esti amuzant!spun eu.
-Ce ai pe fata?Cine te-a lovit?întreabă el nedumerit.
-Ămm...nimic!
-Nu mă minți!
-Andrew m-a lovit.
-Ce am făcut eu?întreabă Andrew care tocmai a intrat în camera.
-Nimic!spun și alerg spre camera mea.

Andrew p.o.v.
-În fine...noi trebuie sa plecam!zic Christien și Toby.
-Ok pa băieți!zic eu.

  Trebuie sa merg sa îmi cer iertare lui Mey.Merg în camera mea.Ma schimb în ceva mai confortabil și intru în camera ei fără sa bat la ușă.
  O văd plângând cu patura peste fata ei.Nu a auzit ca am intrat!Mă apropii de ea și mă așez în pat.Ea își da jos patura de pe față și îi văd chipul.
-Ce cauți aici?întreabă ea.
-Te iubesc și îmi pare rău!Ai nevoie de mine!
-Așa e...dar de ce m-ai lovit?Vreau sa știu ce te supără,nu sa fiu abuzata!
-Eu mă enervasem...doar atât!Dar te iubesc mult!
-Și eu.zice și mă îmbrățișează.
-Ooooo ce fac porumbeii?întreabă fetele care tocmai au intrat peste noi.
-Facem bine!zic eu(Andrew)

Mey p.o.v.
  Mă bucur ca m-am împăcat cu el.Nu o sa uit niciodată ca m-a plesnit dar acum sunt bine.
-Hai sa facem ceva!spune Troian.
-Ce?întreb eu.
-Nu putem sa facem nimic pentru ca verișoara mea și a Carei vine cam intr-un sfert de ora,spune Andrew.
-Vine Lucy?întreabă Cara fericita.
-Da!spune el.Merg sa fac curat...voi faceți chestii de fete,nu știu macheati-va și alegeți haine!zice el și iese din camera.

  Mă îmbrac în

  și mă îndrept spre living

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

  și mă îndrept spre living.Aud soneria și merg sa răspund.In fata mea apare...

❤Iubirea lui❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum