Bună!Vreau sa dau câteva informații despre mine!Dacă vreți mă puteți găsi pe instagram cu numele:"patyvdu" și pe snapchat unde sunt mereu activa,numele meu fiind "Paty❤❤Vladu"
Aștept sa mă căutați sau va pot căuta eu pe voi.Diar dați comm cu datele voastre!Ies din casă fetelor si ma îndrept spre masina mea.Ma urc si bag cheia în contact.Pornesc spre mall să îmi cumpăr câteva chestii.In special câteva haine.Chiar trebuie să îmi mai cumpăr haine!
Intru intr-un magazin si iau câteva haine.Ma duc cu ele la casa si observ ca casierul era Toby.
-Toby?Ce faci aici?
-Aici lucrez de ceva timp.
-Aaa ok drăguț!
-Da...acum mergi acasă?
-Da!
-Vezi ca Alison este acasă.Probabil o să stea in camera ei deci nu ai de ce să îți faci griji!
-Bine!Ne vedem diseară!
-Pa iubi!spune el.
-Pa😂😂Ajung la Toby acasă şi merg în camera mea.Imi pun pungile pe pat si merg în baie pentru un scurt duș.
Ies cu un halat pe mine și mă pun pe pat.Imi iau telefonul de el noptiera și observ ca am un mesaj.Il deschid și îl citesc.
"Pleaca din casa mea cât mai repede!"Ce?Ce o mai însemna și asta?Mă ridic din pat și mă imbrac repede in ⬇
Cobor scările dar mă lovesc de cineva.Era sora lui Toby,Alison.Ea cade pe jos de-a lungul scărilor.Ma reped spre ea sa văd dacă este în regula.
-Hey ești bine?Te-ai lovit?
-Nu!Ia mana de pe mine și fi mai atenta!imi spune ea nervoasă.Ne ridicam amândouă și eu o privesc îndelung.
-Pleci undeva?mă întreabă ea.
-Da...
-Sa nu te mai întorci!imi spune și pleacă.Mă urc în mașină și plec spre fost mea casa.Intru fără sa mai bat la ușă și le văd pe fete pe canapea hobandu-se la mine.Ma așez lângă ele și privesc în față.
-Vreau sa mă întorc!spun eu.
-Ar fi super!zice Troian.
-Da!spune Lucy.
-Mie mi-a plăcea dar lui Andrew sigur nu!spune Cara.
-Nu îmi pasa!Când am cumpărat casa am plătit amândoi deci este și a mea!spun eu hotărâtă.
CITEȘTI
❤Iubirea lui❤
RomanceCe faci atunci când persoana iubita începe sa se poarte arogant?Ce faci atunci când iubești persoana care îți distruge viața?Mey începe sa trăiască asta! ATENȚIE!Cartea poate conține părți cu scene violente etc. Citiți pe propria răspundere!