Troian p.o.v.
-Oare de ce doarme atât?Ce o fi făcut azi noapte?na întreabă Cara.
-Habar nu am!Poate ar trebui sa o trezim!
-Nu!Cel mai important aspect la Mey este sa nu o întrerupi când face ceva importat.Si pentru ea somnul este foarte important!zice Cara.
-Neatza fetelor!zice Andrew.
-Neatza!spunem noi.
-Peste câteva ore ajunge Lucy cu tot cu bagaje.As vrea sa o primiți cum trebuie!Ați văzut deja ca este mai timida...
-Da mă stai calm!Dar unde pleci?întreabă Cara.
-La Toby.Am niște treaba cu el!Nu întrebați!zice și iese din casa.
-Băiatul ăsta este din ce în ce mai ciudat!zice Cara.
-Mda...#peste 1 ora
-Hey fetelor!Ce faceți?întreabă somnoroasa Mey.
-Bine!Tu?o întreb eu.
-Ăăămm...bine am dormit cam mult nu?
-Da!spune Cara.
-Vezi ca mai e puțin și ajunge Lucy,îi spun eu.
-Oooo așa e!Uitasem!Mă duc sa mă schimb și putem începe sa facem curățenie prin casa!spune ea și iese din camera.
-Sincer casa asta ar cam avea nevoie de curățenie!spune Cara.
-Tu sa taci!zic amuzata.Mey p.o.v.
Îmi fac un dus și mă imbrac in:
Fac curățenie în camera mea și cobor la fete.Le găsesc în picioare.Troian dădea cu matura iar Cara cu mopul.Echipa perfecta!
-Se pare ca nu mai aveți nevoi de mine!zic eu.
-Nu!Nu prea!spune Troian.Auzim toate un sunet de la ușă.Merg sa deschid și o văd pe Lucy cu un troiler mare.O invit înăuntru.O conducem în noua ei camera și o lăsăm să despacheteze.
-Fata asta este cam timida!Ar trebui sa facem ceva!spune Troian.
-Ce?întreabă Cara înfulecat un sandwich mare.
-Tu Mey te gândești la ceva?mă întreabă Troian.
-Nu!Chiar deloc!zic eu.
-Atunci la ce te gândești?mă întreabă Cara.
-La nimic!spun și merg în camera mea.Mă pun pe scaun și privesc pe geam.Totul este așa de plictisitor afară.Aud telefonul care scoate un sunet.Il iau de pe birou și văd ca am un mesaj.Il deschid și îl citesc:
"Ai grija de micutele tale prietene altfel vor intra în belele!"Ce mai înseamnă și asta?
Primesc după și un mesaj de la Toby.
"Bună Mey!Poți sa vii repede la mine?Este urgent!"Îi spun ca pot și merg sa mă schimb în
Le spun fetelor sa vina cu mina și plecam toate.Cand sa deschidem ușa din spatele nostru se aude:
-Unde mergeți?
Ne întoarcem și o vedem le Lucy.
-Este ceva urgent și ne grăbim!spune Cara.
-Poate pot sa ajut!zice Lucy.
-Ok vino!îi spun și ea vine cu noi.Ne urcam toate în mașină mea și pornim spre casa lui Toby.Merg sa bat la ușă dar nici nu apuc ca o fata deschide si ne privește cu dispreț
-Cine sunteți și ce vreți?ne întreabă ea.
-Toby ne-a chemat!spun eu.
-Este o urgenta!zice Troian.Cara da peste ea și intra în casa.Ne oprim toate 4 când îi vedem întinși pe jos pe...
Bau!Suspans!Ce faceți?Mulțumesc pentru voturi sunteți cei mai tari.Nu uitați ca dacă vreți sa va citesc poveștile puteți sa le lăsați numele în comentarii.
CITEȘTI
❤Iubirea lui❤
RomantizmCe faci atunci când persoana iubita începe sa se poarte arogant?Ce faci atunci când iubești persoana care îți distruge viața?Mey începe sa trăiască asta! ATENȚIE!Cartea poate conține părți cu scene violente etc. Citiți pe propria răspundere!