Ne oprim toate 4 când îi vedem întinși pe jos pe Christian și Andrew.Toby alerga pe acolo ca un zăpăcit.
-Toby....ce au ăștia?întreabă Cara.
-Au băut ca handicapații și după s-au mai și bătut,zice el.
-Si ce facem cu ei?întreabă Troian.
-Nu știu!zice Toby.
-Stiu eu!Îi dam pe mana politiei!spune fata aceea care ne-a deschis ușa.
-Nu!zicem noi.
-Îi lăsăm așa....pana își revin!spun eu.Suntem toți de acord și ne punem pe canapeaua lui Toby.
-Ohh nu am apucat sa va fac cunoștință!Ea este sora mea Alison!zice Toby arătând spre tipa care ne-a deschis.
Ea doar ne privește de parcă ar trebui sa ne omoară și după pleacă.
-Văd ca ați adus-o și pe Lucy!zice Toby.
-Da...încercăm să ne împrietenim!spune Troian.
-Ăăăhhh....ce s-a întâmplat?întreabă Andrew care tocmai s-a trezit.Mey...ce faci tu aici?mă întreabă el jenat.
-Mai bine zis ce faci tu aici?îl întreb eu.
-Nu e treaba ta!spune apropiindu-se de mine.Ni te mai baga în viața mea!
-Ba da mă bag...nu vreau sa...Mă oprește dandu-mi o palma puternica.Cad în brațele lui Toby care parcă era sigur ca o sa ma lovească.Ma uit la el și la Andrew și simt cum ochii mi se închid.
#peste 3 ore
Mă trezesc greu ai văd ca sunt la spital.Langa mine le văd pe Troian Lucy și Cara.
-Mey te-ai trezit!spune Troian și mă îmbrățișează.
-Unde este?întreb eu.
-Cine?întreabă ele.
-Andrew...
-Ăăăă...Este la ușă!Toby îl lasă să intre doar cu permisiunea ta!spune Lucy.-Deci Mey...vrei sa intre Andrew?mă întreabă Toby când intra.
-Da.zic eu.Andrew intra și se așează pe un scaun.Refuza sa mă privească și sa vorbească așa ca încep eu.
-Nu știu cum ar trebui sa mă port în continuare...nu știu cu ce am greșit dar știu un singur lucru!spun eu.
-Ce?întreabă el
-Relația noastră nu poate sa mai continue!spun eu serioasa.Hey.Ce ziceți??Ar trebui sa continui cartea?
CITEȘTI
❤Iubirea lui❤
RomanceCe faci atunci când persoana iubita începe sa se poarte arogant?Ce faci atunci când iubești persoana care îți distruge viața?Mey începe sa trăiască asta! ATENȚIE!Cartea poate conține părți cu scene violente etc. Citiți pe propria răspundere!