Chapter 1

199 12 4
                                    

  "Ce iubești poate sa te ucidă,poate sa îți facă rău, poate sa te distrugă!"

  Locuiesc de 4 ani în Paris.Este minunat aici și mă bucur ca m-am mutat.Stau împreună cu iubitul meu Andrew și cele mai bune prietene ale mele:Troian și Cara.Ele sunt cele mai minunate persoane din viața mea și le iubesc!

-Mey!Concentreaza-te!striga barbatul din fata mea.
-Da domnule!Scuze domnule!Continuați...spun privind în caietul meu.
-Așa deci...copiii pot fi uneori...rai defapt foarte rai!Trebuie sa știi cum sa-i stăpânești și ce sa le spui ca sa îi calmezi!
-Da domnule știu asta!
-Bine atunci de mâine pot sa începi!spune el și iese din camera.

  Sunt foarte fericita.M-am descurcat bine la interviul pentru noul meu serviciu.Voi fi psihologul scolii din centrul Parisului.Sper sa mă descurc!

#acasă
-Bună Mey!Cum  a mers?Mă întreabă Troian.
-A fost bine.Maine încep!
-Ooo ce bune mă bucur pentru tine!
-Da da...unde este Andrew?
-În camera lui cu niște prieteni...spune ea nervoasă.
-Fac foarte mare gălăgie!intervine Cara.
-Mă duc la ei!zic plictisita.

  Bat la ușă lor și aștept.
-Pleacă Cara!striga Andrew și deschide ușa.
-NU sunt Cara!Am venit acasă...
-Mey!Ce..ce faci aici?întreabă el nedumerit.
-Este casa mea!Aici locuiesc!
-Aaa da știu...putem sa vorbim intr-o jumate de ora?Suntem puțin cam ocupați!spune el.
-Ok Ok...dar mai încet va rog!spun eu și plec în camera mea.

  Aceasta carte este continuarea la cele doua cărți pe care le-am mai scris eu.Acelea nu necesita sa fie citite!Dedic acest capitol fanului nr 1 al volumelor 1 și 2.
Mulțumesc Andreeadeiutza!

❤Iubirea lui❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum