"מיקי.. קומי.. היום היום הראשון ללימודים ואני רוצה שתכיני לי בגדים יפים" העירה אותי בעדינות שוהם, אחותי הקטנה .
קמתי לאט לאט ושאלתי אותה אם גם נאור התעורר, בשביל שייקח אותי לבית הספר, כי אני לומדת איתו.
"עוד לא , אני אלך עכשיו להעיר גם אותו" ענתה לי.
"אוקיי ,אני קמה" ובאמת קמתי, הלכתי לשטוף פנים ולהסתרק, ולאחר מכן פניתי לארון הבגדים שלי ולבשתי גינס שחור עם קרעים קטנים וקרע גדול בברך, חולצה בצבע לבן (תחשבו שזה לבן) ונעלתי את הנייק אורצ'י השחורות שלי.
לאחר שסיימתי להתלבש פניתי לשידת האיפור שלי , ושמתי על עצמי קצת מייקאפ, מסקרה ואודם בהיר.
שמתי את השעון הכסוף שלי של מייקל קורס ואת הצמידי פנדורה .
עשיתי מערכת והלכתי ישר לחדר של שוהם, הבטחתי לה עוד אתמול שאני אבחר לה בגדים ליום הראשון."מיקי את מהממת" אמרה לי שוהם,
"תודה שומי , את הכי יפה בעולם . את יודעת את זה?" שאלתי אותה
"יש הרבה יותר יפות ממני,את תמיד אמרת ששלומית מלכה יותר יפה מבר רפאלי" אמרה. והאמת שהיא צודקת. אני חושבת ששלומית מלכה הרבה יותר יפה מבר רפאלי.
לא שבר רפאלי לא יפה. אבל אני אומרת ששלומית יותר.
"טוב שומי, בואי נחפש לך משהו כי אנחנו כבר באיחור" אמרתי שהסתכלתי בשעון , וכבר שבע וחצי.
לאחר עשר דקות שמצאתי לשוהם משהו ללבוש והיא אהבה אותו, ירדנו ביחד למטבח לשתות תה עם עוגיות.
אמא ואבא בירכו אותנו בבוקר טוב ודיברנו על היום שיהיה.
לפתע קיבלתי הודעה ממטר, ובה היה כתוב -
'בוקר טוב גוזל, מקווה שאת כבר ערה ועוד יותר מקווה שאח שלך החתיך בא לקחת גם אותי לבית ספר'
נחנקתי מהתה וכתבתי לה ,
'בטח שניקח אותך, ואני בטוחה שאת מדמיינת שהוא חתיך, סתם כונף חיי בסרט.'
'חמודה, את לא תקראי לבעלי כונף חיי בסרט, את תראי שאנחנו עוד נתחתן ויהיו לנו ילדים ככ יפים.' ענתה לי
'טוב. תצאי עוד 10 דקות מהבית' עניתי לה
'סבבה' ענתה לי.
לאחר 5 דקות נאור נזכר לרדת למטה ואיחל לי בוקר טוב והוסיף חיבוק ונשיקה, כמו כל בוקר.
אמא ואבא איחלו לנו בהצלחה בשנה החדשה, וככה מתחילה לי כיתה יא'
ביי חיים.
YOU ARE READING
The Name Of Love /*
Romance"אהבה ? למה צריך את זה בכלל?, תמיד שאלתי את עצמי. הרי גם ככה בסופו של דבר גם זה נפסק... כמו כל דבר אחר. האם הכאב שווה בכלל את כל האהבה?" הסיפור מסופר על ילדה בשם מיקה , בת ה16.5 . למיקה יש 2 הורים ועוד 3 אחים. שוהם, בת 8, גיא , בן 3 ונאור , בן 18. ...