'אולי נרים אותה הביתה?' 'אחי אני עם האוטו ואני חותך אני יכול לקחת אותה' שמעתי במעומעם 'טוב אחי תודה' והרגשתי לפתע שמרימים אותי אבל שיחקתי את עצמי ישנה.
היה לו ריח של דוארדורנט של גברים,משהו חזק שרק רציתי להסניף כל היום
הרגתי שמשכיבים אותי על הספסל האחורי במכונית והמכונית התחילה לנסוע.
קמתי בשקט עד שהתאפסתי על עצמי ושאלתי
"מי אתה?"
"אביאל" ענה לי
שתקתי, זה מביך. זה אותו הילד שסיננתי באינסטגרם. רק שלא ידבר על זה התפללתי.
"אז מה,לא בכבוד שלך להחזיר עוקב" שאל
"מה? לא ממש הסתכלתי..ובכלל,איך הגעת אליי?" שיקרתי וניסיתי לדלג על הנושא הזה
"אל תשקרי לי" אמר
טוב",תודה" עניתי לו כשהגענו לבית שלי
"לילה טוב מיקה" אמר לי
"לילה טוב." החזרתי לויום שבת //-
כמו כל שבת מתחילת החופש הגדול, היינו הולכים לים כל שבת
וגם היום- לים.
אמא העירה אותי בשעה 08:30 שאני אתחיל לקום ולהתארגן על עצמי .
לבשתי את הבגד ים ההכי חרוש שלי, השחור והאהוב עליי מכל הבגדי ים שלי.
חברות שלי תמיד אמרו שהכי מתאים לי בגדי ים בהירים, כי אני שחומה יחסית אבל אני לא אוהבת למשל בגדי ים לבנים , כי זה יותר שקוף. אז כמה שיותר כהה הכי טוב.ירדתי לאכול ארוחת בוקר , אכלתי חביתה עם גמבה וקוטג' ושתיתי שוקו וחיכיתי לנאור שירד ויגיד כמה מהחברים שלו באים הפעם.
שאלתי את אמא אם אני יכולה להציע לחברות שלי גם לבוא והיא אמרה שבכיף.
ההורים שלי מכירים את כל החברים שלי,גם את הבנים ואין להם בעיה איתם. למרות שעם ה'חברות' של נאור יש להם בעיה. כי הן יותר זונות מאשר ידידות חברות או וואטאבר. היו מקרים בעבר שעדיף שלא אפרט .שלחתי הודעה למטר אם היא רוצה לבוא והיא ענתה לי שהיא לא מרגישה טוב כבר מאתמול. טוב,באסוש.
שלחתי גם לשיר והיא לא ענתה, בטח היא ישנה
עדן כתבה שהיא באה, כי גם ההורים שלה באים איתנו.
הצעתי לשיראל וניצן חברות טובות מהשכבה לבוא והן דווקא כתבו שהן ייצטרפו אלינו בכיף.אחרי חצי שעה יצאנו לים ברוך השם, אחרי שלא שכחתי לקחת את השקית ששמים את האייפון בתוכה ואפשר להיכנס איתה למים (כי אני מגניבה) ואת השמן שיזוף שלי ושל אמא.
שמנו לב שחברים של נאור כבר היו שם,וההורים שלי ישבו איתם ובנתיים דיברתי עם עדן וקראתי בין ההודעות של שיראל וניצן בקבוצה שלנו . לא משהו מעניין, רק כתבו שהן בדיוק תפסו מונית והן בדרךראיתי פתאום עוד מישהו גבוה ועוד מישהי נמוכה על ידו מחזיקים ידיים באים לכיוון שלנו, הבנתי מיזה. אביאל האיש והאגדה.!
כולם קמו וחיבקו אותם, אפילו אבא, ומזה הופתעתי ממש . מאיפה הוא מכיר אותו? ואז שמעתי את אבא שואל אותו "מה נשמע אביאל, מה עם ההורים" ואביאל ענה לו " ברוך השם יוסי,הכל טוב מסרו לכם דש". ואחרי ששמעתי את זה שמעתי מרחוק כבר את ניצן ושיראל צורחות שהחול חם להן ותפסתי את עדן ורצתי לעברן.
'שייפסיק להידחף לכל חור,חשבתי לעצמי. הבנו ,אתה חבר של אח שלי , ההורים שלי מכירים אותך אבל מה הלוז אחי? אין לך חברים אחרים? שחרר.'
"מיקה, הכל בסדר? את מדברת לעצמך...." שאלה אותי ניצן
"כן, חחחח מה אמרתי כבר" אמרתי לה
"משהו עם אח שלך וההורים שלך, והוספת בסוף שחרר" ענתה לי
"שיט" אמרתי לה.
"מה קרה כבר?" שאלה אותי ניצן
"האביאל הזה, הוא מעצבן אותי, נוא גם חושב שהוא מינימום איזה מלכת אנגליה , נדחף לכל חור ויאללה כבר שיתעופף." הרגשתי את העצבים שלי עולים
"טוב הוא לידנו אז תתנהגי טבעי" אמרה לי
וחייכתי חיוך מפגר כמו תמיד וכל החברים של אחי הסתכלו עליי מוזר שעברתי.
"את ממש לא טבעית רק שתדעי." אמרה לי ניצן כשהיא התחילה לצחוק
"כן ניצן,גם אני אוהבת אותך" החזרתי לה
YOU ARE READING
The Name Of Love /*
Romance"אהבה ? למה צריך את זה בכלל?, תמיד שאלתי את עצמי. הרי גם ככה בסופו של דבר גם זה נפסק... כמו כל דבר אחר. האם הכאב שווה בכלל את כל האהבה?" הסיפור מסופר על ילדה בשם מיקה , בת ה16.5 . למיקה יש 2 הורים ועוד 3 אחים. שוהם, בת 8, גיא , בן 3 ונאור , בן 18. ...