I

431 17 2
                                    

Perrie este in poza de mai sus ☝️

Ultima ceasca alba era asezata pe masa giantica. Tacamurile erau asezate la milimetru pentru a arata cat mai extravagant posibil. Farfurile erau pline cu aperitive delicioase pe care nu le vedeai decat la restaurante de lux. Doamna Adams isi facu aparitia imbracata cat mai extravagant posibil alaturi de sotul ei imbracat la costum. Cei doi aveau aceeasi privire rece ca si in fiecare zi. Bineinteles ca nu putea sa lipseasca si minunatul cuplu format din Aaron si Brianna, care era mai mult dezbracata decat imbracata. Pe ea avea o pereche de pantaloni scurti, un maieu foarte decoltat pana la buric si tocuri de aproximativ 20 de cm. Iar baiatul a carui mana o tinea avea o pereche de blugi negrii si un tricou alb simplu. In picioare avea o pereche de tenisi rosii Nike, iar in cap avea o sapca pe care scria NY. Se asezara la masa, iar eu ma intorc spre bucatarie. Ajunsa acolo nu ezit sa ma asez pe un scaun alaturi de Perrie, fiica bucataresei. Imi iau farfuria plina de mancare in fata mea si incep sa mananc cat mai repede posibil.

Per - Daca o tii tot asa o sa te ineci! ( zambeste ea)

Eu - Stai linistita! (spun cu gura plina) Am mai mancat asa. Nu te ingrijora.

Per - Sa stii ca daca te inneci din cauza asta nu o sa vin la inmormantarea ta. ( glumeste blonda)

Eu - Nu cred ca o sa vina nimeni. Nu vad rostul.

Per - Nu mai fii asa negativista si mananca tot. Astazi o sa fie o zi grea. ( imi face Perrie cu ochiul)

Eu - Ca orice alta zi. ( imi dai eu ochii peste cap)

Per - Ai grija! Daca iti mai dai mult ochii peste cap o sa iti ramana acolo. ( rade ea de mine)

Eu - Hahaha.. am uitat sa rad ( raspund sarcastic la remarca facuta de minunata mea prietena)

Per - Tocmai ai facut-o!

Eu - Da...eu ma duc sa strang dupa hiene ( schimb subiectul si ma ridic de la masa. Puteam auzii cat de tare radea Perrie din camera alaturata.)

Din fericire nimeni nu mai era la masa. Toate farfurile erau goale, exceptand cea a Briannei. Desigur, fata asta mananca doar o bucata de paine cand nu ii convine ceva. Dar sincer nu pare sa fie problema mea. Iau lucrurile unul cate unul de pe masa si ma deplasez pana in bucatarie. Le pun in chiuveta si incep sa curat. Se pare ca acesti oameni nu au auzit in viata lor de masina de spalat vase. Cea mai ingrozitoare parte este ca se acumuleaza multa grasime pe farfurii din cauza carnii in mult ulei in timpul pranzului. Aaron si Damon mananca excesiv carne, iar din aceasta cauza stau cateodata sa curat cate 10 minute din cauza urmelor. Din pacate nu am voie sa ma plang deoarece nu se stie ce ma asteapta. Iau ultima farfurie in mana si o spal. Sterg chiuveta si usuc vasele cu prosopul alb din mana mea. Le pun in ordine fiecare si ma indrept spre camera unde imi iau un tricou alb, pantaloni lungi negrii si niste tenisi in picioare. Parul il prind intr-un coc lejer simplu fara a mai schimba ceva la aspectul meu. Cobor jos, imi iau geanta si cheile, iar apoi pornesc la "drum". Mersul pe jos intotdeauna m-a facut sa ma simt libera din cauza aerului care trece prin parul meu si pasarie ce canta din copacii vechi. Sa nu uit de strazile pustii. Bineinteles ca aici imi petrec majoritatea timpului, analizand fiecare detaliu in parte. Drumul spre coafor dureaza ca de fiecare data 10 minute. Acolo ma duc spre masa mea unde tin lucrurile necesare pentru aranjarea parului si ma asez pe scaun.
Ja- Se pare ca cineva a avut azi o zi grea! ( chicoteste ea si se aseaza pe scaunul de langa mine)

Eu- Ca de fiecare data!

Ja- Lasa ca trece cand esti langa mine! ( imi face ea cu ochiul)

Eu- Chiar ca! ( rad eu)

Ma ridic de pe scaun, dupa care pregatesc "uneltele" pentru programarile zilnice. Ce e cel mai rau este ca nu stiam cine urma sa intre pe usa coaforului.

_________________________

HOLAAA! STIU CA ACEST CAPITOL ESTE SCURT, DAR AM FOST FOARTE OCUPATA CU SCOALA, AVAND IN VEDERE CA TREBUIA SA IMI MARESC NOTELE. IN ORICE CAZ...LASA-TI IN COMENTARII PAREREA VOASRRA DESPRE ACEST CAPITOL. CINE CREDETI CA VA INTRA IN COAFOR?
Pe data viitoare, luminitele mele! BYEEEEE


Adoptata de One Direction Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum