Acestia se indreapta spre carusel unde intalnesc cuplul favorit al anului, Aaron si Brianna.
Bri- Ce cauti tu aici?! Tu trebuia sa imi cureti garderoba la ora asta! ( Hope nu putea sa se mai miste sau sa spuna un cuvant. Era prea socata de aparitia acestora )
Aaron si-a scos telefonul, dupa care si-a pus telefonul la ureche.
Ho- Aaron te rog nu imi face asta! Nu! ( tipa aceasta la fratele ei)
Aar- Dupa ce ca nu esti acasa facandu-ti treaba mai faci si pe minorosita! ( daca privirile ar putea ucide aceasta ar fii de mult moarta)
Perrie nu putea sa se miste. Ii era prea frica de reactia lui Aaron. Baietii se uitau confuzi la acestia, iar Jade nu era de gasit. Hope plangea fara oprire. Ii era mult prea frica de ce o sa se intample cand vor afla parintii acesteia. Tot ce putea sa faca era sa indure si sa treaca peste situatie ca si cum nimic nu s-ar fii intamplat.
Za- Ea nu pleaca nicaieri! Iar tu nu poti face nimic sa impiedici chestia asta! ( tipa acesta la el)
Aar- Ba pot si o voi face! ( Aaron da sa isi prinda sora de incheietura, dar ceva il oprii)
Lou- Eu nu cred ca ai inteles. Ea va ramane cu noi, iar tu iti vei lua talpasita impreuna cu fufa ta. ( zambii acesta fals)
Baietii se asezara in fata ei, asa incat sa formeze un zid protector pentru aceasta. Fata era socata la fapta acestoria, dar nu spune nimic. Hope se ridica pe varfuri sa ii priveasca chipul fratelui ei care era la fel de rosu ca o rosie. Aaron pasii un pas inapoi.
Aar - Asta nu se v-a termina aici!
Acesta isi lua iubita de mana si se intrepta spre casa fara sa mai spuna un cuvant. Baietii se intorc catre fata care se uita la ea de parca erau niste mutanti veniti de pe alta planeta.
Ho- Nu trebuia sa faceti asta. Nu vreau sa va bag in viata mea avand in vedere ca puteti iesii raniti din ea. Dar totusi va multumesc pentru asta. Acum cred ca o sa ma duc acasa sa vad ce consecinte ma asteapta. ( isi pleca capul si facu un pas spre iesire)
Ha- Eu nu cred ca ai inteles! Tu nu te vei mai duce acolo nici cand vei fii Regina Elisabeta! Nu vom permite asa ceva.
Per- Tu vei sta in apartamentul meu impreuna cu mine. Mi-ar prinde foarte bine o colega de apartamemt mai ales ca e asa de pustiu in el.
Za- Nu cand sunt eu acolo. ( ranjea acesta. Perrie nu ezita sa ii dea o palma peste umeri facandu-l pe acesta sa ofteze.)
Per- Mai vedem noi. Acum haideti sa mergem. A fost o zi destul de lunga, iar noi avem nevoie de putina odihna.
Za- Am vrea noi, dar exista o mica mare problema..noi nu avem unde sa stam avand in vedere ca cineva...( se uita acesta la Louis) s-a jucat cu apa si a inundat casa.
Per- Nu este nici o problema. O sa veniti la noi sa dormiti avem destule saltele pe care sa dormiti. ( zambii aceasta catre ei)
Li- Atata timp cat nu va stam pe cap ar fii perfect! ( zambii acesta catre noi. Era ceva in momentul acela care a facut-o pe fata cu par castaniu sa roseseasca si sa isi lase capul in jos cat sa nu vada băietii. Au mai stat putin, dupa care au plecat spre apartamentul lui Perrie.)
Per- Baieti! Ajutati-ne sa ducem saltelele in living. ( sefa din ea sare la iveala. Livingul era de marime medie ata incat sa incapa numai 2 saltele. Niall se aseza pe canapea supanand ca vrea sa doarma pe ea, iar Harry cu Louis se asezasera pe saltelele de pe podea.)
Per- Cum nu mai avem loc Zayn v-a dormii cu mine in camera mea, iar Hope v-a dormii cu Liam cu conditia ca Liam sa doarma pe jos pe saltea desigur.
Li- Nici o problema atata timp cat si Hope este de comun acord. ( spuse el cu o voce calma)
Ho- Nu este nici o problema! (zambii aceasta)
_________________________
Hello darkness my old friend!!! Hello lume, a dat Dumnezeu sa postez capitolul 3 din carte! 😂😂 sper ca mai sunteti interesati de ea! 😏😂😁 promit ca imi dau silinta! Am scris si rescris capitolul asta de 6 ori...dar mno ce sa faci 😂😂 nu am avut asa de multa inspiratie in vacanta, ideea mi-a venit in ora de biologie si engleza 😂😂😂 sper ca va place ce ati citit.
BYEEEEE 🤗😘😁😂
CITEȘTI
Adoptata de One Direction
ФанфикEa - locuia cu bunicii ei intr-o casa modesta dintr-un sat alaturat de Manchester pana cand ei murisera. De atunci a fost nevoita sa locuiasca cu parintii ei in Londra. Ei- au ajuns o trupa faimoasa in 2010 cu ajutorul lui Simon Cowell. Au devenit f...