II

348 12 0
                                    

Ma ridic de pe scaun, dupa care pregatesc "uneltele" pentru programarile zilnice. Ce e cel mai rau este ca nu stiam cine urma sa intre pe usa coaforului.

_________________________

A trecut ceva timp decand s-a deschis coaforul. Clientii continuau sa intre si sa iasa pe usa transparenta de sticla. Sarcinile erau una mai grea ca si alta. Persoane de toate "nivelurile" dadeau navala in coafor. Pentru un nou look sau pentru un eveniment, clientii isi asteptau randul. Jade si Hope dadeau tot ce aveau mai bun sa isi faca clientii fericiti. Timpul trecea foarte repede pe langa cele doua fete. Asta pana cand pe usa coaforului intra o persoana. Ochii ei albastrii plin de bucurie se afisara la intrarea incintei. Perrie isi facu apatitia impreuna cu un baiat cu par negru, ochii ciocolatii si tatuaje desenate pe trupul sau sculptat.

Per- Sper ca mai aveti loc pentru mine! ( spuse aceasta imbratisand fetele strans) Acesta este iubitul meu Zayn. ( il prezinta ea pe baiat)

Ho- Cum sa nu! Doar esti clienta noastra favorita! Buna, incantata de cunostinta! Hope. ( da ea mana cu acesta dupa care pregateste scaunul pentru prietena ei )

Zayn ii intoarce gestul si zambeste. Perrie se aseza pe scaun si privea prietena ei in oglinda. Din totdeauna o admira pe prietena ei cea mai buna. Faptul ca Hope este o persoana puternica o fascina pe aceasta. Pur si simplu nu avea cuvinte sa o descrie pe fata cu parul castaniu si zambetul alb ca laptele.

Ho- Ce vrei sa experimentezi azi? ( ridica ea spranceana stanga)

Per- As vrea sa imi fac parul alb cu umbre grii.

Hope isi pregatii toate cele necesare pentru dorinta acesteia. Usor incepe sa isi faca munca lasand la final un rezultat uluitor. Parul avea mai mult volum si era mai stralucitor ca stelele.

Per- Stiam ca nu o sa ma dezamagesti!

Ho- Cuplacere ( ii face ea cu ochiul)

Per- Si acum? Unde plecati? Nu vreti sa veniti cu noi la carnaval? O sa fie distractiv! Plus ca o sa vina si prietenii lui Zayn! ( spune ea entuziasmata catre cele 2 fete)

Ho/Ja- Nu stiu.../Desigur ( spun acestea in acelasi timp)

Per- Haide Hope! Promit ca nu o sa observe nimeni! Oricum sunt plecati de acasa!

Ho- De unde stii? ( raspunde ea cu teama in voce)

Per- Am vorbit cu mama inainte sa vin aici! Asa ca putina libertate nu strica!

Ho- Bine...dar nu o sa stau mult!

Per- Daaaa!!!!! (sare Perrie in sus)

Za- Ar trebuii sa mergem! Baietii au ajuns deja si daca mai stam mult aici o sa dispara carnavalul! ( se uita acesta la ceas)

Ho- Mergeti inainte! Vin si eu dupa ce aranjez pe aici lucrurile!

Ja- Vin sa te ajut!

Ho- Nu! Poti sa pleci cu ei! O sa vin si eu imediat. Perrie da-mi mesaj unde sa ne intalnim cand ajung!

Per- S-a facut! ( aceasta i-a mainile amandurora si fuge pe usa)

Ho- Aualeu...( chicoteste Hope)

Aceasta ia placa si o pune in sertar. Dupa ce totul este pus la locul lui, Hope inchide becul si inchide usa cu cheia. Aceasta isi cauta telefonul si o apeleaza pe fata cu parul alb. Hope suna pana aude casuta vocala. Ea ofteza si se indreapta spre carnaval. Dupa un drum de 10 minute fata cu parul saten ajunge la intrarea carnavalului. Ea se uita imprejur sa vada daca isi poate vedea prietena dar fara sanse. Sunt prea multi oameni. Aceasta se duce inainte si incepe isi caute prietenele. Cu cat se inainta mai mult cu atat vedea mai putin. Zeci de oameni ii stateau in calea de as gasii prietena cea mai buna. Ajungand intr-un loc mai linistit, Hope se uita imprejur sa vada daca vede o fata cunoscuta. Si de data asta a avut noroc sa o vada pe prietena ei, Jade. Aceasta alerga spre ea si o imbratisa.

Ja- Ma sufoci..(spune aceasta si Hope ii da drumul)

Ho- Nu este vina mea ca nimeni nu raspunde la telefon. V-am cautat zeci de minute. ( gesticuleaza Hope prin aer)

Ja- Imi pare rau. Acum haide la ceilalti sa faci cunostinta.

Cele doua se indreapta spre automatele umplute cu plusuri si sa opresc cand sunt in fata unui grup de baieti care stau alaturi de Perrie si Zayn.

Per- Hei! Ai ajuns! ( o imbratiseaza Perrie pe Hope)

Ho- Ce pot sa spun? Dumnezeu tine la mine cu adevar si mi-a ghidat calea spre tine! ( rade aceasta)

Perrie isi da ochii peste cap si continua sa vorbeasca.

Per- Acestia sunt Louis,( arata aceasta spre un baiat cu parul saten si ochi albastrii) Harry, ( arata spre un baiat cu parul buclucat si ochi verzi) Niall, ( arata spre un baiat cu parul blond cu ochi albastri) si Liam ( arata spre un baiat cu parul saten si ochi caprui). Pe Zayn il cunosti deja asa ca nu mai are rost sa ti-l prezint. Baieti ( sa uita ea la acestia) aceasta este prietena mea cea mai buna, Hope.

Baietii- Hei! ( spun toti in cor)

Per- Sa nu o speriati! Inca mai am nevoie de ea! ( incep toti sa chicoteasca inafara de Hope care doar zambeste si isi da ochii peste cap)

Acestia se indreapta spre carusel unde ii intalnesc pe.........

Heiii! Sunt eu din nou ( insfarsit) acesta este capitolul 2!! Sper sa va placa! Pe cine credetu ca au intalnit? Ce o sa se intample mai departe? 😂😂 Putina drama nu strica nu?


Adoptata de One Direction Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum