Dupa 30 de minute de vorbit...
Lou- Haideti sa facem un movie night!
Per- Eu aduc paturile, Zayn tu cauta toate perinile din casa si pune-le pe canapea!
Za- Gata sefa! ( fuge el sa gaseasca ce spuse aceasta)
Per- Hope tu du-te in bucatatie si cauta gustari! Chipsuri, popcorn, ciocolata, tot ce prinzi la mana si pune fiecare in cate un bol separat! Lou....defapt Harry du-te si ajut-o!
Lou- Heeei!! De ce nu eu?!
Per- Pentru ca tu o sa mananci tot ce prinzi la mana!
Lou- True! ( incepe acesta sa rada)
Per- Liam tu aranjeaza perinile si paturile pe canapea, iar Louis tu il ajuti! Capis?
Lou- Oi oi ( isi duce mana la cap ca si soldatii si se ridica de pe saltea)
Per- Copil! ( isi da ochii peste cap amuzata)
Hope se indreapta spre bucatarie cu Harry in spatele ei si incep sa caute gustari.
Ha- Si de cati ani o cubosti pe Perrie? ( incearca el sa inceapa o conversatie)
Per- Dintotdeauna avand in vedere ca mama ei este bucatareasa parintilor mei. ( zambeste ea spre acesta in timp ce scote o punga de chipsuri din dulap. Ea i-o inmaneza lui, iar acesta toarna chipsurile in bol.)
Dupa ceva timp...
Ho- Cred ca ajung! ( rade aceasta)
Ha- Nu prea cred! Cat timp Niall e prin preajma o sa ii ia 5 minute sa manance tot ce e pe masa!
Hope chicoteste si ia 4 boluri de pe masa. Ea,urmarita de Harry in spate cu inca 4 boluri in mana, se indreapta spre living si aseaza bolurile pe masa. Toata lumea se aseza la locurile lor. Louis pe saltea langa Harry, Niall pe salteaua lui Harry, Zayn langa Perrie pe canapea, iar Hope cu Liam pe cealalta parte a canapelei. Filmul ales de ei a fost Truth or Dare. Un film horror a carui actrita principala era Lucy Hale. Perrie il tinea strans de mana pe Zayn, Louis si Harry au adormit la majoritatea timpului in timo ce Niall la baie. Hope impartia popcornul cu Liam. Cateodata mainile lor se mai atingeau, incat cei doi sa se uite unul la altul si sa roseasca, insa nimeni nu observa sau cel putin asa credeau ei. Fiecare adormii inafara de Liam si Hope. Ei erau prea ocupati sa se uite la film. De fiecare data când era un jump-scare Hope se ascundea in umarul lui Liam. Liam zambea de fiecare data. El se uita la ea amuzat in timp ce Hope se uita la ecranul din fata ei. Filmul a mai durat 20 de minute, dupa care s-a terminat si fiecare se duse in camera lui. Hope, urmarita de baiatul cu parul saten se indreptau spre camera unde erau ''cazati''.
Ho- Ma duc in baie sa ma schimb, iar tu te poti schimba aici daca vrei bineinteles. Bate in usa când esti gata. ( zambii ea si isi lua hainele pregatite de Perrie)
Li- Sigur!
Hope P.O.V.
Picioarele mele ating podeaua rece. Simt o multime de fiori odata ce ating clanta usii. Imi dau bluza pe care am purtat-o astazi jos si o inlocuiesc cu un maieu pe care Perrie mi l-a dat. Dupa aceea imi iau pantalonii scurti de pijama pe mine. Ma uit in oglinda cateva secunde, dupa care aud un ciocanit la usa. Ies din baie, dar nici nu apuc sa ies ca imi pierd echilibrul. Inchid ochii asteptand contactul cu podeaua, dar simt 2 brate ce imi cuprind corpul. Imi deschid incet ochii si il vad pe Liam in fata mea. Ma uit in ochii lui ciocolatii si pot sa jur ca au devenit mai intunecati decat de obicei. Ma uit drept in ochii lui si el in ai mei. Fetele noastre erau la cativa centimetrii departare, dar nici unul nu intraznea sa spuna ceva sau sa miste. Parca tot in jurul nostru statea pe loc.
Imi pare rau ca fac capitolele asa de scurte, dar sincer nu am rabdare sa scriu 1000 de cuvinte sau ceva de genu...poate cu timpul ma voi obijnuii dar pe moment o sa incerc sa postez cat mai multe capitole in timp scurt ca sa nu va dezamagesc mai mult decat o fac deja! 😉
CITEȘTI
Adoptata de One Direction
FanfictionEa - locuia cu bunicii ei intr-o casa modesta dintr-un sat alaturat de Manchester pana cand ei murisera. De atunci a fost nevoita sa locuiasca cu parintii ei in Londra. Ei- au ajuns o trupa faimoasa in 2010 cu ajutorul lui Simon Cowell. Au devenit f...