Totul a inceput intr-o zi ploioasa de toamna. Vantul sufla frunzele aurii cu nervozitate in toate directile posibile, iar norii erau gri ca si asfaltul. Tatal meu si mama mea tocmai isi luasera o firma noua pe nume "Spouse" ce continea haine de un disigner foarte renumit din Londra. Tin minte cat de fericiti erau. Erau asa de fericiti incat m-au pus sa ii ajut cu deschiderea noii achizitii. Nu aveam o relatie foarte stransa atunci asa ca acela a fost momentul meu, in care sa fac relatia noastra sa devina mai puternica si mai stransa. Stiind ca tot ce era in mintea lor era puterea si castigul am ajuns la concluzia sa fac ceva care sa fie extravagant in toate punctele de vedere. Mancare, decoratiuni si asa mai departe. Bineinteles ca nu aveam nici cea mai mica idee cum trebuia sa fac asta avand in vedere ca am crescut intr-o casa modesta alaturi de bunicii mei intr-un sat langa Manchester. Asa ca am decis sa ma informez de la "prietena mea" Bryanna. Sau cel putin credeam ca imi era prietena. Tot ce voia era sa se foloseasca de mine sa ajunga sa fie impreuna cu fratele meu, Aaron. M-a ajutat sa fac cea mai urata prezentare. Avand in vedere ca, credeam ca imi este prietena nu am zis nimic desi totul imi displacea. Am facut cea mai mare greseala facand asta! In ziua prezentarii toti au fost dezgustati de sala plina cu decoratiuni. Disigneri faimosi ajungand sa injure la adresea mea, iar parintii mei ajungand sa piarda firma din cauza asta. De atunci am ajuns sa fiu sclava proprilor mei parinti si sa fiu vazuta in ochii celorlalti un gunoi, o persoana inutila. Liceul a devenit foarte greu avand porecle precum "Gunoiut" sau "Jegodie". Nimeni nu interactiona cu mine in alte feluri, iar din aceasta cauza am inceput sa ma inchid in mine si sa nu mai am incredere in nici o persoana. Profesorii se prefaceau ca nu exist si colegii radeau de mine scotand zvonuri neadevarate. Bineinteles ca au fost momente in viata mea cand am incercat sa ma sinucid, dar de fiecare data ma trezeam pe un pat de spital cu perfuzii in mana. Nu am aflat niciodata cine m-a salvat si sincer nici nu vreau sa aflu. Cum v-am mai spus...am un frate Aaron. Tot ce pot sa spun despre el este ca e copilul favorit din aceasta familie. El a fost crescut de mama si de tata..sau cum le spun eu, Damon si Claire. Isi traieste viata consumand droguri si ducandu-se la fiecare parasuta ce ii apare in cale. Pentru el nu sunt nimic decat un obstacol si de acea ma injura si ma mutileaza. Ma numesc Hope Adams si asta e povestea mea.
______________________
Hei! Aceasta este introducerea cartii Adopted by One Direction. Am facut cartea aceasta pe contul meu vechi caruia i-am uitat parola, iar multi dintre voi mi-ai spus sa o continui. Coperta este facuta de incredibila BorBianca16 ! Iti multumesc din suflet pentru coperta aceasta minunata! Am ales sa schimb putin desfasurarea cartii. Sper din suflet sa va placa!
CITEȘTI
Adoptata de One Direction
FanfictionEa - locuia cu bunicii ei intr-o casa modesta dintr-un sat alaturat de Manchester pana cand ei murisera. De atunci a fost nevoita sa locuiasca cu parintii ei in Londra. Ei- au ajuns o trupa faimoasa in 2010 cu ajutorul lui Simon Cowell. Au devenit f...