Početak putovanja

86 3 0
                                    

U subotu rano ujutro probudio me plahi glas jednog od mojoh očeva: Jimmya.

"Noellica, dušo..." - govorio je polako tresući me nebi li me trgnuo iz sna.

"Subota je tata..." - jedva sam izgovorila prekrivši se poplunom preko glave.

"Znam, ali ja i Frank (moj drugi otac) imamo iznenađenje za tebe!" - rekao je tata uzbuđeno.

Kada sam čula riječ: iznenađenje odmah sam se razbudila. Obožavam iznenađenja!

"Kakvo iznenađenje?" - upitala sam ga brzo se iz ležečeg položaja prebacivši u sjedeči.

"Pođi zamnom u dnevni boravak k Franku pa ćeš saznati." - rekao je tata pokušavši me dići me iz kreveta.

Iako sam voljela iznenađenja teško mi je bilo ustati iz kreveta. Noćas sam do 2 ujutro učila Biologiju...bila sam jaako umorna, pre umorna da bi se sada u ovo subotnje jutro u 9 sati ustala iz kreveta. Ali ipak, znatiželja je bila jača od umora. Polako sam ustala primivši tatu za ruku i krenuvši za njime u dnevni boravak. Kada smo došli do dnevnog boravka ugledala sam svog tatu Franka kako sjedi na kauču i u ruci drži malenu bijelu kovertu.

"Dobro jutro ljepotice!" - rekao je veselo.

"Dobro jutro tata..." - rekla sam zjevnuši.

"Dođi malo rati svome." - govorio je pokazivavši prstom da dođem do njega. Doslovno sam vukla noge do njega od umora, a kad sam napokon stigla do njega umorno sam mu se bacilabu krilo.

"Evo, ovo je mali poklon od mene i tate Jimmya za tebe. Znamo da stalno učiš i naporno radiš." - rekao je pruživši mi bijelu omotnicu.

"Hvala..." - rekla sam pomalo sumnjičavo uzevši omotnicu. Rata Jimmy sve je to sa osmjehom promatrao. Polako sam otvorila omotnicu a u njoj je bila karta i nešto novaca. Izvadila sam kartu a na njoj je velikim žutim slovima pisalo:  NOELLE! NOVI TREND ZA TINEJĐERE! DVOMJESEČNO KRSTARENJE CIJELOM EUROPOM!

Kada sam vidjela što pišr ustalavsam i počela se derati.

"Aaaaa!! OMG!!!!! Idem na krstarenje!!"

"A što je najbolje brod nosi tvoje ime!" - rekao je tata Jimmy.

NoelleWhere stories live. Discover now