16. díl

915 73 4
                                    

Chlapci seděli na pohovce v objetí, když je najednou vyrušil zvonek. „Pizza je tady“ řekl radostně Harry a vyskočil na nohy, došel ke dveřím a hbitě je otevřel.

„Dobrý den“ pozdravil Harry poslíčka. „Vy, vy, vy jste Harry Styles“ vykoktal ze sebe muž v obleku, ve kterém vypadal jako chodící reklama. „No, ano, já se do telefonu představoval, pokud si pamatuji.“ Odpověděl Harry po chvíli smíchu. „Já vím, jen mě nenapadlo, že někdo jako vy, si u nás objedná pizzu.“ Řekl poslíček už poměrně klidně. Harry se usmál a podával roznašeči bankovky. Ten je přijal a podal Harrymu dvě pizzy. „Nějaká dívčí společnost?“ zeptal se. „Ne, proč“ odbyl ho Harry. „No, jenom, dvě pizzy a všichni vědí, že máte rád společnost dívek“ řekl klidně poslíček, Harry přitom zatínal pěsti a Louis už to nevydržel a začal se nahlas smát. Naštěstí IQ poslíčka nebylo velké, a stále si myslel, že je to nějaká dívka. Harry však jen řekl „Ne, žádná holka tady není, jen mám hlad, nashle“ a zabouchl dveře.

Otočil se na Louise a myslel, že ho probodne. Potom se však začal smát taky, došel k němu a provokativně řekl „Tak ty jsi moje slečna, tak jo“ potom se zasmál. „Stylesi, jestli nechceš jíst, řekni to rovnou a já ti ukážu, kdo je tady holka“ Odpověděl Louis a potom Harrymu zmáčkl pozadí. „Mm, zní to lákavě, ale mám hlad, baby“ odpověděl Harry a šel si sednout ke stolu. Louis se usmál a vychrlil ze sebe „No tak to do sebe tu pizzu hodíme, a jdeme na to“ Harry se smál. Postavil se, došel k Louisovi, chytl ho za ruku a dovlékl k židli, potom ho přitlačil, tak aby se posadil a dodal „I kdybychom to vyluxovali, já nevím jakou rychlostí, nemáme čas, za tři čtvrtě hodiny tam musíme být.“ Louis udělal smutný obličej a olízl Harrymu nos. „Pizza je tam“ nasměroval Harry Louise. „No, to je pravda, ale já mám chuť na sladké“ řekl provokativně Lou a skousnul si spodní ret. „Jo, taky sis objednal Havaj, je tam ananas, sladký“ odpálkoval ho Harry a šel se posadit.

Na nohy ho postavil zase zvonek. Došel ke dveřím a stál tam Niall. „Čau brácho, pojď dál“ pozdravil Harry a pustil Nialla dovnitř. „Dáš si pizzu?“ zeptal se Harry. „Jo rád“ odpověděl Niall a přisedl si k Louisovi, se kterým se už také pozdravil. Když už všichni měli kousek pizzy na talíři, Louis začal dělat kraviny. Stočil pizzu do roličky, a stále si ji vyndával a dával do úst. „Fuj, nebuď nechutný“ ozval se Niall a zasmál se. Harry do něj drkl s poznámkou „vždyť je to sexy“ Niall se zhrozil ještě víc. „Jak vidím, vyrušil jsem vás, při nějaké sexuální válce“ řekl blonďák s hraným znechucením v obličeji. „No to teda“ odpověděli oba milenci zároveň a všichni tři se začali nahlas smát. „Máme dvacet minut kluci“ ozval se Harry a snažil se sníst alespoň něco.

„Deset minut, dělej Harry!“ křičel na svého přítele Louis. „Už běžím, klid“ zakřičel Harry a už se řítil ze schodů dolů. Niall se smál a zase si neodpustil poznámku „S vámi dvěma, by nebydlel ani Liam a ten toho snese hodně“ „Ha ha ha“ řekl naoko pobaveně Louis a vydal se do garáže. Kluci ho následovali.

Nastoupili do auta s tmavými okny a vyjeli z domu. Harry už byl schopen řídit, přece jenom, už se za tu dobu stihl dát do kupy.  K budově managementu dorazili přesně ve tři a rychle nastoupili do dodávek. Niall k Zaynovi a Liamovi a Harry s Louisem do druhé.

------------

„Ale no tak Harry“ prosil Louis a přitom hladil Harryho stehno. „Lásko, jsme tam za deset minut, to si nestihneš sundat ani tričko“ řekl pobaveně Harry a políbil Louiho na ucho. „Ale jo, dívej“ řekl Louis a začal si sundávat tričko. „No, to vidím“ řekl Harry, začal se smát a tričko mu zase stáhl dolů. „Počkej na večer“ řekl kudrlinka tajemně a kousl Louise do rtu. Louis se spokojeně usmál a dodávka zastavila.

POzn.: takže, přidávání už nebude tak časté, protože prvních 15. dílů jsem měla zveřejněných na jiné stránce už předtím, než na wattpadu. (nevadí pokud nechápete:DDDD )

no prostě takže bych byla moc ráda, kdybyste zanechali komentář:) -Lucy

Dark world with a light at the endKde žijí příběhy. Začni objevovat