"Tak, Harry, to je asi všechno," řekl Niall, když na stůl pokládal kyblík s ledem a šampaňským. Harry by mu odpověděl, jenže mu přišla SMS od Eleanor.
'Jsme tam asi za deset minut. Elxx.'
Když si zprávu přečetl, do těla mu vběhl adrenalin, připadal si tak zvláštně, takový plný naděje a očekávání, už se nemohl dočkat.
"Musí, teď vypadni, promiň, ale za chvíli je tady," řekl Harry a nahodil svůj omluvný úsměv. Niall se zasmál, objal Harryho, popřál mu hodně štěstí a šel ke dveřím.
"Jo, málem bych zapomněl, tady máš ten lubrikant", otočil se ještě Niall a hodil po Harrym zabalenou krabičku, která obsahovala to, co měla, snad. Harry chytil letící věc, podíval se na ni, pak na Niall, zase na ni a opět na blonďatého chlapce.
"Nialle, co to je za značku, co to sakra je?" zeptal se Harry a začal se smát.
"Tak promiň, že se tady v těch věcech nevyznám," řekl na oko uraženě Niall a pak se zasmál.
"No jo, tak čau," vyháněl blonďáka Harry a zavřel za ním dveře.
Čekal asi pět minut, než uslyšel přijíždět auto, nejspíš taxík. Kudrnatému chlapci připadalo, že čeká tak hodinu, ale to bylo nepodstatné, protože jeho láska už přijela. Harry zhasl světla, takže v pokoji vyniklo slabé světlo několika svíček rozprostřených po domě.
Louis vešel dovnitř a chtěl automaticky rozsvítit, jenže to nešlo. "Harry?!" řekl chlapec zvýšeným hlasem, ale odpovědi se mu nedostalo. Došel do kuchyně, kde si na stůl odložil telefon a uviděl růže. Jejich rudá barva byla vidět i v příjemném šeru, Louis se pousmál. Došlo mu, že Harry se chystá k nějakému romantickému činu, a tak se rozhodl, že tuhle hru, bude hrát s ním. Posadil se na stůl, překřížil nohy, tak jako to viděl v romantických filmech, na kterých Harry ujížděl, vzal si do ruky kytici růží a čekal, odkud se jeho kudrnatý přítel vynoří. Seděl tam, jako zamilovaná patnáctka usmívajíc se do země, když ho do obličeje trefilo papírové letadýlko. Louis se trochu lekl, ale stihl kus složeného papíru chytit a rychle se podíval směrem, odkud přiletělo. Nikdo tam nebyl, ale chlapec sedící na stole věděl, že Harry nemohl utéct daleko, a proto, když rozbalil letadýlko, na tvar obdélníku, rozhodl se promluvit. "Lásko, je mi to fakt líto, ale já to ve tmě prostě nepřečtu."
Ads by Rich Media ViewAd Options
Harry se začal smát. "Úplně jsi zkazil romantickou chvilku," řekl pobaveně Harry. Nahodil pojistky a rozsvítil světla. "Rychle si to přečti, ty Kazi romantiku!" řekl naoko uraženě Harry a sledoval Louise, začteného do textu, který mu napsal. Stálo tam: 'Začíná to v posteli, taky to tam končí (Kdybys to nechápal, lásko, jdi do ložnice)'. Louis se zasmál a skousl si spodní ret. Harry potom rychle zhasl světla a vyběhl po schodišti do jejich království, skočil na postel a prstýnek dal Louisovi pod polštář, aby si ho vzal jako zoubková víla dětské zoubky. Nad touto myšlenkou se zasmál, ale smích hned utichl, protože Louis už otvíral dveře a vcházel opatrně dovnitř.
Když vešel, ucítil příjemnou vůni vonných svíček. Usmál se nad tím, miloval tuto vůni, bylo to jako jeho oblíbený čaj. Podíval se na Harryho a úsměv se mu ještě více rozšířil. Louis si sundal mikinu a vlezl si k Harrymu do postele, přiblížil se k němu asi na centimetr a vydechl. "Ahoj," řekl Harry a usmál se.
"Ahoj," odpověděl Louis a úsměv mu opětoval, stejně jako to bylo před jejich prvním polibkem, potom Harry posunul hlavu tak, aby odstranil malou, ale zároveň obrovskou mezeru mezi oběma a Louise vášnivě políbil. Harry se odtáhl, ale své čelo nechal opřené, o to Louisovo. Zapomněl na vše, co chtěl říct, a proto to udělal tak, jak to cítil. Zasunul svou ruku pod Louisův polštář, ještě tam šikovně otevřel krabičku a zeptal se "Vezmeš si mě?" Louis byl zaskočen, vždy si myslel, že on bude ten, kdo bude Harryho žádat o ruku, ale nechtěl to řešit, byl rád, že to Harry udělal. Neskutečně rád.
"Ano," řekl Louis pevně po malé pauze a nechal se od mladšího přítele políbit.
Pozn: Takže, tohle je poslední díl a doufám, že se vám tahle povídka líbila:) Poděkování a takové věcipřipíši k Epilogu, který vyjde co nejdříve:)
Mám vás ráda a děkuju♥ -Lucy