INFO PENTING !

1.1K 107 3
                                    

Kalau ada yang masih tak faham dengan jalan cerita ni , okay macam ni , Han Hyejin diarahkan untuk merawat Jungkook yang mengalami trauma yang teruk disebabkan oleh ibu bapanya mati dibunuh oleh sekumpulan orang yang tidak dikenali dan juga ada satu tragedi yang berlaku yang menyebabkan dia hilang ingatan .

Setiap malam Jungkook akan diganggu dengan mimpi yang aneh , sehinggakan dia berkelakuan seperti orang sakit mental , apabila dia tersedar dai mimpi , dia akan bertindak mencederakan diri sendiri . Pada suatu malam , Jungkook kelihatan seperti mengintip beberapa orang ,dan berkelakuan untuk membunuh orang orang tersebut namun ada jiran yang melihat situasi tersebut dan melaporkan kejadian tersebut kepada pihak polis dan hospital .

×××

Doktor mengesahkan bahawa Jungkook mengalami gangguan otak untuk tempoh masa yang lama , tetapi dia boleh sembuh dengan bantuan pakar untuk mengembalikan ingatannya semula .

×××

Hyejin membawa Jungkook balik ke rumahnya untuk rawatan peribadi , kerana dia sah menjadi penjaga Jungkook , berita baik untuk Jungkook kerana dia mulai sembuh hari demi hari , tetapi tidak lama selepas beberapa hari itu , Jungkook terjumpa sekeping gambar yang menyimpan pelbagai rahsia di dalam laci di bilik tetamu milik keluarga Han .

Dan itulah yang terjadinya dia mengerat tangannya sehingga berdarah di bathtub dalam bilik tersebut lalu pengsan dan dibawa ke hospital .



Okay , dah faham ? Kalau tak faham jugak , sila komen


[Di sini !]



Malam ini saya akan update , maaf tak dapat update semalam sebab line celcom tidak mengizinkan -_-"

Paii paii


Author Koala aka wife Alvin Chong 💐🐨

Pftt BAHAHAHHAHAHA

[SU] The Psychotic Patient Where stories live. Discover now