,,Deti sme tu".prebudil ma hlas našeho učitela.
Pozrel som sa von oknom a všade okolo nás boli len vysoké budovy.,,Konečneeee " skríkol rozospatý Charlie vedľa mna.Všetci sa naneho otočili.
,,Čo tak čumite"?pozrel sa na nich a pomaly sa postavil.
,,Nič si nezabudnite a kufre si každý vyberie sám"zavelil učitel.
Všetci ostatný už z busu vystúpili len ja a Charlie ešte nie kedže sme sedeli úplne vzadu.Konečne sme už mohli vystúpiť a zobrať si naše kufre.
Pohladom som našiel Oliviu stála spoločne s Avou pri ich spolužiakoch.
,,Ľudia toto je nás hotel."Na izbách budete najmenej po dvoch najviac po piatich."povedala ich triedna.
Hned ako to dopovedala som svoj zrak otočil na Charlieho a spoločne sme si vymenili pohlady.Všetci sme si zobrali kufre a spoločne sme vošli do hotela.
Na recepcii nám každému rozdali klúče a my sme sa vydali hladať naše izby.,,Takže my máme číslo izby 113 , 3 poschodie " otočil som sa na Charlieho.
Charlie mi vytrhol klúče z ruky a r začal s nimi a jeho kufrom utekať poschodoch.
,,Kto tam bude prvý bude si môcť zabrať najlepšiu posteľ "stihol mi ešte zakričať.
.....
Ten debil si nevšimol že sú tu aj výťahy......
No skúste si tipnúť kto z nás bol pri izbe rýchlejšie.
Keď konečne dobehol zadýchaný Charlie len namňa hodil zmätený pohlad.
,,Kámo ty si sa teleportoval?!"pozeral sa namňa prekvapene.
,,Áno to si nevedel že to dokážem?"pozrel som sa naňho s vážnou tvárou.
Charlie stále nechápavo stál, tak som si odneho konečne zobral klúče od izby.Potom ako sme sa vybalili sme len tak sedeli na posteliach a počúvali hudbu.
O chvílu za ozvalo klopanie na izbe.Kedže sme si nezamkli dnu vošiel náš triedny a povedal nám že máme íst dole.
Keď sme tam došli všetci už boli nastúpení a triedna 3.F vravela plány na dnes.,,Takže autobusom sa odvezieme do centra tam pozrieme pár pamiatok a potom vám dáme 2 hodinový rozchod".
Všetci sme sa natrepali do autobusu a došli sme do centra NY.
Všade okolo nás boli obrovské budovy a mrakodrapy.
Ulicami kráčali davy ľudí.
Cesty boli plné aút a žltých taxíkov.
,,Teraz si ako prvé prezrieme Empire State Building" zavelil náš učitel.Po hodine obzretí všetkých pamiatok nám konečne dali rozchod.
,,Tak kam pojdeme teraz?"spýtal sa ma Charlie.
,,Dal by som si kávu"povedal som mu znudene.
,,Okay to nebude problém na tejto ulici je aspoň 10 kaviarní"zasmial sa.
Vošli sme do tej najbližšiej a obaja sme si dali kávu.,,Uhm..Leo?"pozrel sa namňa Charlie od jeho mobilu.
,,No?"
Toto pridala Ava na jej my story na insta....(Olivia)
(Ava)
To vyzerá že oni sú tiež v tej istej kaviarni ako sme my teraz.....
YOU ARE READING
INSTAGRAM LOVE
RomanceJedného dňa keď sa Charlie a Leo len tak nudili ,Charlie pri scrollovani na insta objavil fotku Olivie.Olivia je dievča ktoré chodi na rovnakú školu ako chalani.Leovi sa Olivia už dlhšie páči,no nikdy nenabral tú odvahu aby jej to povedal.Čo sa stan...