,,Čóóóó?!" ,,Ako to že sme si ich nevšimli keď sem vchádzali?"pozrel som sa prekvapene na Charlieho.
,,Možno prišli iným vchodom?"povedal Charlie a pohľadom začal hladať ich stôl.,,Je tu len jeden vchod"... hodil som naňho nechápavý pohlad.
,,Noa?"
Niekedy mi príde že ten chalan v tej hlave nič nemá...
,,Aha tam sú!"skríkol Charlie a všetci okolo našeho stola na nás vrhli zabijácke pohlady.
,,Nemohol by si to povedat ešte hlasnejšie?!"spýtal som sa ho ironicky.
,,Tam sú!"
Ten debil to naozaj zakričal ešte hlastnejšie....Až tak že to započuli aj Ava a Olivia.
,,Oh doriti!"spanikáril som a radšej som sa skryl za nápojový lístok.
,,Poď"buchol domňa Charlie a ukázal na baby.
,,Čo?!"Zbláznil si sa ?"pozrel som sa naneho nechápavo.
,,Notak veď už ajtak vedia že sme tu." Aspoň máš šancu sa lepšie spoznať s Oliviou".uškrnul sa Charlie.
,,Ahh..."Toto budem ešte veľmi lutovať".povedal som a obaja sme sa vybrali k ich stolu.
,,Čauteee " usmial sa nanich Charlie a prisadol si k Ave.
,,Ahojte" povedal som a sadol som si na miesto vedľa Olivie.
,,Táák ako sa vám zatiaľ páči New York?"začal som konveráciu.
Neverím že som to naozaj spravil.
,,Je to tu fajn ale je tu zároveň strašne veľa ludí,všade kam sa otočíš,, povzdychla si Olivia.
Okay....
Ona mi práve odpovedala.
Dobre to by stačilo s týmito ženskými pocitmy som predsa dáky chlap!A takto sa naša spoločná konverzácia ďalej rozvíjala.
,,Už by sme mali asi ísť zachvílu sa máme stretnúť s našou triedou"pozrela sa Ava na hodiny.
,,Okay tak poďme"postavil sa Charlie a my sme ho nasledovali.Konečne sme došli na miesto kde sa máme všetci zhromáždniť.
Keď sme sa konečne všetci nazbierali mohli sme sa vrátiť do našeho hotela.Celú cestu sme šli spoločne s Oliviu a Avou a ďalej sa rozprávali.
Keď sme došli na hotel všetci sme sa pobrali na svoje izby.
Charlie a ja sme sa ako prvý vidali k výťahu.
,,Ale čo dneska už nepoužiješ schody?"pozrel som sa na Charlieho a zasmial sa.
,,Haha no bože tak som ich tu nevidel predtým no čo...."zasrel namňa Charlie.Konečne sme vošli do izby a prvé čo som spravil bolo že som sa zvalil na posteľ a dal si sluchátka.
Po asi hodine počúvaní hudby a pozeraní vídeí na youtube sa Charlie postavil a začal namňa hovoriť.
Kedže som mal sluchátka som ho nepočul.
,,Čo si vravel?"spýtal som sa ho a sluchátka si z uší vybral.
,,Potrebujem si niečo vybaviť "povedal a vyšiel z izby.
,,Okay...to vôbec nebolo divné"zasmial som sa a naspäť si založil slúchatka.
Akúrat keď hrala moja oblúbená pieseň od G -Eazy:Tumblr Girls
# relatable 😂😂
Ma vyrušilo klopanie na moju izbu.Dosť hlasité klopanie.
Bože to bude ten debil by ma zaujimalo že čo si zabudol.
Zamyslel som sa a vydal sa k dverám.
,,Čo je?"spýtal som sa drzo hneď ako som otvoril dvere.No za nimi nestál Charlie a ani náš triedny.
Stála tam Olivia.
Vždy usmievavá Olivia teraz už Olivia s vystrašenou tvárou.
,,Ja prepáč nechcela som ťa rušiť ale Charlie je v našej izbe a on a Ava no vieš si domyslieť"zasmiala sa nepríjemne.
,,Ou to som nevedel"pozrel som sa naňu prekvapene.Ten idiot to mal celé premyslené....
,,Tákže ma napadlo či by aom nemohla ostať zatial tu"milo sa namňa usmiala.
,,Jasné"povedal som a odstúpil som od dverí aby mohla vojsť.,,Viem že to bude odomňa znieť asi drzo ale nemáte tu niečo na jedenie?"hodila namňa nevinný pohlad.
,,Um asi len tak čipsy"povedal som jej a začal ich hrabať z tašky.
,,To mi uplne stačí"zasmiala sa.Po chvíle som navrhol či si nechce pozrieť nejaký film a spoločne sme sa pri ňom napchávali.
Obidvaja sme ležali na posteli kde som mal položený notebook,keď sa Olivja zrazu začala o mňa opierať.
,,Dúfam že ti to nevadí"pozrela sa namňa vystrašene.
,,Nie nie v pohode"povedal som a snažil sa ostať kludný.Dobre o tomto som sníval asi celý život.
Keď sme boli už asi na 4 filme som sa pozrel na Oliviu,ktorá spokojne namne spala.
Nevedel som čo mám robiť a tak som ju nechal ďalej spať.
Po chvíli som sám cítil ako sa mi zatvárajú viečka.
Obidvaja sme zaspali.
V spoločnom objatí.(Ráno)
,,óóóó oni sú tak cute"
Započul som ženský hlas ale nevedel som si ho zaradiť, kedže som bol ešte stále v polospánku.
,,Toto im musím zdokumentovať"ozval sa ďalší no teraz už mužský hlas.
V tom ma úplne prebudilo svetlo z blesku na mobile.
YOU ARE READING
INSTAGRAM LOVE
RomanceJedného dňa keď sa Charlie a Leo len tak nudili ,Charlie pri scrollovani na insta objavil fotku Olivie.Olivia je dievča ktoré chodi na rovnakú školu ako chalani.Leovi sa Olivia už dlhšie páči,no nikdy nenabral tú odvahu aby jej to povedal.Čo sa stan...