Pomaly som otvoril oči a nad sebou som videl stáť Charlieho a Avu.
,,Čo tu robíte"?pozrel som sa na nich nechápavo.,,Olivia sa nevrátila na izbu a všade som ju hladala a Charlie navrhol či nebude u vás na izbe...
Ako to tak vyzerá mal pravdu"odpovedala s úškrnom Ava.
V ten moment som svoj pohlad presunul na miesto v mojom náručí, kde ešte spokojne spala Olivia.Nikdy by ma nenapadlo že práve ona bude tá ktorú budem držať v náručí.
,,Olivia vstávaj"jemne som s ňou potriasol a prihovoril sa jej.Zatiaľ čo som sa snažil zobudiť Oliviu,Charlie a Ava nad nami len ďalej stáli a usmievali sa.
Po chvíli sa Olivia začala prebúdzať.Keď už konečne otvorila oči,na tvári sa jej vytvoril zmätený výraz keď uvidela Charlieho a Avu ako sa na ňu uškŕňajú.
,,Umm ja a Leo sme pozerali filmy a potom sme zaspali a to je všetko."odpovedala potichu.
,,Budem sa tváriť že ti to verím"zasmiala sa Ava.
,,Asi by som už mala ísť späť na izbu"povedala Olivia a postavila sa z postele.,,Ja a Ava sme sa dohodli že sa pôjdeme pozrieť do mesta.Idete s nami?"pozrel sa na nás Charlie.
,,Jope.Ajtak nemám čo robiť"povedal som znudene.,,Pridám sa k vám len sa potrebujem ísť prezliecť a tak veď viete"povedala Olivia a vydala sa do svojej izby.
,,Zatiaľ vás počkáme na recepcii "povedal Charlie a on a Olivia vyšli z izby.Ja som sa zatial prezliekol a dačo si rýchlo spravil s vlasmy.
Asi po 20 minútach som sa vydal za ostatnými na recepciu,kde už nedočkavo sedel Charlie.,,Konečne.Kokos trvalo ti to dlho ako babám"zazrel namňa Charlie.
Len som mu ukázal fuckera a sadol si k nemu na gauč.Po chvíli dole prišli aj Olivia a Ava.
,,No tak konečne môžme ísť"radostne vykríkol Charlie a rozbehol sa von z hotela.
My traja sme ho nasledovali von.,,Takže kam ideme najprv?"spýtala sa Olivia.
,,Tu blízko je nákupák tak ja by som sa chcela ísť pozrieť tam."povedala Ava zatial čo si pozerala mapu na jej mobile.Všetci sme jej to odsúhlasili a tak sme sa tam spoločne vydali.
,,Najprv poďme sem.Aj ja už potrebujem niečo nové na seba"povedal Charlie a všetci sme vošli do obchodu.
Každý sme si hladali veci pre seba.Ja som si kúpil jedny čierne skinny jeansy a jednu mikinu.
Charlie si našiel dve flanelky a jedny modré jeansy a baby si obe kúpili trička a nohavice.Po zaplatení sme vyšli von a bol čas ísť do ďalšieho obchodu.
Ja a Ava by sme radi šli do Sephori ak nechcete nemusíte ísť s nami.Viete ten obchod kde majú make up a tak."zasmiala sa Olivia.
,,Ja s tým problém nemám kludne pôjdem s vami."povedal som a usmial sa na Oliviu,ktorá mi úsmev opätovala.
,,No mne sa veľmi nechce keď mám byť uprí...."začal Charlie,no ja som na neho hodil vražedný pohlad a hneď to pochopil.
,,Teda chcel som povedať že rád pojdem"
,,Jej Make up"povedal dievčenským hlasom.
My sme sa naňom len zasmiali a vydali sa hladať tu Saharu či čo to je...Asi po hodine ..myslím to NAOZAJ hodine kedy Olivia a Ava chodili pomedzi regále si konečne niečo vybrali.
,,Prepáč že nám to tak trvalo"povedala Ava a objala ma.
,,To je v pohode"len som sa na ňu usmial a potom mi to došlo..
Ona ma práve len tak objala?
Len tak z ničoho nič?
Niežeby mi to vadilo...
,,Môžme ísť"zahlásila Ava a my sme konečne mohlu výsť a pomaly sa vracať späť na hotel.
200 likes 5 comments
Olivia Bates❤🖤 Bae AF🖤❤
with:Leo Watts300 likes 10 comments
Charlie Blue
Sassy AF😂
with:Ava Dean
ESTÁS LEYENDO
INSTAGRAM LOVE
RomanceJedného dňa keď sa Charlie a Leo len tak nudili ,Charlie pri scrollovani na insta objavil fotku Olivie.Olivia je dievča ktoré chodi na rovnakú školu ako chalani.Leovi sa Olivia už dlhšie páči,no nikdy nenabral tú odvahu aby jej to povedal.Čo sa stan...