,,Okay hlavne klud".......
,,Budem proste myslieť na niečo nechutné a bude to v pohode"povedal som si potichu a snažil sa prísť na niečo čo by mi pomohlo zbaviť sa tohto ,, problemu ".
,,Dobre Leo mysli ty debil....studenú sprchu si nemôžeš dať to by bolo nápadné kedže pred chvílou si sa len dosprchoval"to som hned zavrhol.
V mojej mysli som si predstavoval tie najnechutnejšie scenáre aké ma môžu napadnúť.
No moja mysel sa stále vracala k Olivii.....
,,Maj sa mami"povedala Olivia, ktoá sa práve lúčila s jej mamkou.
,,NIE NIE EŠTE NIEEE"potichu som skríkol.
V ten moment vošla Olivia späť do izby.V tej rychlosti ma nenapadlo nič lepšie ako zakryť svoje intimne partie vankúšom.
,,Prepáč moja mamka ma chcela len skontrolovať.Vieš aké dokážu byť mamy"zasmiala sa zatial čo ja som trpol aby si nič nevšimla.
,,Jasné mamky a to ich večné kontrolovanie"nervozne som sa zasmial.
,,Si v pohode"?pozrela sa namňa Olivia zmätene.
,,Jasné som uplne v pohode ....Príde ti že niesom v pohode"?zasmial som sa a snažil sa vyhnúť jej pohladu.
,,Správaš sa divne".....pozrela sa na mňa zamračene.
,,No tak Leo mysli"
,,Podme si kresliť vráťme sa späť ku kresleniu"povedal som a v rýchlosti som schytil skicár ktorý ležal na posteli.
,,Nie dokým mi nepovieš čo sa s tebou deje"povedala Olivia klakľa si ku mne.
,,Ooo bože prečo to musí robiť ešte tažším"......
,,Notak Leo sme kamaráti môžeš sa mi vždy zdvôveriť"hrejivo sa namňa usmiala.
,,No tak dobre".....
,,Pravdou je...."nestihol som nič povedať kedže do našej izby práve vrazili Charlie spoločne s Avou.
,,Moji záchrancovia"!!!v hlave som sa potešil.
Teda až do toho momentu kedy sa na mňa Charlie rozbehol a celou jeho váhou na mňa skočil.
,,Auuu ty idiot"skríkol som a hned som ho zo seba zhodil.
S hlasným BUM sa Charlie rozvalil na podlahe.
Čakal som že sa postaví a začne mi nadávať, no on si len sadol a začal sa smiať ako dáky pscyhopat.
,,A tomuto je čo"?nechápavo som sa pozrel na Avu, ktorej tiež trhalo kútiky.
,,Charlie toho vypil asi trochu viac ako mal"pozrela sa na mňa Ava so smiechom.
,,Trochu"? spýtala sa jej Olivia.
,,Ludia klsfud jaaaa som ,,štik" úplnkge ,,štik"v pohodye "pozrel sa na nás Charlie s vážnym pohladom.
No po chvíli sa opäť začal smiať a válať po zemi.
,,Pozrite ja som tuleň"skrikol a začal so sebou hádzať.
,,Drž hubu ty idot lebo sem ešte nabehne učitelka a budeme mať problém ked zistí že si totálne zliaty"potichu som na neho skríkol.
,,Ale notáááák kto by sa hneval na takého zlatého tulena ako som ja"?zasmial sa Charlie a pokračoval v tom aj dalej.
Aby toho nebolo málo pridala s k nemu aj Ava.
,,Niekedy mi príde že ja som tu ten s rozumom a všetci ostatní sú proste jebnutí"povzdychol som si nahlas a hodil sa na postel.
A len pre informáciu ten moj ,,problem " zmizol hned ako som uvidel Charlieho ksicht.
Olivia si povzdychla a hodila sa na postel vedla mna.
Pozrela sa namňa a venovala mi jemný úsmev.
Po chvili som cítil ako namňa dolieha únava.
Aj cez tie tulenie zvuky v pozadí som dokázal zaspať.
Neuveritelné.
50 likes 0 comments
Olivia Bates
CRAZY BITCH
With:Ava Dean
YOU ARE READING
INSTAGRAM LOVE
RomanceJedného dňa keď sa Charlie a Leo len tak nudili ,Charlie pri scrollovani na insta objavil fotku Olivie.Olivia je dievča ktoré chodi na rovnakú školu ako chalani.Leovi sa Olivia už dlhšie páči,no nikdy nenabral tú odvahu aby jej to povedal.Čo sa stan...