Drága legifjabb Stilinski!
Több mint egy hét telt el a halálod óta. Még mindig fáj. Fáj rád gondolni. Bármit megadnék, hogy újra lássalak. Tényleg, bármit. Kezdem azt érezni, hogy az én hibám az egész.
Anya írt kikérőt múlt hétre. Ma mentem újra suliba. Teljesen más volt a hangulat. Scottal és Kirával lézengtem, de leginkább Scottal, mert vele meg tudtam osztani, mi bánt. Hiszen az ő baja is ugyanaz, mint az enyém.
Malia beiratkozott a gimibe. Találkoztunk a folyosón, keresett téged. Mondtam neki, hogy nem tudsz vele találkozni. Kérdezte, hogy miért, de otthagytam. Nem bírtam megmondani neki, hogy meghaltál. De ma délután eljött hozzánk, és kifaggatott, én pedig megmutattam neki az előző leveleket. Mondta, hogy tegyem túl rajta magam, de mondani könnyű.
Egyáltalán nem könnyű túltenni magunkat valaki halálán, Stiles. Remélem, megértesz. Főleg akkor nem, ha az illető sokat jelent a másiknak. És te sokat jelentesz nekem.
Nagyon hiányzol, Stiles Stilinski. Nem is tudod, mennyire. Néha elgondolkodom, hogy mi lett volna, ha nem halsz meg. Talán összejöttünk volna hivatalosan is. Megmentetted volna néhányszor az életemet, és én is a tiédet. Házasság, mini-Stilesok és mini-Lydiák körülöttünk...
Talán szép jövőnk lett volna együtt. De ezt már sose tudjuk meg. Hiszen itthagytál. Itthagytál te is, Allison is, Aiden is... Mindenki, aki jelentett bármit is számomra.
Apukádat láttam múlt héten. Nem dolgozik, mióta elmentél. Csak az ablakon keresztül láttam őt. A konyhátokban ült, mellette egy üveg whisky, előtte pedig egy fénykép. Rólad, és anyukádról. És sírt. Én még sosem láttam őt így sírni. Nem is zavartam inkább.
3 nap múlva lesz a temetésed. Nem tudom, hogy elmenjek-e. Túl nehéz így ez az egész. Allisont is mostanában fogják... Nincs erőm mégegyszer leírni a szót. Isaac eltűnt, Chris Argent elküldte.
Ketten maradtunk az eredeti csapatból. Scott és én. Pedig reméltem, hogy együtt maradunk. Együtt maradunk a végéig. De mint azt te is tudod, nem így lett.
Szeretnélek még egyszer látni az életben. Csak egyszer. Hogy felpofozzalak, amiért merészeltél meghalni, és hogy utána megcsókoljalak, és elmondjam neked még egyszer: „Szeretlek."
Nagyon szeret téged:
A jelenleg igencsak antiszociális Lydia
YOU ARE READING
Drága Egyetlen Stiles!
FanfictionAz élet nem játék, ahogy a halál sem. Ezt Lydia Martin, a banshee is igencsak jól tudja. Főleg Stiles Stilinski halála óta. Gyászát kifejezve leveleket kezd írni halott barátjának; kifejezve minden gondolatát, és minden elkeseredettségét. Csak egy d...