Epilógus

482 56 5
                                    

Kedves Stiles, Allison és Lydia!

Azt tanácsoltam annak idején Lydiának, hogy írjon leveleket. Most azt hiszem, rám került a sor, hogy írjak.

Nem bírom. Összeomlottam. Próbáltam erősnek tűnni, de korántsem ilyen egyszerű. Jelenleg mindenkit ellöktem magamtól, kivéve Maliát, mert ő legalább ismert benneteket, és Liamet, hiszen ő a bétám. Ezen Kira egy kissé megsértődött, de nem bánom: mindig úgy tett kissé, mintha őt ezek a dolgok egyáltalán nem zavarnák.

Megtaláltam a leveleidet, Lydia, és remélem, nem haragszol, de elolvastam őket. És elraktam Stiles válaszát. Magamnál tartom mindig.

Allison, annyira sajnálom az egészet. Nem tudom, mi mást mondhatnék még neked. Ugye megértesz?

Stiles... Az én hibám. Ha akkor nem rángatlak el, talán most is élnél. És segítenél kitalálni, ki a Jótevő. Te vagy a csapat esze, Stiles, rád van ilyenkor a legnagyobb szükség.

Kérlek, válaszoljatok.

Őszinte reménykedéssel:

Scott (Scotty Boy) McCall

***

Kedves Scott!

Ezt most én, Lydia írom. Allison diktál, Stiles meg már megint valamivel fárasztana, de nem figyelek oda.

Allison üzeni neked, hogy teljes mértékben megért, és egyáltalán nem haragszik rád. Igazából... Nem is nagyon érti, hogy miért kéne haragudnia.

Nagyon cuki pár vagytok Maliával!!! Xxx
Allison

Én azt mondom neked (megint Lydia), hogy ne omolj össze. Ne hagyd magad! Te vagy Scott! Az igaz alfa! Neked kell erősnek lenned. Bizonyítsd be Liamnek, hogy jó alfa vagy! (És egyetértek Allisonnal :P )

Szia, haver, itt Stiles. Most hogy kiűztem innen a csajokat, végre én is írhatok.

Figyellek! A nap nagy részében legalábbis. Ne aggódj, ha rosszat csinálsz majd elfordulok... :P Jó ég, máris tanulok a lányoktól, segíts!

Alig ismerek itt valakit. Hiányzol, haver! De nagyon. Komolyan, nincs kivel hülyülnöm, és gyakran unatkozom.

Amúgy jó ez a hely. Határozottan tetszik. Jó a koszt (van az a sült krumpli is, amit imádok), és sosincs este, meg sosem alszunk. Ne kérdezd, ez miért jó.

Én sem haragszom rád, miért is kéne? Nem a te hibád, ne aggódj. Amúgy meg csak szólok, hogy Maliát egyszer lesmároltam az Eichen pincéjében. :) Lydia most ezt olvassa. Most kiabál velem. Most már ütöget, hogy ezt eddig miért nem mondtam neki. Kezd fájni. Na jó, szerintem menekülök.
Szia, haver!

Baseballütővel felszerelt "álnok hóember" Stiles Stilinski

Na szóval, legyél ügyi, és imádkozz, hogy Stilest ne verjem meg nagyon.

Lydia

És légyszi, gyere össze Maliával!
Puszi,
Allison

Drága Egyetlen Stiles!Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang