Hiç Değişmemişsin Mercier

1.2K 67 31
                                    

100.000 için kısa bir kesit😊 Ve SÖZÜM SÖZ 100.000 çok teşekkür ederim delifişek Kardeşlerim iyi okumalar 💜🙌
Uzun süredir görmediğim o adam şimdi karşımdaydı baştan aşağıya süzdüm onu  biraz zayıflamış, sakalları çıkmış daha bir karizmatik olmuş sanki bilemedim herhaline aşığım  bu adamın...
Yüzününe baktım dudakları bir çöl misali kupkuru gözleri ise karanlık bir deniz gibi ama Fethi bu benim avcım ...
Ne kadar olmuştu sahi  sevdiğim kadını görmeyeli 10 yıl ya da 40 hayır sadece 6 ay 24 gün 16 saat 46 dakika 18,19..saniye
Ondan ayrı geçirdiğim her an her saniye bir ömür gibiydi ama işte şimdi karşımda yeniden. Baştan aşağıya süzdüm onu  elbisesini hiç beğenmedim çünkü çok yakışmış 😂. Gözleri hâlâ aynı derinlikte ama bu sefer o  derinlikte  kendi kaybolmuş... Onu inceledim herşeyiyle benim Eylemimdi benim...
Hızlı adımlarla gitmeye başladığında onun peşinden gittim asansör yerine merdivenleri tercih etti nedense  (Eylemin odasının katındalar)
Odasına doğru ilerledi bende peşinden odanın kapısını açtı  ve açık bıraktı içeri girip kapıyı kapattım ve hasret olduğum o dudaklara yapıştım...
Aynı şekilde karşılık veriyordu oda.
Yazardan;
Fethi ve Eylem 'in özlemi sona ermişti işte   çöle uzun süre sonra yağmur yağdı o karanlık denizde artık güneş açtı,genç kadın kaybolduğu derinlikten kurtuldu...
Fethi üzerindeki ceketi çıkardı kadının üstündeki o hiç beğenmediği(!) elbiseyi ise çıkarmakla uğraşıyordu  Eylem ona yardım etmek için arkasını döndü Fethi Elbisenin iplerini çözdükçe kadının nefesi hızlanıyordu bu adamı dahada tahrik ediyordu.
Elbisenin iplerini tamamen çözdüğünde elibise yere düştü kadın sadece iç çamaşırlarıyla duruyordu adamın karşısında adama yaklaştı ve gömleğinin düğmelerini çözmeye başladı bir iki üç derken bir anda gömleğin tüm düğmelerini kopardı
F;Bakıyorum hiç değişmemişsin Mercier  çok hızlısın
E;(alaycı bir gülümseme) Herzamanki gibi...
Devamı yeni sezonda...
  İnstagram "EyFetHikayem2"
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın...

Sözüm SözHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin