Görünmez Acı

2.3K 126 11
                                    

E;Fethi!
F;Nerdesin sen saatin kaç olduğundan haberin varmı hem yaralısın sen.
E;...
F;Sen ağladınmı
E;Fethi böyle söyleyince zarzor durdurduğum göz yaşlarım yeniden akmaya başladı elimde değildi durmuyodu Fethiye sarıldım birine sarılmaya ihtiyacım vardı çünkü.
F;Eylem iyimisin
Eylem bana sarılınca şaşırdım sonra elimi başına ve beline koydum daha sonra elimde bir ıslaklık hissettim elime baktığımda kan olduğunu farkettim.
F;Eylem! Başın
E;Bir şey yok iyiyim
F;Saçmalama yürü hastaneye
E;Bırak hiç bir yere gitmiyorum
İnatçı ya Eylemin peşinden odaya gittim başına pansuman yaptım.
F;En azından pansuman yapıyım
E; Off iyi peki yeterki sus
F;Canın acırsa söyle
E;Canım acıyor
F;Daha dokunmadım
E;Canımın yanması için görünen bir yara gerekmez görünmeyen ama çok büyük olan yaralar vardır kimi bunu saklamakta ustadır kimi acemi tıpkı benim gibi.
F;Kimiside bilerek gösteriri yarasını merhamet ister şevkat sevilmek ister ama korkarda sevilmekten yeniden üzülmekten
E;Sevmekte ister insan korkarak da olsa sevmekte ister.
F;Hadi yat baya geç oldu yorulmuşsundur.
E;Sen gidecekmisin
F;Hiç gelmedim ki sana
E;Korkuyorum ve yanımda kal diyeceğim kimse yok iyi geceler
Fethi ;
Korkuyorum dedi şimdi nasıl bırakıp gidebilirim ki yapamadım koltuğa oturdum Eylem bana bakıyordu bende ona kaybolmuştum gözlerinde onun gözlerinde kaybolmak güzel olur sanıyodum ama acı olan gözlerde kaybolmak banada acı veriyor. Yavaş yavaş kapandı acıyla bakan yardım isteyen gözler. Özür dilerim sana yardım edemediğim için özür dilerim...
Bende yaralandım şimdi ise korkağın tekiyim ben sana iyi gelemem gelmem benim kendime yararım yokki başkasına olsun elime bir kağıt bir kalem aldım ve şunları yazdım "Eylem seni bu hale getirdiğim için çok üzgünüm özür dilerim bir daha görüşmeyelim konuşmalayalım karşılaşsak bile tanımıyormuş gibi davranalım, yani kısacası  birbirimizi unutalım kendine iyi bak... FETİH"
Sabah uyandığımda Fethi yoktu koltuktaki kağıt dikkatimi çekti hemen alıp okudum her kelimesinde bir göz yaşı döktüm oda bıraktı beni aynı sebo gibi bir mektupla bıraktı. Ama bu sefer aynı hatayı yapmıyacağım farkındayım onu seviyorum ama bu sefer eski Eylem yok. Herşey biticek ama önce bu yaşattığını yaşıyacaksın Fethi...

Yorumlarınızı bekliyorum..

Sözüm SözHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin