Sebastian

2.6K 126 26
                                    

2 gündür hastanedeyim aslında ilk gün çıkardım da  Bahar bırakmadı birde Fethi gelir diye beklemiş olabilirim ama en sonunda Hastaneden çıkıp otele gittim yorgundum biraz dinlenmek bana iyi gelicek hastanede durmak istemedim çünkü bende herkes gibi hastaneleri sevmem.
Fethi;
2 gün oldu Eylemin yanına gitmeyeli en son onu çok kırdım kırıldım farkındayım müsaitmi olmadım yoo gayet müsaittim ama  yüzüm olmadı desek daha doğru olur şimdi hazırlandım hastaneye gidiyorum şey onu özledim galiba.
Eylem :
Yatıcaktım ama 2 gündür hastanedeyim ve dışarı çıkmayı özledim hazırlandım ve kendimi dışarıya attım boş sokaklar da yürümeye başladım huzur buluyordum boş sessiz ve karanlık sokaklarda bir anda biri beni kolumdan tutup çekti arabaya soktu zorla. Arabaya binince yüzüne görebilmiştim. Sebastian!
Fethi ;
Elimde çiçek Eylemin odasının kapısındayım kapıyı tıkladım ses yok birdaha tıkladım yine ses yok içeriye girdim kimse yok nerde bu kız?
Bahar;
Fethinin Eylemin odasının kapısında görünce hemen yanına gittim galiba Eylemin çıktığından haberi yoktu
B;Fethi
F;Bahar Eylem nerde
B;Eylem gitti
F;Nasıl gitti nereye
B;Taburcu oldu. Otele gitmiştir herhalde
F;Tekmi gitti
B;Evet galiba
F;Galiba?
B;Ben çıkarken görmedim birini çağırmadıysa tek gitmiştir
F;Tamam saol iyi akşamlar
B;İyi akşamlar
Eylem;
Sebo yu karşımda görünce çok şaşırdım üzüldüm mutlu oldum bilmiyorum ne hissettiğimi
S;Eylem iyimisin?
E;Ssss sebastian
S;Evet aşkım benim geldim
O an kendime geldim ve ona bir tokat attım
E;Sen nerdesin ya
S;Boşver şuan burdayım 
E;Boşvermiş sen nelere karıştın he sen kimlerle iş yapıyosun denilen şeyler doğrumu
S;Sen neden bahsediyorsun anlamıyorum
E; Bence gayet iyi anlıyorsun
S;Benim şimdi gitmem lazım yine gelicem
E;Nereye gidiyorsun ya
S;Eylem aşağıya in
E; Hayır
Beni zorla indirdi arabadan doğrumuydu yoksa söylenenler gözümden akan yaşları durduramıyordum.
Fethi ;
Eylemin çıktığını öğrenince hemen otele doğru yol aldım bir yandan da kendime kızıyorum kızı bu hale sok sonra 2 gün boyunca yalnız bırak kızın burada zaten kimsesi yok bravo Fethi otele gelince hemen odaya çıktım kapıyı tıkladım açan yok yine tıkladım yine açan yok hemen resepsiyono indim ve Eylemi sordum 2 saat önce çıktığını söylediler şakamı bu yaralı  kız onu geçti saat kaç olmuş hala gelmemiş aradım açmadı bende gidebileceği yerlere bakmak için hemen çıktım.
Eylem ;
Düşünüyorum ama mantıklı tek bir şey gelmiyor aklıma neden tek soru neden. Başım da bir ağrı hissetim elimi başıma koyunca kanadığını farkettim sebo arabaya sokarken olmuş olmalı otele yaklaşırken Fethi aradı onada çok sinirliydim açmadım otelin önünde birine çarptım kafamı kaldırdığımda Fethi'yi gördüm sinirli sinirli bana bakıyordu.

Yorumlarınızı bekliyorum..

Sözüm SözHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin