Anlaşma

398 28 6
                                    

Erdem :Durrr tamam durr!
Çolak : ha şöyle, kabul ediyorsanız şimdi gidebilirsiniz
Herkes birbirine bakar
Ne evet nede hayır demek istemez kimse...
Bundan ibaretti çember herkes elini kolunu sallayarak çıktı çemberden ama aslında tutsaklardı ogünden sonra çembere ...
-Günümüz-
Sebastian eyleme iyice sarılır Eylem yine boğulmaya başlamıştı onu iterek yataktan kalktı hemen işe gitmek istiyordu sevdiği adama kovuşmak için.
Fethi ve eylem yine birleşmişlerdi hayat ne kadar onları ayırsada kıyamayıp yeniden bir araya getiriyor du işte.
*
Erdem mektubu çözüp cevap vermişti  diğer tim elemanlarınada mesaj göndermişti, artık  bu esir hayatından kurtulma vakti gelmişti.
*
Eylem dar askılı hafif diz altında kırmızı bir elbise ile işe gelir elinde kahvesi odasına ilerlerken dışarıdan yıkılmaz egosuyla ilerleyen bir kadın gibi gözüksede aslında 16 yaşında bir genç kızdan farksızdı  çünkü sevdiği adamı görecekti bugün.
Fethi odasında oturmuş toplantı saatini bekliyordur acaba kadın bugün nasıldı nasıl giyinmişti mesela çok kısa? Bir anda kaşları çatıldı adamın kadına başkasının baktığını düşünmek anında sinirlendirmişti onu (kadın - adam muhabbetine girdim anlamadan djjdjf)
Toplantı saatine yakın şirkete gelmişti Eylem toplantı odasına geçti Fethi yi beklemeye başladı Fethi odaya girince kalbi ağzından çıkacakmış gibi hissetti tıpkı ilk gün ki gibi...
Fethi Eyleme yaklaştı elini uzattı ve o sırada telefon çalmaya başladı arayan Sebastian dı.
Eylem (iç ses) ;hay ben senin
Fethi ;(imayla) buyrun açın Eylem HANIM!
iç ses
A*k şerefsizi
Eylem :efendim
S;nerdesin
E:toplantıda
S;tamam nerdesin işte
E;neden soruyorsun
S;canım istiyor
E;ozaman istemeye devam etsin
Ve telefonu kapatır. Odaya döndüğünde Fethiyi göremez
E;Fethi bey nerede
X;kendisi çıktı efendim sizden kusura bakmamanızı istedi sizi daha sonra arıyacakmış
*
Fethi ;
Sinirliyim öfkeliyim üzgünüm mutluyum ne hissettiğimi tam olarak bilmiyorum tek emin olduğum şey kıskançlıktan ölüyorum
Spor salonuna gelir gelmez kendimi kum torbasına attım kaç saat orda kaldım bilmiyorum telefonuma baktığımda eylemden 17 cevapsız çağrı 10mesaj gördüm
-Fethi
- nerdesin
-cevap ver lütfen
-telefonlarımı neden açmıyorsun
-endişelenmeye başladım
-özür dilerim
-cevap ver artık
- görmüyorsun belkide  görüyorsun
-herneyse cevap ver lütfen
-seni seviyorum avcı
Cevap vermedim veremedim ona kızgın değilim kaderime kızgındım
eve gelir gelmez duşa girdim yatağa kendimi atar atmaz uyumuşum.
Fethi sabah zilin sesiyle uyanır
Zil sesini duyunca kalktım Eylem bir kaç kez daha aramış bir kaç tane mesaj daha atmıştı  acaba eylemmi geldi diye hızla kapıya koştum kapıyı açtığımda  kimse yoktu belkide geç kalmıştım  kapıyı kapatınca ayaklarımın altında bir zarf gördüm  mektubun içinde kodlar olduğunu  okumaya başlar başlamaz anlamıştım bütün mektubu çözmek uzun sürecekti belki ama şu kesindi  bu mektubu bizimkilerden  biri göndermişti bu da  demek oluyordu ki Söz Timi geri dönüyor...
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın...

Sözüm SözHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin